Archief - Two Worlds II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FreakyJP

Legacy Member
Yurf zei:
Is die Village Mode uitgebreid en hoe speel je die precies in multiplayer? :)

Heb daarnet mijn village gemaakt, en 't is een beetje een Sim achtige mode. Je bouwt shops, farms, guard posts, ..., je hebt een inkomen en een upkeep kost, je hebt ook je bevolking die je moet tevreden houden (hun noden inwilligen, 'quests' doen om hen te helpen), ... Je inkomen kan je ook overzetten naar je personage en gebruiken in de adventure mode.

Hoe de Village mode in multiplayer zelf gaat, weet ik niet. Nog niet zelf geprobeerd. Mss is het elkaars stad aanvallen ofzo?

M0rdresh

Legacy Member
Ondertussen ook het spel gekocht. Tot nu toe toch wel dik de moeite. Moet wel nog mijn draai vinden om mijn character uit te bouwen. Ik neig om voor magic te kiezen, maar ik heb geen flauw idee van de mogelijkheden dieper in het spel. Zijn er heel interessante spells (genre Dragon Age) en mogelijkheden of blijft het bij vuur/ijs/wind nukes en wat variaties?

Een Ranger heb ik ook een tijdje zitten proberen, ziet er wel goed uit, alhoewel mobs me in het begin gewoon ownen omdat ze meteen bij je staan. Ook heb ik bedenkingen of Rangers wel goed zijn in dungeons.

Weet iemand overigens of je een melee char in heavy armor behoorlijk kan combineren met magic ? Ik weet dat een pure magic sterker zal zijn, maar een combinatie lijkt me wel fun.

Yurf

Legacy Member
@ Ashroh: Heavy armor en magic kan je in principe wel combineren, maar je zal je stats voor zowel strength als magic dan voldoende moeten uppen. Anders kan je de heavy armor niet dragen. Ik denk trouwens dat je qua magic véél mogelijkheden hebt, gezien het aantal cards dat je kan vinden, maar zelf heb ik er nog niet mee geëxperimenteerd.

Ivm die ranger kan je misschien om online te spelen een ranger personage aanmaken. Meestal heb je een aantal tanks, waardoor je zelf vanop afstand kan aanvallen zonder zelf schade te lijden.

FreakyJP

Legacy Member
Melee combineren met magie gaat niet, want je class is afhankelijk van welk wapen je gebruikt. Dus staff voor magic -> geen melee.

Qua soorten spell, denk ik dat vooral summons en necromancy sterk zijn. Als je online gaat, die je daar van die zotte magiërs die een leger hellehonden ofzo summonen, echt zalig.

Ranger ben ik zelf online, en dat is zeker en vast leuk, maar voor solo heb je echt je trapskill nodig (en heb die pas gevonden op het einde van chapter I), anders zijn de vijanden idd te snel bij jou.

Feonores

Legacy Member
Online is wel fijn als ge geen connectie problemen hebt.

Als julle online spalen je mag me altijd added: Feonores.

azeloth

Legacy Member
Heb een combinatie char, malee en magic
50 strenght en 50 willpower, maar moet zeggen, dat ik al serieus aan't denken ben om gewoon puur malee te gaan, want die magic is erbarmelijk slecht in vergelijking met malee.
Maar verbaast me niets als je ziet dat een axe'je effe 700 atk kan hebben, terwyl je bij staffs al blij mag zijn als je ze twee keer kan upgraden, om dan niet zonder rune stones te zitten... en dan heb je ongeveer 450 atk

Ook het spell systeem vind ik maar vaag, je weet nooit op voorhand hoeveel kaarten je kan toevoegen enzo... mocht toch wel iets beter uitgelegd zijn als je het my vraagt.

FreakyJP

Legacy Member
Op pc is er vandaag een patch uitgekomen die enorm veel fixed, hopelijk komt hij ook snel op ps3

azeloth

Legacy Member
afgeklokt op 26uur en lvl 41 ... nu zit ik nog altijd met da wapen voor lvl 46 waar dak nu genen zak meer mee kan doen >.<

M0rdresh

Legacy Member
Heb een archer gemaakt, best krachtig toe nu toe. Voorlopig niets in melee gestoken.

Goldrusher

Legacy Member
+++ "Pirates of the Flying Fortress" Expansion Pack will arrive September 2011 +++

Las Vegas, April 15th 2011 &#8211; The RPG-spectacle continues! With "Pirates of The Flying Fortress", the creators of "Two Worlds II" clear the way for the highly anticipated upgrade for the role playing hit. More than 2.5 million games sold worldwide, numerous awards and a huge fan community are powerful arguments for yet another exciting trip to Antaloor, abducting you this time into the gloomy pirate world! The story plunges the player headlong into an adventure that is more than astonishing! The good old "Two Worlds" atmosphere waits, which is yet quite different this time around. Exotic flair, new enemies, new settings and new weapons - all fans are in for a shocking surprise!

The developers have also once again taken player feedback to heart, massively adding more in terms of game play: In addition to thunder and rain storms, gamers can look forward to dozens of new weapons, impact-oriented horse armor, totally new breeds, fresh boss opponents as well as brand spanking new animations in the cut-scene and in-game dialogs!

"Pirates of the Flying Fortress" will launch in Antaloor as a multi-platform title in September 2011! The extensive single player history as well as several brand new multiplayer maps will then be launched.

Pirates of the Flying Fortress erscheint im September

poochie

Legacy Member
Recent heb ik dit spel aangeschaft, maar ik zit met enkele probleempjes.
(heb hiervoor even gegoogled, maar niet direct mijn ding gevonden)

Magie
Ik begrijp niet goed hoe ik een goede spell moet maken, ook al heb ik reeds enkele kaarten in bezit.
Iemand een korte maar bondige uitleg beschikbaar? combinatie skilltree en kaarten...

Items
Na verloop heb ik gemerkt dat je wapens of kleding kan maken of versterken, maar hiervoor heb ik nog geen 'manier' gevonden.
Kan iemand me op weg helpen?

Als laatste heb ik nog helemaal geen structuur gevonden, maar dit zal naarmate ik vorder hopelijk wel duidelijk worden :)

Dit zijn mijn eerste vragen waar ik mee zit, hopelijk kan iemand mij helpen.
Een goede link volstaat ook, maar na enkele sites af te gaan was ik vrij teleurgesteld over de informatie (of misschien moeilijkheid?) van dit spel.

Feonores

Legacy Member
AUB zijn er mensen die dit spel nog hebben? ik zit echt nog met 1 laaste online trophy voor platina.. ik moet nog 3 deathmatchkes winnen maar niemand speelt meer online... dus ik kan bijwijze van spreken naar mijn trophy fluiten..

Help mij :(

Grtz Feo..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan