Archief - Vlaamse Conquest 64 server zoekt regulars?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlueSmiley

Legacy Member
Eventjes een spammetje achterlaten e gasten, soms moet da nu eenmaal! :woohoo:

Deze avond om 20.00 uur gaan we onze clan server seeden.
Ik heb voor de liefhebbers wat "old school" instellingen gemaakt...

- Geen 3D Spotting
- Geen regenerative health
- Enkel squad leader spawn

Als jullie straks tijd en goesting hebben, kom maar af!
't Is de bedoeling om enkel Vlaamse en Nederlandse spelers aan te trekken.
(De server kan je vinden door op 'Belgium' te zoeken)

PS: Wij draaien enkel Conquest Large maps uiteraard.
Don't you worry about epic clusterfucks zoals op Grand Bazaar... :D






Ik zie jullie straks? :$

demon326

Legacy Member
BlueSmiley zei:
- Geen 3D Spotting
- Geen regenerative health
- Enkel squad leader spawn


*Bookmark* :love:

Ik hoop dat er zo ook servers zonder voertuigen komen :cool:.

Is het ook mogelijk om onder 'waiting for players' al te spelen? Zal de server sneller doen vullen...

coldvinc

Legacy Member
geweldig! Dat er zo nog maar komen en inderdaad, ook infantry only.

BlueSmiley

Legacy Member
benny zei:
Is het ook mogelijk om onder 'waiting for players' al te spelen? Zal de server sneller doen vullen...

Neen, je moet minstens met 2 zijn. :doh:
Da's het hatelijkste van alles imo.

Scifo

Legacy Member
Nice, ik was al op zoek naar een vaste en leuke nederlandstalige server om fun te beleve :)

BlueSmiley

Legacy Member
benny zei:
Twee is beter dan 10 man....

Ja, da's waar. Maar 't pakt de vrijheid weg.
Ik betaal me nu al blauw aan die server... Dan wil ik ook de vrijheid krijgen om alleen te spelen.

(Ik zou graag met de helikopter leren vliegen zonder er iemand met lastig te vallen) ;)

edit: Dit wordt komende week aangepast. Yay, nu kan ik misschien eindelijk eens gaan pwnen zonder na 2 minuten te crashen. :p

BelgianTerror

Legacy Member
Ok, mag ik daar dan even met jets en helicopters komen crashen?

Ik haat het om die dingen uit te testen in grote games omdat je dan waardevolle assets vernielt :')

BlueSmiley

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Ok, mag ik daar dan even met jets en helicopters komen crashen?

Ik haat het om die dingen uit te testen in grote games omdat je dan waardevolle assets vernielt :')

Nee, gij nie. De rest wel. :unsure:

@ Iedereen:

Het lijkt erop dat er een server maintenance plaatsvindt tussen 21u - 22u.
We zullen nog steeds om 20u starten en dan doen we ma voort om 23u he. :p
't Moet weer lukken, godmiljaar. 't Is wel een raar uur voor een vrijdag om zoiets te doen..

BlueSmiley

Legacy Member
Er is vorige avond niet erg veel volk afgekomen. (guests)
Daarom zet ik 'm nu tijdelijk op een normal preset (3D spotting on, etc)
Ik hoop dat jullie deze avond om 20u terug willen aanwezig zijn? *blush*
Zoveelste sneller dat er wat volk op af komt, zoveelste sneller dat er custom instellingen zullen op staan! :)

demon326

Legacy Member
BlueSmiley zei:
Er is vorige avond niet erg veel volk afgekomen. (guests)
Daarom zet ik 'm nu tijdelijk op een normal preset (3D spotting on, etc)
Ik hoop dat jullie deze avond om 20u terug willen aanwezig zijn? *blush*
Zoveelste sneller dat er wat volk op af komt, zoveelste sneller dat er custom instellingen zullen op staan! :)

Nu die op normale presets staat is het de zoveelste server hé:unsure:. Ge kunt niet verwachten dat die op vrijdagavond goed vol zal zitten. En als noobs leaven omdat het te moeilijk is, hoeveel te beter, terug naar de BF 2 game generatie:bow:.

Ik zag er gisteren rond 22 uur toch wel +30 op zitten :p.

Dus zet die terug naar custom presets:love:

ChunWai.

Legacy Member
Had em al gefavorite, maar nog niet de tijd gehad om er in te gaan :)

pamperke

Legacy Member
Gisteren een beetje op gespeeld, toen stond hij op 16 man en was't squad tegen squad.
Conclusie: wijs spel, maar ik loop nog rond gelijk een kieken zonder kop :-p De helft van de tijd zie ik mijn tegenstanders veel te laat, ik verdwaal gewoon en kom niemand tegen of ik schiet en raak niks. Tof da't uw kogels last hebben van zwaartekracht, maar ik ga da't toch gewoon moeten worden :-)
Hopelijk gaat het iets beter als er eens meer dan 16 man is, want voor zo weinig spelers zijn de maps echt te groot

Redraptorx

Legacy Member
Enkel squad leader spawn is wel spijtig, ik begrijp dat je terug wil naar de bf2 ervaring maar dit spel is nu eenmaal veel faster paced waardoor je squad leader nogal snel gaat sterven elke keer.

Hoe zit dat trouwens met voice chat op bf3? (enkel nog maar met maten via battlelog gedoe gedaan, maar hoe werkt dat voor een server?)

BlueSmiley

Legacy Member
benny zei:
Nu die op normale presets staat is het de zoveelste server hé:unsure:. Ge kunt niet verwachten dat die op vrijdagavond goed vol zal zitten. En als noobs leaven omdat het te moeilijk is, hoeveel te beter, terug naar de BF 2 game generatie:bow:.

Ik zag er gisteren rond 22 uur toch wel +30 op zitten :p.

Dus zet die terug naar custom presets:love:

Hmm, je hebt wel gelijk. ;)
En +30? Huh? :p
Ik heb er te vrijdag vanaf 20u tot middernacht opgespeeld en het maximum was 16 toen ik 'm een tijdje naar SQDM heb gezet wegens de server leeggelopen was.

En excuseer, ik heb gisteren spijtig genoeg niet aanwezig kunnen zijn.
Vandaag zullen we vanaf 16.00-17.00 gaan fraggen dus iedereen is straks terug welkom! Ik zal de custom settings terug instellen! :) Aanwezig zijn he mannen, anders poepeklets!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan