Racing_Genk
Legacy Member
Hey
Ik heb dit spel ongeveer 2 weken en ik heb toch wel enkele vragen namelijk:
1) Soms staat het geld van mijn steden in de min. Zijn hier grote gevolgen van en hoe kan ik het weer in de plus krijgen?
2) Er is ook zo'n jaartelling in dit spel, vanaf wanneer stopt het spel dan eigenlijk? Ik bedoel dan 100 na.c. ofzo.
3) Welke gebouwen moet je zeker bouwen om je inkomsten te vergroten?
Ik heb dit spel ongeveer 2 weken en ik heb toch wel enkele vragen namelijk:
1) Soms staat het geld van mijn steden in de min. Zijn hier grote gevolgen van en hoe kan ik het weer in de plus krijgen?
2) Er is ook zo'n jaartelling in dit spel, vanaf wanneer stopt het spel dan eigenlijk? Ik bedoel dan 100 na.c. ofzo.
3) Welke gebouwen moet je zeker bouwen om je inkomsten te vergroten?



maar ik zie gebouwen staan die ik nog kan bouwen en units, maar die zijn allemaal grijs.