Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raizo

Legacy Member
Vandaag nog een game and watch opgehaald : Rainshower

35jw0pe.jpg


En de 2 eerder aangekregen game and watches :

Donkey Kong 2 Mint:

2j5lpg.jpg


Zelda Mint :

r9fzw2.jpg


Fotos van de Virtual boy en accesoires + games volgen nog ;)

Krueger F

Legacy Member
Knappe G&W's!

Zal wel een stevige prijs aan vastgezeten hebben zeker?

Raizo

Legacy Member
Krueger F zei:
Knappe G&W's!

Zal wel een stevige prijs aan vastgezeten hebben zeker?

De mint G&W's 150€ en die van rain shower 85€ terwijl die het meeste waard is dus e koopje :)

KillingRaptor

Legacy Member
Ingis zei:
nr 16 van 50 geloof ik :) moet dringend beginnen inkaderen.

Die ziet er nice uit! En dat komt van iemand die niet zo aan Halo is. :p
Hoeveel heb je er zo al om in te kaderen dan?

Private Joker

Legacy Member
Ge kunt ze in zo'n bladerbak stoppen zoals ze doen bij sommige winkels. Zou eigenlijk nog zo lelijk niet zijn. Misschien wat aan de dure kant, tenzij je er ééntje ergens in een winkel kan overkopen.

Private Joker

Legacy Member
Kan MM nog meer lelijke stickers op hun dozen kleven? :p Ze gaan er wel altijd gemakkelijk af gelukkig.

JimmyPatterson

Legacy Member
Private Joker zei:
Kan MM nog meer lelijke stickers op hun dozen kleven? :p Ze gaan er wel altijd gemakkelijk af gelukkig.


Het plastiek zat er nog rond; dus de stickers hangen op het plastiek :p
Al een geluk.

Ingis

Legacy Member
Private Joker zei:
Ge kunt ze in zo'n bladerbak stoppen zoals ze doen bij sommige winkels. Zou eigenlijk nog zo lelijk niet zijn. Misschien wat aan de dure kant, tenzij je er ééntje ergens in een winkel kan overkopen.

neh, we zijn nu aant kijken welke we echt willen ophangen en de rest bewaren we voor als we een eigen huis hebben :)

Thorstein

Legacy Member
Kringwinkel Herselt:
PC:
The Ultimate DooM : Thy flesh Consumed (big box compleet) 1.5€
zat vol met tape, maar alles zonder schade kunnen verwijderen ;) !
Heel mooie staat van de box en inhoud nu!

Commandos: behind enemy lines (big box compleet) 1.5€

space79

Legacy Member
weer eens een echt koopje kunnen doen. Een lotje gaan halen bij iemand die net gebouwd heeft en bij de verhuis dit nog had gevonden bij zijn ouders op de zolder (en ondertussen een mailtje gehad, dat ze nog gevonden hebben :) )

P1000449.jpg

md games zijn allen compleet en mint...de mcd games zijn jammer genoeg niet allemaal compleet en sommige zitten in een gewone jewel case (en dus zonder front en back cover vd originele jewelcases)
Nu ben ik wel verplicht om ook mcd te verzamelen :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan