Archief - Unreal Tournament 3?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lemmichi

Legacy Member
Ik wou nog eens ut3 spelen, en de eerste game die ik joinde ging goed maar toen ik erna nog een game wou joinen, stond er steeds dat ik moest updaten :confused:

Terwijl ik de titan pack al had geinstalleerd + net patch 2.1 ook installed, maar krijg nog altijd de update melding,waar kan ik zien op welke versie ik zit en welke updates ik nodig heb ?

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
K dacht toch da de 2.1 + daarna titan pack installen de laatste patchen zijn ze.
Misschien hebben die andere servers wel lagere versies staan ofzo waar ge dan niemeer opkunt.

AssassiN

Legacy Member
Normaal is het de bedoeling om eerste de patch 2.1 te installeren en dan de titan pack.
Speel je via steam?

Normaal kan je op servers spelen die een oudere versie draaien, je speelt dan met de glitches en problemen enzo die op die versie bestonden. Maar steam ondersteunt niet om op servers te gamen die op oudere versies draaien.

AssassiN

Legacy Member
Niet bepaald meer nee, ut99 en ut2004 krijgen veel meer aandacht.
Maar toch blijf ik ut3 gamen :D, ik vind ut3 nu eenmaal beter dan ut99 en ut2004 :).

Hushfield

Legacy Member
Hey,

Ik ben een review aan het schrijven van Unreal Tournament 3, en zou graag de coop mode voor de campaign testen. Enige probleem: een of meerdere personen vinden met wie ik dat kan spelen. Online is dat zo dood als een wel heel erg dode pier. Als je ergens nog een exemplaar van UT3 hebt rondslingeren en je wil wel even helpen de coop campaign door te spelen, u zou mij een enorm plezier doen.

Alvast bedankt,
Hushfield

CoBalT

Legacy Member
coop campaign is gewoon heel het zelfste.. maar ge zijt dan gewoon met 2 :p

Hushfield

Legacy Member
Hehe, zover was ik al. Het is gewoon dat de bots heel erg dom zijn en het is wel leuk om met echte team mates te spelen. Heb juist de laatste twee acts (4 en 5) gespeeld in coop met 3 andere spelers en dat maakt toch wel een verschil. Nuja, mochten er nog mensen zijn die zich geroepen voelen, laat zeker iets weten.

AssassiN

Legacy Member
Ik speel ut3 nog elke dag online op vCTF en ik heb campaign zelf al 3 keer uitgespeeld. Niet direct van plan om dat nog eens door te lopen :).

Sköll

Legacy Member
Zijn er nog veel spelers op die servers,genoeg om het no te installeren of is dat helemaal dood?

AssassiN

Legacy Member
Hangt ervan af welke gametype je zoekt.

iCTF is wel bijna dood, soms vind je nog eens spelers op een server.
vCTF heb je nog een klein aantal servers die vol zitten.
Warfare eeft een US server van Epic Games(32-player limit).
BTA heeft dacht ik 2 servers.
DM en TDM weet ik ni.

De SkeEvN

Legacy Member
zijn er al updates voor ut4?
ut99 wordt nog 'veel' gespeeld

voor zover ik op internet zie is er 0.0 over

Benosa

Legacy Member
Hey!

Wordt UT3 nog veel gespeeld eigenlijk?
Ik heb het spel nog eens van onder het stof gehaald en ben er weer verslaafd aan :D blijft gwn een zalige shooter!

Heb wel de indruk dat je online niet zo veel mensen meer tegenkomt...

Zijn er hier op 9lives die dit nog spelen?

Mvg

Cypher

Legacy Member
alle UT3 threads samengevoegd om het wat makkelijker te maken

AssassiN

Legacy Member
UT spelen voor campaign?
Nogal raar :unsure:.

Ik speel nog UT3 btw :), vehicle CTF alleen.

maartendq

Legacy Member
Amdis zei:
Hey!

Wordt UT3 nog veel gespeeld eigenlijk?
Ik heb het spel nog eens van onder het stof gehaald en ben er weer verslaafd aan :D blijft gwn een zalige shooter!

Heb wel de indruk dat je online niet zo veel mensen meer tegenkomt...

Zijn er hier op 9lives die dit nog spelen?

Mvg

UT is te old school voor de huidige generatie gamers die opgegroeid is met COD. Best jammer want mensen die COD snel vinden zouden hun ogen opentrekken moesten ze UT eens aan het werk zien.

UT3 blijft een fantastische game waarvan ik nog steeds niet snap dat het geflopt is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan