Archief - vragen; Rome: total war

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

benw

Legacy Member
als het zo goedkoop is dan koop ik het wel ik dacht dat heel duur was en ik wil niks illegaal:naughty: thx anyway ik koop het zkr

wakka

Legacy Member
iemand hier die me kan helpen? heb dus de gold edition gekocht (rome total war + barbarian invasion)
Heb het geinstalleerd, en de game werkt tot dat het een veldslag moet laden, dan loopt hij vast. Heb Vista geinstalleerd (ik vermoed dat dat de boosdoener is), al geprobeerd met compatibiliteit op XP, starten als admin, ik krijg het niet in orde

Archangelus

Legacy Member
Hebt ge de laatste versie? Ik dacht dat er minstens 1 patch voor BI was.

Atrox

Legacy Member
wakka zei:
iemand hier die me kan helpen? heb dus de gold edition gekocht (rome total war + barbarian invasion)
Heb het geinstalleerd, en de game werkt tot dat het een veldslag moet laden, dan loopt hij vast. Heb Vista geinstalleerd (ik vermoed dat dat de boosdoener is), al geprobeerd met compatibiliteit op XP, starten als admin, ik krijg het niet in orde

Ik speel ook op Vista en bij mij werkt alles, dus dat is het al niet. Al een reinstall geprobeerd?

wakka

Legacy Member
reinstall geprobeerd, werkt ook niet? Het werkt perfect tot dat een veldslag geladen moet worden dus. Of dit gebeurd vanuit campaign, of quickbattle maakt niet uit, maar dan stopt hij dus ...

wakka

Legacy Member
Niets ervan blijkt te werken, ik heb al de laatste drivers, heb geprobeerd op de laagste detailsettings enzo, maar het wil niet werken. Ik word er stilletjes aan ook een beetje moedeloos van ...

Il Pirata

Legacy Member
Doom Dragon zei:
ze zouden eens Rome: total war , moet oppoetsen kwa gfx en ook betere pathfinding erin steken.
:love:



:wtf:
ge kunt geen 10€ opzij leggen voor zo'n klassieker?
een tip: Europa Barbarorum. gratis te downloaden mod voor Rome Total War
geniale mod echt waar!:)

Archangelus

Legacy Member
Gaat dat in RTW?

Ik ben niet zeker, maar misschien werkt dit: laad je laatste save en als het overwinningsfilmpje komt doe je een quick save via ctrl-s. Daarna kan je dan die save laden en verder spelen.

Mini

Legacy Member
Il Pirata zei:
een tip: Europa Barbarorum. gratis te downloaden mod voor Rome Total War
geniale mod echt waar!:)

Deze mod is gwn verplicht!

Vanilla is rtw vrij... Slecht :)

EB mod maakt er een epic spel van


Sent from my iPhone using Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan