Davion
Legacy Member
zijn sig is niet te lang ze... ma bon
enneuh van die 333fps als ge beweegt... NO WAY... als ge 125 CONSTANT haalt met da kaartje dan zalt al erg zijn.... (trust me, heb 9800XT, idd ATI's kaarte slechter bij OpenGL maar mijn kaartje is in renderkracht wel wat straffer als die FX5900XT ze)
enneuh van die 333fps als ge beweegt... NO WAY... als ge 125 CONSTANT haalt met da kaartje dan zalt al erg zijn.... (trust me, heb 9800XT, idd ATI's kaarte slechter bij OpenGL maar mijn kaartje is in renderkracht wel wat straffer als die FX5900XT ze)

,ken nie gezegd 
ik heb niks misdaan. jij bent degeen die problemen opzoekt vriend, niet ik. Dit is wat jij wilt. jezelf Vet vinden.. nou 1 tip: het echte leven is harder vriend, wen daar maar aan. een ban zal mij niks doen aangezien ik het echte leven ken. en me op dit vlak , keurig aan de regels hou... misschien moet iemand jou de admin regels uitleggen..

