Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
IMG_0968.jpg

red Bulleke

Legacy Member
Ronduit geweldige stuff Space79 :)

Verzamel jij enkel Sega? Oog je op complete pal sets?

Yuri

Legacy Member
space79 zei:
rechtsonder een deel van de variaties, in het midden onder 32x en de rest is md.
Een 30-tal (waaronder die laatsten) hebben dus een nieuwe kast nodig :)

saturn, game gear, nes en gameboy staan aan de andere kant van de kamer

Very nice, space79. Voor de megadrive nog een grote 100 tal voor de individuele volledig is, zeker? Hoeveel nog voor de 32X?

GeneralUrsus

Legacy Member
@Space79 zeer mooie collectie, ook al ben ik niet zo voor Sega :D
@SheldonCooper
Jurassic hier gekocht op het forum eh dacht ik? Voor hoeveel is die gegaan? Wou ook bieden maar was het dan vergeten :p

Alexat

Legacy Member
Foto's van 2 laatste noemenswaardige aankopen

img_1223-e1343387273336.jpg

img_1221.jpg

Sheldon, zou je iTrader kunnen terug geven? :$ Is goed aangekomen zie ik?

space79

Legacy Member
red Bulleke zei:
Ronduit geweldige stuff Space79 :)

Verzamel jij enkel Sega? Oog je op complete pal sets?

Ik concentreer me vooral op md, daar is men doel inderdaad een complete pal set (enkel europese), en een "beetje" saturn. Voor nes en gb verzamel ik vooral die spellen die ik vroeger had en wat spellen die me wel interesseren

Very nice, space79. Voor de megadrive nog een grote 100 tal voor de individuele volledig is, zeker? Hoeveel nog voor de 32X?

een 150-tal voor md en 7 voor 32x

Yuri

Legacy Member
space79 zei:
Ik concentreer me vooral op md, daar is men doel inderdaad een complete pal set (enkel europese), en een "beetje" saturn. Voor nes en gb verzamel ik vooral die spellen die ik vroeger had en wat spellen die me wel interesseren



een 150-tal voor md en 7 voor 32x

Lucky number 7 :D

Maar dat zijn wss de moeilijkste om te vinden zeker. Heb je een lijstje van die zeven die je nog zoekt? Van megadrive mag ook, maar dat zijn er al meer hé. :P

Moest ik er eens tegenkomen, kan ik je het altijd laten weten.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Heb 6 keer de Franse liggen maar heb zelf al 2 maanden een Engelstalige versie compleet. Deze was voor mijn oudere broer :D

space79

Legacy Member
Yuri zei:
Lucky number 7 :D

Maar dat zijn wss de moeilijkste om te vinden zeker. Heb je een lijstje van die zeven die je nog zoekt? Van megadrive mag ook, maar dat zijn er al meer hé. :P

Moest ik er eens tegenkomen, kan ik je het altijd laten weten.

oeps 6:
Darxide
Knuckles Chaotix
Kolibri
Primal Rage
T-Mek
WWF Raw

Knuckles en wwf zijn nog makkelijk maar wacht tot ik ze aan een mooie(re) prijs vind

de duurste/moeilijkst te vinden voor md:
Addams Family Values
The Death and Return of Superman
Exo Squad
Flink
Lakers versus Celtics and the NBA Playoffs (voor zover em echt bestaat, aangezien de cartridge dezelfde is als de us versie en ik al 3 verschillende eu covers heb gezien...al dan niet zelf gemaakt)
Mega Games 6 Vol. 3
Mega Man: The Wily Wars
Mutant League Hockey
Normy's Beach Babe-O-Rama
Onslaught
The Pirates of Dark Water
The Punisher
Saturday Night Slam Masters
SeaQuest DSV
Star Trek Deep Space Nine: Crossroads of Time
Time Killers
World Championship Soccer II

Private Joker

Legacy Member
Mooie aankopen en zeer mooie setup Redchi!
Die dubbels lijst mag je eventueel nog doorsturen en dan zien we wel ;)
Als ik consoles verkoop, kunnen er eventueel nog wat extra games mee. In Zweden ga ik er nog weinig kans op hebben vrees ik. :(

biotek

Legacy Member
onimusha warlords (non plat)
onimusha 2
onimusha 3
onimusha dawn of dreams

Private Joker

Legacy Member
Master System converter voor Mega Drive II eindelijk gevonden. Niet boxed, maar het moet maar voldoen voor een tijdje. Nu zien of het werkt op de Multi Mega en dan heb ik een zeer mooie combo staan.


Ook toegekomen: Club Nintendo beeldje van Mario & Co. Zeer mooi maar wel een stuk kleiner dan ik had verwacht :p

junglist_clint

Legacy Member
Private Joker zei:
Ook toegekomen: Club Nintendo beeldje van Mario & Co. Zeer mooi maar wel een stuk kleiner dan ik had verwacht :p

heb deze ook, ben er best wel tevreden mee :p

Krueger F

Legacy Member
Private Joker zei:
Master System converter... Nu zien of het werkt op de Multi Mega en dan heb ik een zeer mooie combo staan.
Ik heb die combo ook staan, werkt perfect. Enkel de MSII converter werkt niet in de 32X, tussen die twee moet je dus wisselen...

Private Joker

Legacy Member
De 32X zegt me weinig eigenlijk. Aan de andere kant, de Mega CD ook niet tot een tijdje terug.


On topic, T-Shirt van Ringo eens getrokken:

4nlao.jpg


Echt toffe print. Zeer subtiel en geen tacky, cartoon-ish, cliché gedoe. :)

hardstyle lover

Legacy Member
Wat is zo een beetje de prijs van zo een Multi Mega console eigenlijk?

Private Joker

Legacy Member
Voor een mooi, boxed en compleet exemplaar moogt ge toch 275-300 Euro rekenen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan