Jah, wat kan ik nog zeggen... Excuseer?

Ik heb een hele waslijst aan admin instructies en regels aangemaakt. Zelf probeer ik mij hier ook aan te houden. Te zaterdag is het nu eenmaal anders afgelopen maar dat wil niet zeggen dat ik op andere momenten geen respect toon voor de gasten op de server en doe alsof ik een veertienjarig snulletje ben die er cool over doet.
Ik weiger zelfs gasten te kicken zodat er clan leden op de server kunnen. (de reserved slots werken nog niet)
't Is simpel, ik behandel jullie kerels hetzelfde zoals ik zou behandeld willen worden. (real life shit much?)
Hier is een admin regel die wel degelijk op mijn forum staat te pronken:
"Wees rechtvaardig en correct
Houdt iemand zich niet aan de server regels?
Geef hem/haar dan eerst een waarschuwing.
Ga niet zomaar iemand kicken of bannen."
Zelf heb ik me hier te zaterdag niet aan gehouden, maar nogmaals, dat was puur omdat ik er al meerderen gekickt had nadat ik de reden gezegd had. Lame excuus? Da's mogelijk.
Maar ik ging er dan ook vanuit dat de gasten 't wel zouden doorhebben als er tien van de elf slots door PBw leden bezet zijn terwijl de server normaal op 64 slots ingesteld staat.
Het is ook mogelijk dat er achter gevraagd is maar ik heb de meesten via mijn browser gekickt en niet terwijl ik in-game was. Dus ik zal 't wel niet gelezen hebben. Wel straf dat mijn clan niet antwoordde wegens ze meestal wel hun bakkes opendoen tegen Belgen.
En jullie mogen nu denken wat jullie willen, het is gewoon een misverstand.
Als jullie bij jullie mening blijven en zeggen 'fuck you blue, kust mijn klootjes', oke. Er zijn inderdaad servers genoeg dus jullie kunnen altijd een andere server joinen. Jullie zijn niet verplicht om in mijn server te gaan.
Maar ik probeer het gewoon duidelijk te maken dat dit allemaal een misverstand is en dat jullie op elk moment welkom zijn (behalve te zaterdag dus

)
Als er toch een probleem mocht zijn met een andere admin moet je mij contacteren wegens al die gasten trial admin zijn. Bij het kleinste foutje trek ik hun rechten in.
Ik neem het server administratie gebeuren dus wel degelijk serieus.
Nogmaals sorry voor wat er te zaterdag gebeurd is. Maar rozen, kusjes, liefdesbrieven en pralines moet je niet verwachten.
Ik weet in elk geval dat ik de bij volgende opnames oftewel een paswoord op de server zal zetten, oftewel een aankondiging zal doen. Ik zal de server naam veranderen en bij
elke kick een reden geven.

Good enough?
Try again, we zijn niet zoals jullie nu over ons denken hoor.
Gasten (en vooral de Belgische) zijn redelijk belangrijk voor mij/ons dus ze zomaar gaan wegjagen zou een heel idiote beslissing zijn.
See you ingame... ?

Kom vrijdagavond maar eens af! Dan is de "hele" clan er.
PS: Na jullie reacties te lezen ga ik 't allemaal toch wat strenger maken.
Ik hoop dat dit niet weer zal gebeuren. Als er toch iets mocht zijn, contacteer mij aub.
