Lemmichi
Legacy Member
Ik wou nog eens ut3 spelen, en de eerste game die ik joinde ging goed maar toen ik erna nog een game wou joinen, stond er steeds dat ik moest updaten 
Terwijl ik de titan pack al had geinstalleerd + net patch 2.1 ook installed, maar krijg nog altijd de update melding,waar kan ik zien op welke versie ik zit en welke updates ik nodig heb ?

Terwijl ik de titan pack al had geinstalleerd + net patch 2.1 ook installed, maar krijg nog altijd de update melding,waar kan ik zien op welke versie ik zit en welke updates ik nodig heb ?
, ik vind ut3 nu eenmaal beter dan ut99 en ut2004
.
.