Archief - Vampires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xReAVeRx

Legacy Member
Captain Insano zei:
Het staat zelfs in het contract dat ze niet voor Half-Life 2's release hun game mogen uitbrengen. Anders -> contractbreuk -> rechtbank -> failiet. Die mannen weten dat ook wel :p


dude als valve zelf zegt dat ze het mogen releasen dan mogen ze het toch wel zeker djees you big know it all

nazaar

Legacy Member
vampires gaat zoooo vet worden en weer zoveel moeglijkheden :crazy:

daar wordt ik echt zot van, dan moet ge dat spel bijna 5 keer herspelen :D

Insano

Legacy Member
xReAVeRx zei:
dude als valve zelf zegt dat ze het mogen releasen dan mogen ze het toch wel zeker djees you big know it all
Valve heeft dat nooit gezegd. Ik ken tenminste mijn bronnen :tongue:

Like the original game, Half-Life 2's engine is expected to be used in a number of other games. In fact, the first, Vampire: The Masquerade - Bloodlines, is reported to be complete. Unfortunately, it's unable to release thanks to a contractual restriction that prevents its publisher launching the game before Half-Life 2. Expect many more games to follow.
Bron

Holy Paladin

Legacy Member
gabe heeft dat gezegd maar kben vergeten in welk interview, ofwel was et geen interview, ma kheb et toch ergens serieus gelezen
da yahoo is mss outdated he, vampires is al is uitgesteld door da contract maar ze zouden et nie nog is moeten doen

Insano

Legacy Member
Ik heb in PCGP en op vele HL2 fansites gelezen dat er in hun contract staat dat ze die game niet mogen uitbrengen voor de release van HL2. Daar gaat Valve niets aan veranderen.

downset818

Legacy Member
ach... als het al af is, kunt ge ditmaal werkelijk zeggen dat de game minder buggy zal zijn bij de release. vaak hoort ge mensen die bij een uitstel zeggen: "dan kunnen ze de bugs eruit halen", maar ik heb zelden zo'n game meegemaakt die uitgesteld en waar dan weinig bugs in zaten in de laatste jaren. maar wat moeten ze nu anders doen bij troika... vampire spelen :)?

ng

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik heb in PCGP en op vele HL2 fansites gelezen dat er in hun contract staat dat ze die game niet mogen uitbrengen voor de release van HL2. Daar gaat Valve niets aan veranderen.
euhm ik eb da eigelijk ook wel geleze da ze da wel moge uitbrenge zenne voor half life 2

Holy Paladin

Legacy Member
idd en ik denk in de pcgp nog wel

ik weet da da in et contract staat, ma als valve zegt, tmag toch, fuck da contract dan he (alle een clausuleke bijsteken enzo)

Insano

Legacy Member
Dan stel ik voor dat je bijvoorbeeld de zomerspecial nog eens leest. Daar staat het uitdrukkelijk in.

ng

Legacy Member
Captain Insano zei:
Dan stel ik voor dat je bijvoorbeeld de zomerspecial nog eens leest. Daar staat het uitdrukkelijk in.
sow we zijn wel al september das al veranderd

Holy Paladin

Legacy Member
kerel, da contract is van VOOR de zomerspecial, die is dus wel juist he

Insano

Legacy Member
night ghost 128 zei:
sow we zijn wel al september das al veranderd
Sorry, ik was de vergeten dat elk contract elke maand wordt herzien en ze dat dan helemaal omgooien. Mijn schuld.



Moet ik nu nog een ironic smiley gebruiken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan