Archief - Vast in het spel!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{BBoB}

Legacy Member
ja hallo fucking prob bij level alpha labs heb ik altijd te weining ammo zie ik soms iets over het hoofd of niet? Want het is fucking moeilijk om die zombies af te maken met dat fucking pistool :ironic:

Genious

Legacy Member
wel, als ge ook op zombs zit te knallen met uw shotty ipv met uw pistol, dan kan dat gebeuren.
of je vergeet misschien een heleboel lockers? :unsure:

kSeon?

Legacy Member
{BBoB} zei:
ja hallo fucking prob bij level alpha labs heb ik altijd te weining ammo zie ik soms iets over het hoofd of niet? Want het is fucking moeilijk om die zombies af te maken met dat fucking pistool :ironic:

fists !!

wat wil je nou dat we doen? ammo in je spel komen gooien?

{BBoB}

Legacy Member
srr hoor kvroeg gewoon om een beetje hulp om ammo te vinden in de lockers moet je toch zo codes intikken en die codes vind ik toch nooit :ironic:

kSeon?

Legacy Member
{BBoB} zei:
srr hoor kvroeg gewoon om een beetje hulp om ammo te vinden in de lockers moet je toch zo codes intikken en die codes vind ik toch nooit :ironic:

1 woord/afkorting:

PDA

i rest my case.

Clayton

Legacy Member
LOL, idd PDA's, neem ff de moeite om die te lezen...

(offtopic: kseon, hebde gij rev 1.02 of 2.00 van A8V Deluxe? Ik
geraak namelijk maar tot HTT van 210, fucking missing AGP lock :sad: )

Z_I_double_Z

Legacy Member
Hej BoB

Check de donkere plaatsen, hoeken, kleine gleuven, onder trappen/ladder/oppervlakte ....Game zit vol met x-tra gear

Er zijn ook vaak extra wegen (die meestal doodlopen) en daar vinde dan ook vanalles in ......en ofc pda checken voor locker codes ;)

Warlock

Legacy Member
als je vaak je pistool gebruikt, geraakt da na een tijd snel leeg want je vind er (bijna) geen ammo meer van in de loop van het spel
en die lockers openen is een fluitje van een cent, er ligt wel altijd een PDA in de buurt met de nodige info op
kheb zo ne chaingun gevonden in ne locker van martianbuddy.com en mn broer die n gans stuk verder zat, had da nog ni :D

kSeon?

Legacy Member
Clayton zei:
LOL, idd PDA's, neem ff de moeite om die te lezen...

(offtopic: kseon, hebde gij rev 1.02 of 2.00 van A8V Deluxe? Ik
geraak namelijk maar tot HTT van 210, fucking missing AGP lock :sad: )

rev 1.0x...

sux...

want men temps zijn nog altijd even cool, dus ik zou der nog een schepje bovenop kunnen doen...

Clayton

Legacy Member
sux idd, snap alleen nie hoe ge hem dan op 3900+ krijgt?

Veronderstel dat die nu op 2500Mhz spint? Komt overeen met 227HTT, ik geraak juist aan 210?

kSeon?

Legacy Member
Clayton zei:
sux idd, snap alleen nie hoe ge hem dan op 3900+ krijgt?

Veronderstel dat die nu op 2500Mhz spint? Komt overeen met 227HTT, ik geraak juist aan 210?

227 is het hoogst dak geraak, hangt precies af van moederbord tot moederbord...

en ik heb ook wel een nvidia & die kunnen over het algemeen wel ietske beter tegen overclocken é

tenzij gij nu ook nen nvidia hebt ^^

de fitnessbonk

Legacy Member
Nog effe over die lockers: als je code niet in je PDA te vinden is probeer dan de combinatie 123, zo heb ik er ook al veel opengekregen :p

Holy Paladin

Legacy Member
Warlock zei:
kheb zo ne chaingun gevonden in ne locker van martianbuddy.com en mn broer die n gans stuk verder zat, had da nog ni :D
:niceone:

die code zit nie eens int spel, ge moet ze op die site gaan zoeken
tis maar da ge me pda'kes lezen en beluisteren da dus nie openkrijgt :p

Timmos

Legacy Member
pff naar audiofiles luisteren is zo fucking boring maat... en meestal staat er niets zinnigs in. Moest dat nu zo zijn gelijk in splinter cell, waar ge automatisch een bericht krijgt als er iets zinnigs staat op een of ander papierke da ge opraapt, dan zou da een stuk gemakkelijker zijn. Niet?

btw ik nog geen enkele locker opengedaan, en ik heb toch genoeg ammo hoor. Er zijn wel plaatsen waar ik soms maar 8 bullets meer heb voor m'n shotgun maar ff later vind ge dan weer massa's ammo... ik heb nu bvb 360 kogels voor m'n machinegeweer (3de wapen of zo; kweet de naam nie exact). En ik dacht ook dat als ge van die peetjes afknalt me ook een machinegeweer, dat ge meer kogels krijgt als ge hem afmaakt als hij nog nie geschoten heeft. DACHT IK he dus scheld mij de huid nie vol alsek fout ben.

Allez ja nog veel succes eh en nog iets da van die lockers wistek eigenlijk nie, hoe zien die eruit en wa ligt er zoal in? enkel ammo of vind ge daar ook wapens?

Genious

Legacy Member
Timmos zei:
pff naar audiofiles luisteren is zo fucking boring maat... en meestal staat er niets zinnigs in. Moest dat nu zo zijn gelijk in splinter cell, waar ge automatisch een bericht krijgt als er iets zinnigs staat op een of ander papierke da ge opraapt, dan zou da een stuk gemakkelijker zijn. Niet?

btw ik nog geen enkele locker opengedaan, en ik heb toch genoeg ammo hoor. Er zijn wel plaatsen waar ik soms maar 8 bullets meer heb voor m'n shotgun maar ff later vind ge dan weer massa's ammo... ik heb nu bvb 360 kogels voor m'n machinegeweer (3de wapen of zo; kweet de naam nie exact). En ik dacht ook dat als ge van die peetjes afknalt me ook een machinegeweer, dat ge meer kogels krijgt als ge hem afmaakt als hij nog nie geschoten heeft. DACHT IK he dus scheld mij de huid nie vol alsek fout ben.

Allez ja nog veel succes eh en nog iets da van die lockers wistek eigenlijk nie, hoe zien die eruit en wa ligt er zoal in? enkel ammo of vind ge daar ook wapens?

kga heus nie schelden zunnu :)
euhm die lockers zijn die dingen met een cijfercode op :) die nie op deuren lijken.
hebt ge trouwens noit ammo te kort in full game of demo?

Jayvie

Legacy Member
Ik ben ook pas laat in de game begonne met die PDA's te leze (en dus lockers te openen), en ik heb nooit daarvoor in de probleme gezete met ammo...

Boom stam

Legacy Member
Ja zonder die lockers kunded het wrs ook wel halen,maar als ge al die lockers open doe,dan weet ge da ge der toch een beetje mag naast schieten he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan