Archief - Vlaamse Conquest 64 server zoekt regulars?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jaguarke

Legacy Member
ik kom nu af :) NBA_wash

oeps minimum staat op 6 players :/
kan dat aangepast worden?

BlueSmiley

Legacy Member
t511413 zei:

Hij was volgens mijn leden al lang voor 16u bevolkt. Toen ik er om 16u in ging zat er 30+ man op. Hij is daarnet om 18u leeggelopen. Excuseer.

jaguarke zei:
ik kom nu af :) NBA_wash

oeps minimum staat op 6 players :/
kan dat aangepast worden?

Da's gebugged. :unsure: Soms gaat 't met 2 al en soms pas vanaf 8 spelers.

Edit: Vanaf 18.45 tot nu (22.20) heeft er constant volk in gezeten.
It was a good day! Merci om af te komen, kerels! ^^

demon326

Legacy Member
Het was best leuk, enkel op caspian was het minder leuk, heel clan team tegen wat random spelers :help::unsure:.

Gdwtje

Legacy Member
ahja dat heb ik ook gezien dtf ofzoiets was het die clan speelde nie echt goed me laatste map hadden we nipt verloren

Twinturbo

Legacy Member
Gisteren ook op gezeten, was leuk toen we met 30+ waren.

4 vs 4 Canals viel wel tegen. Constant 3 man achter me aan :(
Vroeg me af waar de rest was...

BlueSmiley

Legacy Member
Ik heb een server platoon aangemaakt zodat jullie ook weten wanneer we onze server gaan seeden.
Hierdoor moet je niet alleen spelen of de favourites pagina honderd keer per dag refreshen.
Join ! ^^

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Zal ook es kome piepe dees week - heel de week congé dus tijd om wa te gamen :-)

BlueSmiley

Legacy Member
Over een half uurtje gaan we 'm terug seeden.
Be there! ^^

sixstripes

Legacy Member
Gisteren avond een paar mappen op gespeeld...verrevan slecht...keep it up zou ik zeggen

demon326

Legacy Member
Het was gisteren leuk! Bijna héél de tijd in mobile AA gezeten en vliegtuigen en heli's uitgehaald :p.

demon326

Legacy Member
Meneer blauwe emoticon, zou het mogelijk zijn om die server op BF2 presets te laten staan? Ik heb die server met dat doel als favoriet toegevoegd.. Maar hij zat wel voor één keer volledig vol op tien minuten :eek:

BlueSmiley

Legacy Member
benny zei:
Meneer blauwe emoticon, zou het mogelijk zijn om die server op BF2 presets te laten staan? Ik heb die server met dat doel als favoriet toegevoegd.. Maar hij zat wel voor één keer volledig vol op tien minuten :eek:

Da ligt niet aan mij. Dat ligt aan de hosting.
Als er een update is wordt hij steeds volledig gerestart en verdwijnen alle settings. Ik herstel ze wel elke keer...

Btw: Onze server loopt de laatste 2,3 dagen elke dag vol met de custom settings. Nice oefwah? Thx to you guys! :woohoo:

alligate

Legacy Member
Ik heb er 2x op geweest, 2x na een 2 minuten "disconnected". Jij was er ook Smiley.

Ik kan me niet inbeelden dat ik iets gedaan heb dat een kick uitlokte. Ik heb zelfs nog de vraag gesteld of jullie met een speciale oefening bezig waren ofzo...
Als ik inderdaad gekicked werd, dan was dat zonder uitleg van jullie, en gezien het feit dat je eerst hier om een gunst komt vragen getuigt die behandeling van weinig respect.

Frado2005

Legacy Member
why the F wordt ik nu constant gekicked van jullie server? Een goeie reden voor of is het gewoon at random een persoon wat kloten?
*edit: persoon boven mij blijbkaar dus ook.
Bende kindjes als admin als je het mij vraagt dus

rafbanaan

Legacy Member
Punkbuster geupdate ?

Die "kicked" mensen van de server als je de oud versie hebt staat (met installatie BF3)

Bart Religion

Legacy Member
Leuke server :ironic: Uitgemaakt & kick voor camper ed door de 'admin' omdat hij zijn verlies blijkbaar niet afkan.

Als een raket afvuren op een tank terwijl je een vlag aan het overnemen bent (aanvallen dus) al "campen" is dan is het ver gekomen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan