reactor
Legacy Member
s_kaiba zei:Voor de street fighter games 5€per spel en de snes games 4€ per game
Echt een superkoopje die snes games.
4 Euro voor Vampire's kiss en Aero 2 .
Me jealous.......

Ik ben ook al in de Ecoshop aan de Afrikalaan geweest, maar het is er echt een vuil kot vind ik.
Maar wel een vuil kot met schatten zo te zien.

Ocarina of Time eigenlijk ook 

