Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds wanneer lopen treinen?Lord Benno zei:PIII 1Ghz Geforce 2 384mb ram
resolutie 800*600 en de demo loopt als een trein

GrapjasF0x zei:sinds wanneer lopen treinen?![]()

Carrotman zei:UO is dan wel nog niet uit, maar ik zit al grondig na te denken wat ik ga doen met mijn PC...
Pentium 4, 256 RAM, Geforce 4 MX4, 2,40 Ghz...
Ik speel CoD nu op de laagste graphix en 800*600 als schermresolutie.
Word UO dan pakken zwaarder dan CoD?
Kijk naar de SP demo... Zoeen groot level, als alle levels zo gaan zijn?!![]()
Er gaan meer
- open velden
- veldslagen
- ...
zijn, dus dat vraagt dan toch ook een sterke pc, of kan mijn pc dat dan aan ofzo? (Met de nodige tweaks anders..)
![]()

lolscel zei:met mijn systeem kan ik far cry op het állerhoogste spelen met een redelijk fps, maar met de q3-engine heeftie nogal moeite![]()

scel zei:met mijn systeem kan ik far cry op het állerhoogste spelen met een redelijk fps, maar met de q3-engine heeftie nogal moeite![]()
scel zei:met mijn systeem kan ik far cry op het állerhoogste spelen met een redelijk fps, maar met de q3-engine heeftie nogal moeite![]()
