Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hardstyle lover

Legacy Member
Tuurlijk red bulleke

Maar het is nu éénmaal zo, het zelfde met de vondsten op rommelmarkten
de éne doet een klein stom rommelmarktje en vind daar Schatten bij wijze van spreken
en de andere vind dan weken niks:p zoals ik :p

Maar Reactor wel een zeer schone deal !

red Bulleke

Legacy Member
No hard feelings he Hardstyle Lover ;)
'k Wou maar zeggen dat "geluk hebben" voor mij gelijk is aan gezond zijn, kunnen gaan werken en iemand hebben die u graag ziet.
Al de rest = bonus ;)

Yuri

Legacy Member
red Bulleke zei:
No hard feelings he Hardstyle Lover ;)
'k Wou maar zeggen dat "geluk hebben" voor mij gelijk is aan gezond zijn, kunnen gaan werken en iemand hebben die u graag ziet.
Al de rest = bonus ;)

+1

reactor

Legacy Member
hardstyle lover zei:
De 1ne mens heeft altijd geluk & de andere nooit

Zo gaat da int leven
:wtf:
Ik vind da in deze context toch een vrij zware uitspraak. :(
Ik heb de laatste tijd veel meeval gehad in de jacht op retro,daar ben ik het mee eens.
Maar mijn hobby is voor mij maar nog nie 1 % van mijn geluk zulle.
Het is een leuke bezigheid, meer niet.
Ik heb een gezin met 2 kids en daar ligt toch mijn geluk hoor!
Ook gezondheid is natuurlijk onontbeerlijk.

Trouwens,deze maand zijn in 3 weken mijn grootvader en mijn tante overleden, heel gelukkig voelde ik mij niet hoor!!!!

Voor de rest ,bedankt voor de complimenten he gasten. :niceone:

Kenneke10

Legacy Member
Idd, ben afgelopen maanden zwaar ziek geweest dan besef je ook wat echt geluk is.
iedereen vind dat vanzelfsprekend maar dat is het niet hoor.
Vanaf 1 aug ben ik weer werkbekwaam en mag pas 29 augustus weer starten met werken.
( moet mijn verlof opneme aansluitend op ziekteperiode)

Kenneke10

Legacy Member
thx, moet zeggen dankzij 9lives opzich en gamen etc heeft me soms door moeilijke periodes gesleept, ben nog lang niet genezen maar ben blij dak toch het werk kan hervatten volgende maand.

KillingRaptor

Legacy Member
Heeft helemaal niets met games te maken en nog minder met retro, maar ik ben enorm blij met deze aankoop! Moest het gewoon even melden hier aangezien dit ook het enige gedeelte van het forum is waar ik op kom.

DSC02163.jpg

Yuri

Legacy Member
Gamemania Gent Brugsesteenweg eens onverwachts binnengestapt en volgende PSX-games mee: allemaal non-platinum, buiten abe's oddyssee (value series, dus voor deze was ik aan het twijfelen, maar dan toch meegenomen, heb ik hem tenminste al) en krasloos aan 5 euro het stuk.

- Crash Bandicoot
- Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back
- Crash Bandicoot 3 Warped
- CTR Crash Team Racing
- Crash Bash
- Oddworld Abe's Oddysee
- Oddworld Abe's Exoddus

En intussen nog eens een oude bekende tegengekomen ook, dus dat was wel een meevaller. :D

craisin

Legacy Member
snesn64.jpg


met dank aan _keeny_ van opt forum. totaal 60€ betaald dus toch wel vrij goed dealke gezien Secret of Mana er bij zat :)

hardstyle lover

Legacy Member
Kenneke10 zei:

I know :love::hug:

Get to the choppaaa :)
ah nee da was in den eersten!

Haha moe altijd terugdenken aan die scene da die gasten danny glover naar king willy brengen " You Want Some Ganga Man" geniaal

KillingRaptor

Legacy Member
hardstyle lover zei:
I know :love::hug:

Get to the choppaaa :)
ah nee da was in den eersten!

Haha moe altijd terugdenken aan die scene da die gasten danny glover naar king willy brengen " You Want Some Ganga Man" geniaal

"Shit happens!"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan