Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenneke10

Legacy Member
Gamecube Chainsaw controller RE4 , in perfecte staat.
Heb nu 4 van deze 2x gamecube 2x PS2:D

Kenneke10

Legacy Member
he he, als ik er nog tegenkom aan mooie prijs , komen die hier ook nog binnen hoor , ben een resident evil verzamer voor iets he:D

LouGarou

Legacy Member
Ksnap niet waarom je ze dubbel moet hebben? Is 1 exemplaar al niet (duur) genoeg voor een verzamelaar? :p

redostrike

Legacy Member
Kenneke10 zei:
he he, als ik er nog tegenkom aan mooie prijs , komen die hier ook nog binnen hoor , ben een resident evil verzamer voor iets he:D

Khad overlaatst ook een deal voor ene gemaakt (denk zelfs hier op forum). Was volledig rond. Ik vraag naar de afhandeling en gegevens van de verkoper en niks meer gehoord sindsdien (paar keer nog terug gepmd maar niks) :(

Kenneke10

Legacy Member
EliasAdam zei:
Ksnap niet waarom je ze dubbel moet hebben? Is 1 exemplaar al niet (duur) genoeg voor een verzamelaar? :p

En goedkoper gaan ze er niet op worden;)

Nu heb ik twee perfecte exemplaren, die van gamecube versie heb ik eene zonder de bovenste plastieken inlay.

De ps2 versie is nog volledig dicht alle sealsticker hangen er nog aan.

Krueger F

Legacy Member
Kenneke10 zei:
De ps2 versie is nog volledig dicht alle sealsticker hangen er nog aan.
Zo heb ik hier een GC versie staan (waar ik eigenlijk niets mee doe... :ironic:;))

sluysen

Legacy Member
Morgen eindelijk nog eens een rommelmarkt doen, die hopelijk door de regen niet in het water zal vallen (= 1/10 van de normale hoeveelheid standhouders)
Heb er zo al zeker 3 gehad in de buurt die normaal nog deftig zijn en nu echt triestig.

Kenneke10

Legacy Member
Krueger F zei:
Zo heb ik hier een GC versie staan (waar ik eigenlijk niets mee doe... :ironic:;))

Ik doe daar ook niks mee hoor, je kan er mee gamen maar dat is meer een gimmic

ironhorn

Legacy Member
nog eens een rommelmarkt gedaan:

ps2-lot voor 2 euro:
2 thrustmaster memorykaarten
resident evil survivor 2
resident evil - code veronica x (plat)
socom us navy seals (plat)
ratchet & clank 2
virtua fighter 4

spider-man voor de megadrive (mist manual, 4 euro, bij opkoper)

biker mice from mars stickerboek (0.5 euro)

professor layton en de doos van pandora voor de ds

edit: en dan nog 2 sealed (1 is wel ingedeukt) star trek judgment rites pc big boxen :), en ik had de le versie al (zonder de game-disc -_-")

sluysen

Legacy Member
sluysen zei:
Morgen eindelijk nog eens een rommelmarkt doen, die hopelijk door de regen niet in het water zal vallen (= 1/10 van de normale hoeveelheid standhouders)
Heb er zo al zeker 3 gehad in de buurt die normaal nog deftig zijn en nu echt triestig.

Toch niet zo deftig, veel lege plekken enzo.

the loot:
Carmageddon GBC
Civilization III Big Box
Black Dahlia Big Box
Waveracer 64 cart
Stalker Shadow Of Chernobyl Steel Case

Ringo

Legacy Member
Vanochtend een koopje gedaan in de Molecule te Vichte: Sword of Mana voor Game Boy Advance (sealed). Stond 15 Euro getekend maar er kwam nog 40% korting bovenop.
Ik kom aan de kassa en moet maar 3 Euro betalen want in hun systeem stond het aan 5 Euro. Ka-Ching!

sluysen

Legacy Member
Jabbeke idd, mss nu dat het weer wat aan het beteren is dat er nog wat lege plaatsen gevuld raken

sluysen

Legacy Member
Ja, toch zeker 2. Jong koppel dat altijd in de buurt staat met ps2/GC/Xbox en dan nog ene die ik ook veel tegenkom, die meestal alles op een plank op zijn remorque legt.

red Bulleke

Legacy Member
Malmedy? Da's toch ook "ff fietsen" vanuit Aalst? Speciaal naar ginds gereden voor een rommelmarkt? ;)

Kenneke10

Legacy Member
alweer geen retro aankoop , wel CE de prestige edition van COD black ops, en time criss 4 + gun
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan