Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
{BBoB} zei:ja hallo fucking prob bij level alpha labs heb ik altijd te weining ammo zie ik soms iets over het hoofd of niet? Want het is fucking moeilijk om die zombies af te maken met dat fucking pistool :ironic:
{BBoB} zei:srr hoor kvroeg gewoon om een beetje hulp om ammo te vinden in de lockers moet je toch zo codes intikken en die codes vind ik toch nooit :ironic:

Clayton zei:LOL, idd PDA's, neem ff de moeite om die te lezen...
(offtopic: kseon, hebde gij rev 1.02 of 2.00 van A8V Deluxe? Ik
geraak namelijk maar tot HTT van 210, fucking missing AGP lockad: )
Clayton zei:sux idd, snap alleen nie hoe ge hem dan op 3900+ krijgt?
Veronderstel dat die nu op 2500Mhz spint? Komt overeen met 227HTT, ik geraak juist aan 210?
Warlock zei:kheb zo ne chaingun gevonden in ne locker van martianbuddy.com en mn broer die n gans stuk verder zat, had da nog ni![]()

Timmos zei:pff naar audiofiles luisteren is zo fucking boring maat... en meestal staat er niets zinnigs in. Moest dat nu zo zijn gelijk in splinter cell, waar ge automatisch een bericht krijgt als er iets zinnigs staat op een of ander papierke da ge opraapt, dan zou da een stuk gemakkelijker zijn. Niet?
btw ik nog geen enkele locker opengedaan, en ik heb toch genoeg ammo hoor. Er zijn wel plaatsen waar ik soms maar 8 bullets meer heb voor m'n shotgun maar ff later vind ge dan weer massa's ammo... ik heb nu bvb 360 kogels voor m'n machinegeweer (3de wapen of zo; kweet de naam nie exact). En ik dacht ook dat als ge van die peetjes afknalt me ook een machinegeweer, dat ge meer kogels krijgt als ge hem afmaakt als hij nog nie geschoten heeft. DACHT IK he dus scheld mij de huid nie vol alsek fout ben.
Allez ja nog veel succes eh en nog iets da van die lockers wistek eigenlijk nie, hoe zien die eruit en wa ligt er zoal in? enkel ammo of vind ge daar ook wapens?

die nie op deuren lijken.