Patman
Legacy Member
ik zit nu vast aan dien monorail
ik zit zo in een station waardak die poort naar 3 manueel moet laten opengaan
maar ik heb der een code voor nodig
ik heb wel al dien pda
maar die code vinnek echt nie in de audiolog
hij zegt alleen 2154 ofzo iets mor das te lang
iemand een id ?
ik zit zo in een station waardak die poort naar 3 manueel moet laten opengaan
maar ik heb der een code voor nodig
ik heb wel al dien pda
maar die code vinnek echt nie in de audiolog
hij zegt alleen 2154 ofzo iets mor das te lang

iemand een id ?
Ik wist dat ik die 3 "dingen moest afschieten,maar toen hij stopte en er 3 nieuwe maakte schoot ik op het beest zelf,en niet op dat blauwe.Oke mercie he