red Bulleke zei:
@Shuura:
laat je bij gelegenheid eens weten wat je van die Harley Davidson game vindt?
Wolfchild op de MS is wat mij betreft common. Gaat in veiling gemiddeld €5 a €8 naar mijn weten.
Harley Davidson op PS2 is een redelijk generieke license game. Toch, de sfeer is best goed: rock muziek, de echte bikes natuurlijk

. Technisch zijn het basic graphics (zeker voor een last-gen, 2006 PS2 game), wel goeie frame rate en controls.
Wat ik het leukste aan de game vind, zijn de lange, bekende Amerikaanse routes die je volgt met je bike (zelf enkele gereden, paar jaar terug), de bikes die je unlocked en de muziek. Easy riding in een relax moto game. En voor de €8 die het me kostte, was het de aanschaf waard.
@allen: bedankt voor de feedback op Wolfchild, altijd interessant om weten. Die was namelijk mint en heeft een mooie kleurencover. Kon ik bemachtigen voor €4, dus eigenlijk wel een goeie deal
