Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Het eerste top pakketje van de maand is binnen gekomen.
5 van de 6 vintage TMNT "Cave" sets! Allen MISB straigth from the States!

Verder ook nog een mint TMHT 1 & TMNT 2 voor de NES kunnen traden.

caveturtles.JPG

picasso123

Legacy Member
In UK 3 ps2 games gevonden voor 5 pond :p
Max Payne
Max Payne 2
Resident Evil: Code Veronica X

Nirron

Legacy Member
@BiZi Heb die Triceratops gekocht in een Kringwinkel, maar Leo was nergens te vinden.. :(

mandarijn

Legacy Member
2 rommelmarkten, een reseller en een garageverkoop. Joepié...
Soit,
Pandemonium (psx)
Ty the tasmanian tyger (gamecube)

KillingRaptor

Legacy Member
Aankopen van vandaag en gisteren. :)

DSC_0014_zpsd41af30f.jpg


Ty 2 (GameCube): €11
Metroid (NES): €15
Mighty Morphin Power Rangers The Movie (GB): €5
Zaxxon (Atari 2600): €7
Atari 2600 Paddle Controllers: €9
Metal Gear Solid 2 novel: €2

Die Metroid is hier al omgedoopt tot de battle damaged edition door m'n broer. :p
Hij werkt perfect, en dat is het belangrijkste voor mij.

Nirron

Legacy Member
Vandaag leuke dingen gevonden.

Sega Pico
- Tails and the music maker (cib)
- Pocahontas (cib)
- Console (cib)

Nintendo GameBoy
- Yoshi's Cookie (cart)

Nintendo DS
- Nintendogs (cib)
- Pokémon Pearl (cib)
- Super Princess Peach (cib)

PS1
- Lost Vikings 2 (cib)
- Reboot (cib)

Transformers comic books
- 15 stuks

Paar leuke dingen gevonden dus :) Zit momenteel zonder digitale camera daarom geen foto.

retrogamingfun

Legacy Member
@ nirron : waar ben je vandaag zoal geweest ?

ik in merelbeke garageverkoop
en in gent.
maar was gene vetten had maar 5 games en een paar DVD metal boxes die ik nog zocht.

red Bulleke

Legacy Member
Ik was ook in Ternat, maar bij mij was het noppes... Heb den Hollander ook gezien.

Shuura

Legacy Member
red Bulleke zei:
Ik was ook in Ternat, maar bij mij was het noppes... Heb den Hollander ook gezien.
Nirron zei:
In Ternat. De Hollander was daar ook aan het opkopen.

Hmm... Ik ben nog niet zo lang terug op dit forum maar ik denk dat ik al weet over wie jullie het hebben ;)

S.c.h.i.t.t.e.r.e.n.d. jongens, I love ya ;)!

Yuri

Legacy Member
De hollander was verleden week ook al in evergem en stekene aanwezig... :sad:

retrogamingfun

Legacy Member
Yuri zei:
De hollander was verleden week ook al in evergem en stekene aanwezig... :sad:


typisch als je die ziet smorgens en de mensen zijn nog aan het uitpakken.
dan gaat ie van kraam tot kraam : "heb je games bij" :)
heb vorig jaar ps1 suikoden voor zijn neus opgeraapt aan 3 euro , je moest zijn gezicht zien.
:cry:

GETHEZ

Legacy Member
ben sinds vorige week eigenaar van een SNES (super nintendo)

heb direct een paar uitgaven gedaan, aangezien hoe langer ik nog wacht, hoe minder ik ze nog ga kunnen vinden...

wat ik voorlopig al heb :

snes boxed met limited super mario 5 stars edition (3 mario bros games, mario world, en lost levels)
aan 180 euro (verzending incl) in goede staat : link

dan langs geweest bij verzamelaar :

- dragonball ultime menace (enkel in frans verkrijgbaar) (20 euro)
- final fight (35 euro)
- the magical quest (mickey mouse) (10euro)
- donkey kong country 2 (15 euro)
- ren & stimpy show (time warp) (7 euro)
- tiny toon busts loose (7 euro)
- taz mania (7 euro)
- star wing (7 euro)

losse prijzen ; alles samen 95 euro voor betaald... (zijn niet allemaal top games, maar wou ze wel hebben)
(ben vooral blij voor die final fight : echt een classic dat je nog veel duurder kan voor betalen...)

dan nog enkele games op komst :
- ebay : donkey kong country 1 (aan 12.5 incl)
- hier op het forum :Teenage Mutant Ninja Turtles: Tournament Fighters, mario kart en donald maui mallard voor 52 euro incl.
- via kapaza : super street fighter 2, international superstars soccer deluxe en plok (38 euro incl verzending via NL)

(voila met die laatste bij heb ik voorlopig alle games die ik in gedachten had...)

wat vinden jullie van de prijzen die ik overal betaald heb..., want tegenwoordig kan je ze voor niks bijna niet meer vinden...

als ik alles optel kom ik aan : 377.5 euro (zal dan wel een vroeg verjaardagsgeschenk voor mijzelf zijn zekers... :p) eigenlijk prijs van nieuwe console... :unsure:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
I just puked in my mouth toen ik 180 euro voor die SNES las.

GETHEZ

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
I just puked in my mouth toen ik 180 euro voor die SNES las.

idd , daar weet ik dat die wel idd overpriced was, maar wou deze per se hebben...

en wat de games betreft : dit zijn internet prijzen , geen brocante prijzen...:p

dus gemiddeld 13.3 euro/stuk betaald voor de losse spellen...

Ringo

Legacy Member
Als ik heel eerlijk mag zijn? Ik denk dat je je hebt laten oplichten.

KillingRaptor

Legacy Member
Zitten inderdaad veel dure dingen bij, zeker voor cart only games...

GETHEZ

Legacy Member
Ringo zei:
Als ik heel eerlijk mag zijn? Ik denk dat je je hebt laten oplichten.

ik ben dan ook niet echt thuis hierin...

dat ik boven de marktwaarde zat wist ik al wel... vooral die console dan... maar ja spur of the moment en op ebay kan je niet terugkrabbelen...

doosje maakt mij niks uit eigenlijk... (ik zie het ook niet als een investering, eerder voor mezelf...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan