Archief - Two Worlds II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lorim

Legacy Member
Vreemd dat je Demon's Souls vol hebt gehouden (de meesten haken daar ook af na een uur of minder), en dit niet :p.

Het ziet er alleszins wel nice uit, sprak me ook aan omdat het lijkt op Demon's Souls, maar als het zoveel minpunten heeft weet ik niet of ik me er ga op toeleggen.

FreakyJP

Legacy Member
Vergelijk het aub niet met Demon's Souls, dat is een echte dungeon crawler, terwijl dit meer een story/quest driven RPG is. En zoveel minpunten, welke minpunten? Buiten de framedrops tijdens het teleporten naar de stad + ausotsave en de motion blur die soms irritant is, zijn er atm niet echt minpunten voor mij. Ik zit na 12u nu eindelijk aan chapter II en ik vind het een zalig spel (prachtige nieuwe setting ook, gebaseerd op het feodale Oosten nu). Zeker een aanraders om het eens te kopen na een prijsdump (ikzelf heb €25 betaald, en dus echt geen miskoop)

Dark_ParaSite

Legacy Member
Waar hebt ge die voor 25€ gevonden? En iemand een idee waar ik de eerste nog kan vinden? al in ettelijke winkels en onlineshops gekeken...

azeloth

Legacy Member
FreakyJP zei:

ooh, zo doe je dat? xD heb voor de mijne de volle 51 euro moeten betalen, was wel nog 15 euro goedkoper als in gamemania. Leve de mediamarkt! :applause:

lvl 24 nu en bijna aan chapter 2 beginnen.

Goblin13

Legacy Member
Bij demons souls was tutorial al vrij kort! Je wordt meteen in game gezwierd en heeft me vanaf begin geboeid. Zit op lvl 275 en kom er nog veel tegen waarbij ik moeite mee heb( online binnendringen in mn lvl)
Zelfs na 15x opnieuw spele kom je steeds andere dingen tegen nr mate u gameplay en wat je doet, de game past zich aan gelang u karakter tendency en wereld tendency(licht&duister)zover over DS

Two Worlds kan mss heel intressant zijn mr als de simpele technieke zoals blokke enz ni fijn uitgewerkt zijn en simpel is de intresse bij mij al snel geminderd waardoor ik uiteindelijk het er mr bij neerleg.

FreakyJP

Legacy Member
L2 -> block, en als vijand aanvalt op R2 drukken -> counter-attack. Wat is dara niet goed uitgewerkt aan?

Anyway, kruipt gij maar voor de 16e keer in uwen dungeon, ik zal wel de adembenemende wereld van Two Worlds verkennen, daarmee is iedereen content. ;)

Goblin13

Legacy Member
FreakyJP zei:
L2 -> block, en als vijand aanvalt op R2 drukken -> counter-attack. Wat is dara niet goed uitgewerkt aan?

Anyway, kruipt gij maar voor de 16e keer in uwen dungeon, ik zal wel de adembenemende wereld van Two Worlds verkennen, daarmee is iedereen content. ;)

Hmm als jij zegt dat het echt wel beter wordt zal ik hem mss opnieuw opnieuw ruile ofzo. Had de royal edition liggen

FreakyJP

Legacy Member
In het begin kan je natuurlijk niet veel, net als in elke rpg, en je block is ook nog vrij zwak. Qua rpg's is dit wel één van de betere op ps3 atm, maar je moet het gewoon worden. Ik ben lvl 24 nu en dual-wield een morningstar en een zwaard, moet nog 1 melee ability unlocken ook. (wel leuk dat je beschikbare abilities veranderen naar gelang het wapen dat he hanteert.

Daarnet ook enkele goei co-op games gedaan met Feonores, daarna een duel tegen een melee gedaan en mijn ranger werd zwaar geowned omdat ik nog geen traps kan zetten :p

Goblin13

Legacy Member
Komen ze online ook binnendringen in uw game? Of een offline mode waarbij je co op erdoor kan gaan zoals re5?

FreakyJP

Legacy Member
Multiplayer is apart he. Je maakt een nieuw manneke aan, en kan kiezen uit modes zoals deathmatch, duel, village mode (soort city sim achtige mode, waar je een stadje bouwt en managed), crystal capture en campaign. Die laatste is co-op tot 8 man over 8 chapters.

Draaksken

Legacy Member
voor die mensen die magie wille gebruiken .. had ik niet begrepen dat je "kaarten" van je spells moest vinden en dan je spell ermee upgraden zodat hij meer damage doet ?

FreakyJP

Legacy Member
Jup, je moet je spells zelf maken eigenlijk. Voor een spell te maken heb je een talisman, een effect kaart, modifier (vb meer damage, ricochet-effect, protective effect, ...) kaarten kaarten nodig.

azeloth

Legacy Member
Hoe meer kaarten hoe meer damage en hoe meer mana.
Wordt wel dure grap :)

Yurf

Legacy Member
Is die Village Mode uitgebreid en hoe speel je die precies in multiplayer? :)

Lorim

Legacy Member
Allee tiens, kzal deze vakantie wat meer opzoeken over het spel dan :).

Yurf

Legacy Member
Ik heb 'm nu ook gehaald. Moet toegeven dat hij een pak beter is dan ik verwacht had. Enkel grafisch is het vrij zwak (ondanks mooie omgevingen en character models). Wie online wil co-oppen, mag me altijd op PSN toevoegen. Ik ga wel eerst de singleplayer wat verkennen. :)

azeloth

Legacy Member
Yurf zei:
Ik heb 'm nu ook gehaald. Moet toegeven dat hij een pak beter is dan ik verwacht had. Enkel grafisch is het vrij zwak (ondanks mooie omgevingen en character models). Wie online wil co-oppen, mag me altijd op PSN toevoegen. Ik ga wel eerst de singleplayer wat verkennen. :)

wacht tot je in chapter II zit, kan'k echt uren over de zeespiegel kyken naar de zonsondergang.... gewoonweg prachtig !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan