Archief - vragen; Rome: total war

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atrox

Legacy Member
De pest is toch als ge zo'n bericht krijgt waarin staat "death stalks the land" ofzoiets? Anders ga ik es een spy recruiten en beetje biological warfare voeren :evil:

Btw, als uw allies een spy van u vinden, wordt dan de oorlog verklaard?

22222

Legacy Member
nee geen oorlog , wat eigenaardig is , maar kdenk dat het invloed heeft op uw reputatie

benw

Legacy Member
hi ik wil graag rome total war spelen maar wil het niet kopen waar kan ik het best een demo gratis downloaden

benw

Legacy Member
bedankt het is wel leuk maar weet iemand iets waar je meer kan spelen

el shorty

Legacy Member
Dit kan niet anders dan te kopen, gratis bestaat niet. En als je om illegale zaken vraagt: sorry, maar dan krijg je een mooie ban...

Daarom staat die smurf er ook.

Kopen is je enige mogelijkheid om dit spel te spelen.

22222

Legacy Member
zon game is zalig en moet gekocht worden...
kost denk ik nog 5 euro in de budgetbak , ni overdrijven

Phoo

Legacy Member
rebensmans zei:
De leukste internetwinkel van België Free Record Shop heb ik het online besteld voor 7€, samen met barbarian invasion in één cd. Dus kost echt niks meer

Ik heb die hele box met Shogun, Medieval + expansions en Rome gekocht voor 9 €


vraagje.. ik heb dus met Britannia heel Frankrijk, stuk van Duitsland en Italië verovert.Maar nu heb ik verschillende steden daar, waar veel gevochten word met Romeinse facties en 2 steden hebben nu een revolt aan de gang.Hoe kan ik dit oplossen ?

22222

Legacy Member
Voor die revolts , pak een leger en neem het terug over , als de stad terug van u is vermoordt ge de bevolking , dan zulle die wel rustig zijn
Daarna kunde superhoge taxen vragen en na een tijd verlaagde die(als het gezichtje oranje of blauw wordt)

Voor de romeinse facties stel ik voor da ge met 1 ervan probeert een alliance te sluiten of een cease fire en de andere probeert uit te roeien
als ge tege allebei tegelijkertijd ga vechten gade veel verliezen....

EternalSilence

Legacy Member
Phoo zei:
Ik heb die hele box met Shogun, Medieval + expansions en Rome gekocht voor 9 €


vraagje.. ik heb dus met Britannia heel Frankrijk, stuk van Duitsland en Italië verovert.Maar nu heb ik verschillende steden daar, waar veel gevochten word met Romeinse facties en 2 steden hebben nu een revolt aan de gang.Hoe kan ik dit oplossen ?

of ge kunt u hoofdstad verplaatsen, zodat die wat meer centraal gelegen ligt in je koninkrijk
hetzelfde met u keizer, die kan je ook verplaatsen, dicht bij revolterende steden.
Meestal helpt het ook al veel, als je daar een goede generaal in huisvest.

of je ruilt bepaalde steden die echt in de hele uithoek liggen van je koninkrijk, aan een alliantie & ruilt het voor een stad die dichter bij u hoofdstad ligt.

Phoo

Legacy Member
Ja ik vecht dus tegen Spanje, Romeinen en de Germanen op 3 fronten. Het lukt me wel, maar kan dus niet uitbreiden.Ga eens proberen alliances te maken voor het te laat is :P

bedankt voor de tips.

22222

Legacy Member
hehe oude rome total war , kheb da spel kapotgespeeld en daarna medieval 2 ook

op naar empire :p

en np voor de tips ;)

EternalSilence

Legacy Member
ze zouden eens Rome: total war , moet oppoetsen kwa gfx en ook betere pathfinding erin steken.
:love:

benw zei:
NEE ik wil het gratis weten jullie echt niks

:wtf:
ge kunt geen 10€ opzij leggen voor zo'n klassieker?

22222

Legacy Member
waarom zouden ze dat doen als hun volgende games dat hebben

Makers van de sims 1 deluxe gaan ook niet blijven uitbreidingen en patches maken als sims 3 uit is....
en idd 10 euro voor het hele pakket is zo goedkoop , als je kijkt naar wat voor game je ervoor krijgt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan