Archief - United Offensive op slechte computers...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V3t3r@n

Legacy Member
metreox zei:
ja maar quake III engine => 125 fps trickjumps
En dan toont da ook vele vlotter + daar gaat het nie over, ik zou graag wete hoeveel iemand anders hier heeft met een gf6800gt want die resultaten die ik soms heb zijn pcies toch niet normaal


333 is even bether (trust me)

Mich

Legacy Member
ff vraagske:
hoe haalde in godsnaam 333fps? ik haal met m'ne gf4 ti4600 in cod constant tussen de 30-100fps (depends on the map) en oké een 5900XT is een superkaart, maar kunde daar constant +300fps mee halen?

schurno

Legacy Member
333 is echt BETER!

bij 125 dropt m'n fps soms naar 124 & dan kan je er niet op...

bij 333 droppen droppen m'n frames wel (tussen 180 & 270) maar ik kan alle trickjumps probleemloos doen!

Blaze the 411

Legacy Member
ik ga toch anyways Uo kope want ik krijg vanavond latteke van 256 ram en ja wij zwette hebben binnen een maand ramadan aka vasten maand en dan krijg ik ff nieuwe mobo + p4 3.0 gigz en nieuwe graka


ondertusse gewoon voortdoen met menne p3 1.0 512 ram en Gforce 2 demo kan ik toch al met rond de 30-70 fps tes te zien waar maar nog nooit onder 3O gehad

V3t3r@n

Legacy Member
EVENEVEEL

en btw uw sig is te lang, changen of ik laat em changen k?

:niceone: Don't mess with Vetje

sis

Legacy Member
.:Buanhop:. zei:
hehe
vetje is evil :p

vetje kan me kont kussen, of ie nu krachten heeft ofniet... zo'n taal accepteer ik van niemand niet. Braggen met je videokaart, en dan een flauw grapje van, en wat als je beweegt, gelijk erop reageren als een klein kind.

don't mess with sis!

o en btw:
Signatures (hier veranderen) Overdrijf ook niet! 3 lijnen is meer dan genoeg (max 4 in size 1)!

dus, bij deze : ga iemand anders pesten ofzo.

ZoidBerg

Legacy Member
sis zei:
vetje kan me kont kussen, of ie nu krachten heeft ofniet... zo'n taal accepteer ik van niemand niet. Braggen met je videokaart, en dan een flauw grapje van, en wat als je beweegt, gelijk erop reageren als een klein kind.

don't mess with sis!

o en btw:
Signatures (hier veranderen) Overdrijf ook niet! 3 lijnen is meer dan genoeg (max 4 in size 1)!

dus, bij deze : ga iemand anders pesten ofzo.
Rules zijn rules. Gij moet luistere, sig te lang. Verandere of hij wordt veranderd :p

GoGo vetje :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan