Archief - Unreal Tournament 3?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sure

Legacy Member
DriVen zei:
Was al geweten vanaf CPL hun games aankondigde. Namelijk dat ut2004 er niet bijzat door sponser gedoe enzo MAAR dat Epic al bezig was aan een nieuwe UT en deze op de volgende CPL zou gehost worden als die UT uit is, enfin daar kwam het op neer hé, zo exact herinner ik het nu ook niet.

Geef eens ne link waar staat da ze aan ne nieuwe UT bezig zijn?
Zelf da is ni zeker. Maar gij weet da natuurlijk weer allemaal he.
Link?

MCCCXXXVII

Legacy Member
http://www.beyondunreal.com/main/future/future.php#ut2007

epic president is ne vette noob en ne idiote amerikaanse pratriotische wannabe enzo btw :P

ni om uw post af te breke ofzo want ge hebt wel gelijk, met da gezeik hier vanaf moment da er ECHT is iets wordt gepost ivm met ut ipv de standaard vriendjes slijm politieke "best kuthommelplayer of the month" shit :)

sure

Legacy Member
Die stoeme MCCCXXXVII heeft natuurlijk weeral gelijk ;) maar ik vin dees wel mega nieuws. Ze zijn gewoon aan ne nieuwe UT bezig!!!!

Alee, das toch beestig????

Zo frustrerend hier.

eXe./BuLLiT

Legacy Member
ik vin da persoonlijk ni geestig :|
da ze maar ff heel lang wachten :p

sure

Legacy Member
eXe./BuLLiT zei:
ik vin da persoonlijk ni geestig :|
da ze maar ff heel lang wachten :p

whatever, kheb het hier echt gehad me dees forum.

Blijf maar posten over lans, birthdays en andere boecht.

/me signs off. Iedereen happy prolly. :tongue:

MCCCXXXVII

Legacy Member
nee,gij waart enige kritische nog :P

en da spel duurt nog 2 jaar zeker, of meer
das meer dan lang genoeg, ik geef u 50 procent kans da ge zelf zelfs ni eens meer ut2 speelt binne 1.5 jaar :)
en geef toe, zijt ge zelf ni nieuwsigierig hoe het eruit zou zien as ge ut + die nieuwe engine doe

DriVen

Legacy Member
sure zei:
Geef eens ne link waar staat da ze aan ne nieuwe UT bezig zijn?
Zelf da is ni zeker. Maar gij weet da natuurlijk weer allemaal he.
Link?

Ik zeg wat ik las. Die link is al een maand geleden mij op een of ander manier gegeven. Het is niet omdat iemand iets zegt dat MR. Sure niks van weet dat ge pretentieus moet doen vriendje. Als ge nu es uwe smoel houdt voor een paar seconden en is deftig mijn post leest ziet ge wel vrij duidelijk dat ik zeg dat ik dat me meen te herinneren en ook mijn nieuws u niet opdring als waarheid. Ik zeg het, zodat de mensen mss iets meer te weten komen (mss heeft iemand dat ook gelezen en kan die meer uitleg bieden), niet voor hier de stoere uit te hangen en dan het terug af te bollen met geflame.

Als ge problemen hebt met bepaalde mensen op dit forum, dat is uw probleem maar behandel niet iedereen alsof ze allemaal dezelfde zijn want sommigen willen werkelijk gewoon info geven en op de moment zijt ge even laag gevallen als die "debielen of kindjes" die u zo irriteren.

Bain

Legacy Member
unreal mortal kombat?
anyway stop me zo vanuit de hoogte te doen sure, want ge zijt echt ni zo speciaal as da ge denkt

sure

Legacy Member
Ik doe helemaal niet uit de hoogte.

Als BeyondUnreal da belangrijk genoeg vond om dat te vermelden zal da hier ook wel nieuws zijn.

Was ik even verkeerd.

Op een UT forum vermelden da ze (prolly) aan een vervolg bezig zijn is ni indrukwekkend genoeg ofwa? En kweet ook wel da ze int verleden erover bezig waren maar da ze da nog eens vermelden is toch lekker.

@ DriVen Kwas wa voorbarig me mijn commentaar. Je hebt gelijk.

MCCCXXXVII

Legacy Member
2005 besta ni
positieve instelling toch
ge speelt zon spel keiveel, ge vindt er blijkbaar toch wel iets plezant aan, dan hoort ge, "der komt een nieuw !" en dan reageert men met "OH KUT MIJN HEEL LEVEN NAAR DE ZAK ZO VERDOMD VRESELIJK"

as ge op ET forum zou zegge der komt ne ET2, wa der ook echt komt, dan gaan die zegge COOL, als vb

ok ut2003 was ni cool en dan te snel ne ut2004 derop ma tis ni omda da toen zo was da da nu ook zo is he, situatie is anders

Jason

Legacy Member
neje, tis just da ut2003 ownde, ma iedereen stapte over na ut2004... ja dan moete wel mee gaan eh :sad:

Sender

Legacy Member
sure zei:
Die stoeme MCCCXXXVII heeft natuurlijk weeral gelijk ;) maar ik vin dees wel mega nieuws. Ze zijn gewoon aan ne nieuwe UT bezig!!!!

Alee, das toch beestig????

dat suckt ongelooflijk
ieder jaar een nieuwe UT, no thx

Dark^Fact

Legacy Member
tis echt ni nieuw ze sure

toch al paar weken oud dacht ik :p

FLeXiE^

Legacy Member
wa nen thread :wtf:
kan mij da schele da ze bezig zijn aan ut3 wa maakt da voor ulle uit ge zult het toch nog nie kunne spele dus wa moete erdan voor op elkaar zitte te flamen.
w8 gewoon rustig tot het in de winkelrekken ofzo ligt....

Go Hard Go Pro

Legacy Member
ik denk da ik toch ut2k4 blijf spelen, als ik hoor van anderen da ut verop achteruit ga, dan gaat 2k4 zeker sucken :p en btw wa kunnen ze der nog nieuw insteken ? mss ne mod ? kunde nameken en op ut2k4 ook gaan spelen :p .

en idd veel intresseerd ons da ni zenne sure :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan