Archief - United Offensive op slechte computers...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davion

Legacy Member
zijn sig is niet te lang ze... ma bon

enneuh van die 333fps als ge beweegt... NO WAY... als ge 125 CONSTANT haalt met da kaartje dan zalt al erg zijn.... (trust me, heb 9800XT, idd ATI's kaarte slechter bij OpenGL maar mijn kaartje is in renderkracht wel wat straffer als die FX5900XT ze)

NaaiT

Legacy Member
Mista Molla zei:
hoe meet je je fps?


greetz
=> deze sig is wel te lang, die van buanhop en sis imo ook voor in 800*600, mor in principe vier lijne

dus buanhop, verander uwe sig zoda uwe laatste regel ook KLEIN is :p

(gwne letters = 3 regels, klein = 4)

V3t3r@n

Legacy Member
4 regels is te lang ^^ max 3

Kzal laten verandere met temp ban!

333 fps in die boxen map e :s,ken nie gezegd :s in een normalle cod map

V3t3r@n

Legacy Member
Sis:

ga iemand anders pesten ofzo.

dank u


Ik pest u nie, ik wijs u erop :)

sis

Legacy Member
V3t3r@n zei:
Sis:

ga iemand anders pesten ofzo.

dank u


Ik pest u nie, ik wijs u erop :)


QUOTE van sticky:regels.
Signatures (hier veranderen) Overdrijf ook niet! 3 lijnen is meer dan genoeg (max 4 in size 1)!


MAX 4 ... tel eens bij mij...

V3t3r@n zei:
333 fps in die boxen map e :s,ken nie gezegd :s in een normalle cod map

bewijst maar weer hoe flauw je bent... echt echt echt flauw. geen andere woorden voor, echt niet.

sis

Legacy Member
V3t3r@n zei:

en nu moet ik bang zijn ofzo ?

ik heb iets misdaan ? me niet aan de (regels gehouden) ?

of ben jij degeen die als admin/weet ik wat voor brol, een voorbeeld moet geven aan de anderen.. door lief te replyen, inplaats zich aangevallen te voelen, en daarbij je adminpowers/ vriendjes ? gaat gebruiken.


1 woord.

zielig. :rofl: ik heb niks misdaan. jij bent degeen die problemen opzoekt vriend, niet ik. Dit is wat jij wilt. jezelf Vet vinden.. nou 1 tip: het echte leven is harder vriend, wen daar maar aan. een ban zal mij niks doen aangezien ik het echte leven ken. en me op dit vlak , keurig aan de regels hou... misschien moet iemand jou de admin regels uitleggen..

ey ken je het gezegde..

een leider moet nooit pronken met iets wat zijn onderdanen niet of nooit zouden kunnen hebben. ?
denk daar maar eens over na, als admin/ weet ik wat voor brol figuur je bent.

ja quote maar op de fijne stukjes... maar de rest van het verhaal denk je nietbij na, omdat we toch maar onderdanen zijn he.

peng

Legacy Member
...
anyways
volgens die beunhaas hier in de FreeRecordShop komt UO pas op 1 oktober uit ipv de vooraf vastgestelde datum van 24/9

Ik hoop dat ie ongelijk heeft en dat er toevallig in de Carrefour ofzo wel eentje opduikt :)

NaaiT

Legacy Member
eaz sis & vetje ;)

é sis bij mij edde wel ook 5 regels ze op sommigste momente :p

Xiron

Legacy Member
Is het nog de moeite dat ik Cod koop of meteen voor de COd-united gaan???
Help mij help mij

Davion

Legacy Member
de regel zegt dat in 1024*768 het max 3lijnen en in size=1 max 4 lijnen is....

maar welke noobs werkern er nu nog op 1024*768 ?, 1280*960 all the way....

Flashke

Legacy Member
ge zult zowieso cod moeten aanshaffen om cod: uo te kunnen spelen.
uo is spijtig genoeg geen stand-alone game.

Xiron

Legacy Member
aha dat wist ik niet
Thx voor de info
Je hebt mij weer een stukje wijzer gemaakt;)

Psychodweep

Legacy Member
Een ram upgrade zou ik doen. Ik heb GF4 MX en zelfde systeem, maar alleen meer ram (k heb upgrade van 256 mb gedaan naar 1 gb + 256 mb).

Carrotman

Legacy Member
Ok, kweet eindelijk hoe het is O_o
LADEN duurt ERG lang op de ZWARE en GROTE maps zoals foy en kursk en nog..
Zeker 3 tot 4 minuten denk ik...
Af en toe dikke lagstoten ( op zware, grotte maps )
Op maps gelijk italy, arnhem, en dergelijke gaat het nog..
Het laden: bah, ik probeer nog iets te zoeken zodat het iets sneller zou kunnen gaan

Leuk hoor :(

st0rmr1d3r

Legacy Member
Davion zei:
de regel zegt dat in 1024*768 het max 3lijnen en in size=1 max 4 lijnen is....

maar welke noobs werkern er nu nog op 1024*768 ?, 1280*960 all the way....
omdat 1024*768 gewoon de game resolutie is ,800*600 is zelfs nog beter
vraag de rest is aan desorted diene heeft een wijd assortiment aan antwoorden op game resolutievragen :)

*HittriX*

Legacy Member
Davion zei:
de regel zegt dat in 1024*768 het max 3lijnen en in size=1 max 4 lijnen is....

maar welke noobs werkern er nu nog op 1024*768 ?, 1280*960 all the way....
in singelplayer mss , maar zeker nie in de multiplayer...
800*600 is zonder twijfel de beste resolutie in cod
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan