Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kenneke10 zei:he he, als ik er nog tegenkom aan mooie prijs , komen die hier ook nog binnen hoor , ben een resident evil verzamer voor iets he![]()

EliasAdam zei:Ksnap niet waarom je ze dubbel moet hebben? Is 1 exemplaar al niet (duur) genoeg voor een verzamelaar?![]()

Zo heb ik hier een GC versie staan (waar ik eigenlijk niets mee doe... :ironic:Kenneke10 zei:De ps2 versie is nog volledig dicht alle sealsticker hangen er nog aan.
)Krueger F zei:Zo heb ik hier een GC versie staan (waar ik eigenlijk niets mee doe... :ironic:)
, en ik had de le versie al (zonder de game-disc -_-")sluysen zei:Morgen eindelijk nog eens een rommelmarkt doen, die hopelijk door de regen niet in het water zal vallen (= 1/10 van de normale hoeveelheid standhouders)
Heb er zo al zeker 3 gehad in de buurt die normaal nog deftig zijn en nu echt triestig.