Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

space79

Legacy Member
Laatste aankopen...zal binnekort ook nog eens pics maken van de collectie

Zal starten met Mega Drive...OFC...29 to go:
P1010235_zpsc2282be5.jpg


Had al de UK Batman en nu dan de EU Batman

Next up...Saturn...een pakketje dat ik heb kunnen bemachtigen voor een zeer mooie prijs met een paar leuke games:
P1010236_zps89eeda81.jpg


En tenslotte...waarschijnlijk de aanwinst van het jaar (nu al) voor mij...NES pakket (Ik weet, wie boeit nintendo nou...but give it a shot :p ) :
P1010234_zpsc57cff0a.jpg


"Waarom DE aanwinst?"...3 redenen:
1) Deze nintendo variant heb ik voor men 10e verjaardag gekregen...maar heeft eigenlijk nooit een kans gekregen vanwege men amiga 500 die ik toen al had. Deze had ik een jaar voordien gekocht met de centen die ik nog gekregen heb voor men c64...:cry:
2) Alles is compleet, maar echt compleet en bovendien "nieuw"...vrijwel geen beschadigingen aan hoekjes, geen plooitjes, geen vergeling...NIETS!
3) De prijs...zoals je misschien ziet, deze komt van een dame (uit Duitsland)die alles perfekt verzorgt heeft sinds zei het ooit gekregen heeft en eigenlijk had ze het pakket al aan iemand belooft.
"Wäre €130 incl Versand ok für Sie?"..."Ist gut, sobald Sie das Geld überwiesen haben, schicke ich Ihnen das Paket zu" :D
Toen wist ik echter nog niet da het er allemaal zo mooi zou uitzien.

Nirron

Legacy Member
Raizo zei:
@ Nirron : is heel simpel te maken ja, is op 5 minuten klaar. Vind em wel cool en groter int echt dan op foto :) kon ik niet laten liggen voor 20€. wel dringend tijd voor een game room :D

Bij mij staat hij momenteel op zo een zwart roterende CD rek (ongeveer 1m20 hoog) met daarin al mijn PS1 games.
Zou het zo kunnen monteren alsof het CD rek en de lichtreclame één geheel vormen, maar ook nog iets dat ik verder moet uitwerken :p

KillingRaptor

Legacy Member
space79 zei:
Ik weet, wie boeit nintendo nou...but give it a shot :p

Wat heeft Nintendo jou misdaan? :p
Ben gewoon zelf blij dat ik eigenlijk alle consoles wel interessant vind. :)

Mooie games wel allemaal!

space79

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Wat heeft Nintendo jou misdaan? :p
Ben gewoon zelf blij dat ik eigenlijk alle consoles wel interessant vind. :)

Mooie games wel allemaal!

Buiten nes en gb zegt nintendo mij heel weinig...net als playstation ;)

Alexat

Legacy Member
Net nog een SNES game, Tetris Attack, gaan halen bij een opkoper uit de buurt, hij heeft soms nog wel eens een koopje. €10 voor betaald, spijtig van de manual maar ik zag er eentje op RGF staan dus misschien dat ik die meteen ga bestellen om te vervangen

foto-26.jpg

GeneralUrsus

Legacy Member
^^ Leuke finds! Maar ik zou het toch bij Nederlands houden en Engelse subtitels gebruiken.

Krueger F

Legacy Member
Dus dat sign van die gameshop in Sluis is dan uiteindelijk toch verkocht???
Ik heb die verkoper (niet echt het sociale type trouwens :ironic:) reeds 3 jaar geleden daarover aangesproken, het stond toen verstopt achter een kartonnen plakkaat. Hij ging erover nadenken om het te verkopen zei hij toen. Sindsdien telkens ik in Sluis was erachter gaan vragen maar plots wou hij niet meer verkopen, hij had geld geroken vermoed ik... Nu blijkt het dan toch verkocht te zijn, ik veronderstel dat het geen "koopje" is geweest?

retrogamingfun

Legacy Member
Het is niet die van sluis die ik heb. Mijne komt van voorbij amsterdam. Dus blijven proberen in sluis zou ik zo zeggen. Ben er nog steeds niet geweest in sluis sinds ik je gesproken heb op de markt. Ik heb er 400 voor betaald. Wat nog niet overdreven veel is. Meestal is het 600 TOT 1000 euro wat ze ervoor vragen.

BiZi

Legacy Member
De aankopen van de voorbije week:
* wow - mists of pandaria CE sealed
* duke nukem forever - balls of steel edition nieuw, maar seal is ripped
* ff14 - limited edition - nieuw

pc-ces.jpg


En dan nog een leuk pakketje van Kenneke (mr voor de goede verpakking), nl. een NES in SMB3 box die echt in MINT staat is. Prachtige box! Ben ook content met de SMB3 classic series version, deze kom je niet gemakkelijk tegen.


nes-cib.jpg

reactor

Legacy Member
@ kreuger en gamingfun
Toen ik hem erover aansprak zei hij dat hij dacht dat hij kapot was maar dat was enkel het lampje.
Hij had hem verkocht op marktplaats voor 250€.
Een paar maanden nadien nog eens over aangesproken, en had idd geld geroken denk ik want had hem alsnog aan iemand anders voor 600€ verkocht!
Is wel een mooi ding, maar had zelf geen interesse.
Ik hou het echt bij games en consoles!
Tenzij ik er eentje bijna zou krijgen natuurlijk

KillingRaptor

Legacy Member
Gisteren naar Gent geweest, vind daar ook altijd wat dat gaming related is. :p
Shinobi III in de Gameswap gekocht voor €30 en daarnaast ook eShop tegoed voor de Nintendo 3DS, daarmee Code of Princess gekocht. Die verschijnt hier namelijk niet als retailversie...

DSC_0012_zps1bf02d17.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan