Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aja ik eb da geleze in de pcgameplay peiskp!g zei:kheb ergens gelezen dat Valve gezegd heeft zelf als HL2 uitgesteld word(nog eens) dat ze Vampires zouden mogen uitbrengen eind september ,kan iemand dat confirmeren want dit zou echt wel heugelijk nieuws voor mij en zovele anderen zijn
merci,p!g
http://www.vampirebloodlines.com/ElGargamel zei:wat is Vampires?
een linkje?
w00t kei goe ^^night ghost 128 zei:aja ik eb da geleze in de pcgameplay peisk
alé ik eb et toch ergens geleze
toch een paar dacht ik...nazaar zei:
weet er iemand of er al nen topic ove kotor geweest is, op de resterende 5 pages hier kan ik nix vinden, prolly gepruned ??
Sorry - no matches. Please try some different terms.


nazaar zei:
achja dan maar spelen eh![]()

Captain Insano zei:Valve (en Vivendi) zal niet toelaten dat het voor HL² wordt released, spijtig genoeg.
jama de mijne was al me zo kei stoer 'kotor' ingetypt, en al de lijst me matchesArchangelus zei:https://www.beyondgaming.be/forums? <-- correcte link naar de search-functie![]()