Archief - Unreal Tournament 3?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sure

Legacy Member
Epic Games President Dr. Mike Capps zei:
We’re working very hard on a Microsoft project -which hasn’t been announced- and we’ve already begun production on one of those PC titles for Midway, it’s in the Unreal franchise and it’s not Unreal 3, so you’ll have to do all the rest of the math yourself!

Holy ****.

Zou het, kan het, UT3 zijn?

bron

edit: toch even vermelden da ut2k3 en ut2k4 in dezelfde categorie vallen. :)

edit2: DIT IS NIEUW, STOP ME ZAGEN ALLEMAAL.

scum41

Legacy Member
unreal championship denk ik..daarop da microsoft erbij is...(xbox)

warelfs

Legacy Member
ik had ooit hier gelezen dat ze pas een nieuwe engieen hadden gekocht voor ut3 maar eer pc die konden draaien we al een paar jaar verder zouden zijn

MCCCXXXVII

Legacy Member
was al langer aangekondigt

~2007
engine 3.0
published bij midway
niks met uc2 te make, is zelfs volledig andere engine

sure

Legacy Member
MCCCXXXVII zei:
was al langer aangekondigt

~2007
engine 3.0
published bij midway
niks met uc2 te make, is zelfs volledig andere engine

Jaja, maar welke game? UT?

Khoop het toch.

En 2007??? wtf? :cry:

MCCCXXXVII zei:
was al langer aangekondigt
Jamaar, nu zie ik iets van Epic President zelve, nog altijd duidleijker dan geruchten he.

Tyfius

Legacy Member
kzou eens leren lezen
- er komt een uc2, oke, al tijdje aangekondigd
- epic is bezig aan een nieuw spel da op de u3 engine gaat draaien (harry potter draait daar ook op afaik, is da ut?) maar niets noppes nul nade de ballen met de ut wereld te maken heeft

is da echt allemaal te moeilijk voor u ofzo ?
da heeft hier al in 200 topics gestaan ofzo..

sure

Legacy Member
Tyfius zei:
kzou eens leren lezen
- er komt een uc2, oke, al tijdje aangekondigd
- epic is bezig aan een nieuw spel da op de u3 engine gaat draaien (harry potter draait daar ook op afaik, is da ut?) maar niets noppes nul nade de ballen met de ut wereld te maken heeft

is da echt allemaal te moeilijk voor u ofzo ?
da heeft hier al in 200 topics gestaan ofzo..

lol, zedde tegen mij bezig? Dan zijn we goe vertrokken.

-das voor xbox, wie heeft het daar nu over :ironic:
-Zegt franchise je iets? Koop ne woordenboek.
-200 he :sleep:

Zedde ni tegen mij bezig, kijk ni naar deze post. :D

robin18

Legacy Member
er was eens nen film van de UT3 engine, die screens ware verbluffend, dies al tijdje uit, kzal probere hem te vinde


EDIT: nie gevonde, mss znek die verlore door men laatste format

sure

Legacy Member
robin18 zei:
er was eens nen film van de UT3 engine, die screens ware verbluffend, dies al tijdje uit, kzal probere hem te vinde


:doh: Wie heeft het nu daar over, wakker worden mensen!!!

Gij bedoeld dus den U3 engine? UT3 engine bestaat ni ze. :ironic:

Mensen die achter lopen en proberen stoer te doen zijn zoooo erg he. :)

Echt.

sure

Legacy Member
Kwil toch nog effe ne reply doen.

Het gezeik op deze thread bewijst weeral het niveau hier.

Het nieuws dat ze aan een nieuwe pc titel werken in de Unreal franchise MET de U3 engine is dus echt nieuw he.

Resultaat hier? Ne hoop gezeik en gelul.

En achteraf mor ammel bleiten da de community dood is.

Pffrt. :(

unskilled

Legacy Member
WAUW GIJ WEET ECHT ALLES VAN DA SPEL EN GIJ ZIJT WEL MEE WIE WILT ER NI UW VRIEND ZIJN MAN


:sleep: :scream:

robin18

Legacy Member
Unrea, Unreal tournament, washet vershil, ik hattet daar over
en deze community zit nog vol me leve! :P

DriVen

Legacy Member
Was al geweten vanaf CPL hun games aankondigde. Namelijk dat ut2004 er niet bijzat door sponser gedoe enzo MAAR dat Epic al bezig was aan een nieuwe UT en deze op de volgende CPL zou gehost worden als die UT uit is, enfin daar kwam het op neer hé, zo exact herinner ik het nu ook niet.

Jason

Legacy Member
manne stop nu is met zagen ;f ALS er nen nieuwe Unreal/Unreal Tournament komt, dan zulle we het met de tijd te wete te kome, wa vr nut heeft da nu omdar nu over zitte te hypen :ironic:
chill out fzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan