FreakyJP
Legacy Member
Yurf zei:Is die Village Mode uitgebreid en hoe speel je die precies in multiplayer?![]()
Heb daarnet mijn village gemaakt, en 't is een beetje een Sim achtige mode. Je bouwt shops, farms, guard posts, ..., je hebt een inkomen en een upkeep kost, je hebt ook je bevolking die je moet tevreden houden (hun noden inwilligen, 'quests' doen om hen te helpen), ... Je inkomen kan je ook overzetten naar je personage en gebruiken in de adventure mode.
Hoe de Village mode in multiplayer zelf gaat, weet ik niet. Nog niet zelf geprobeerd. Mss is het elkaars stad aanvallen ofzo?
