Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kenneke10 zei:geen retro cod black ops prestige edition met rc car![]()
s_kaiba zei:Voor de street fighter games 5€per spel en de snes games 4€ per game
s_kaiba zei:Er was iemand die die street fighter bij game mania bracht dus kocht ik ze maar
Die Snes Games komen van de Ecoschop en idd uit Gent.
)
Ligt in de Afrikalaan. Ge hebt daar zo twee magazijnen die bijna naast mekaar zitten, ecoshop en iets van tweedehandsshop ofzo.GeneralUrsus zei:zeer schone koopjes die SNES gamesspijtig, nog nooit van de Ecoshop gehoord
![]()
Die Wii die ik gekocht heb, heeft een chip waarmee ik gewoon games kan downloaden, op DVD kan branden en probleemloos kan spelen. Maar da's nogal tegen mijn principe... On the other hand zijn de meeste Wii-games ook de aankoop niet waard.Sheldon Cooper zei:Wel, ik weet uit ervaring van mijn eerste Wii, dat ik eigenlijk enkel graag games van Nintendo en Capcom speel ^^ Dus die probably kopen

)KillingRaptor zei:€4 voor Vampire's Kiss? Damn, not bad, not bad at all!


Nirron zei:Daarvoor kun je niet sukkelen hé.![]()

Yuri zei:Damn, daar moede toch echt chance voor emmen. Al paar naar die ecoshop geweest en ligt daar nooit iets... Kga wss gewoon op de verkeerde momenten (al moet ik zeggen dat ik niet zo graag naar zo shops ga...)
Anyway, laat me alleszinds wel inzien dat je echt wel overal retrogames kunt tegenkomen met het nodige geluk.
Al hebde gij heel veel chance.![]()
KillingRaptor zei:Er zijn toch ook een aantal andere goede games op de Wii die niet van Nintendo of Capcom zijn hoor.
De volgende vind ik persoonlijk echt goed die van een andere ontwikkelaar zijn:
- Epic Mickey
- Godzilla Unleashed (je moet wel beetje liefhebber zijn van de Japanse films)
- Klonoa
- MadWorld
- NiGHTS: Journey of Dreams (screw the haters, ik vind 'm cool)
- Sonic Colours
- Tenchu: Shadow Assassins
