Archief - Toernooi 3v3, 5v5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alex40014

Legacy Member
Mijn team zal om 7 uur in de 9lives chatroom op lol aanwezig zijn, dus dan kunnen we starten wanneer we willen. Maar het gaat toch door he, heb niets meer gehoord van wie tegen wie moet en stuff.

Ciberth

Legacy Member
Het 3v3 mag tegen elkaar gespeeld worden maar hoeft niet aangezien er maar weinig zijn die dat zien zitten.

Het solo q wil ook anders aanpakken.
Het komt erop neer dat we dus enkel in team verband spelen.

Al degene in de lijst zal ik nemen om teams te maken. We komen dan uit op 8 teams wat mooi is om tegen elkaar te gaan.



Team 1 Random 1
Team 2 Random 2
Team 3 Alex40014
Team 4 UNTILICOLLAPSE
Team 5 TheDopplerEffect
Team 6 Belgskuh
Team 7 Koerrie
Team 8 Ciberth

Ik weet dat de post vrij laat komt maar als er twee teams online zijn mogen ze vanavond een wedstrijd spelen. Is dat niet het geval dan post ik rond middernacht de effectieve planning waar iedereen zich aan moet houden of je moet forfeiten. De effectieve matchen gaan in van morgenavond :-)

Elke teamleider moet me toevoegen ingame (Ciberth)

unskilled

Legacy Member
Wat is uw plan? 1 groupstage waarin iedereen tege elkaar speelt en dan zoals bij NBA playoffs ofzo (1v8, 2v7, ...)?

pinoken

Legacy Member
't Is 19:28, nog 2 minuten en Team "WeWillCarryTheUniverse" is unaniem gewonnen. :D

enj0i^

Legacy Member
bleh :p

zoveel mensen die willen spelen maar geen teams te vinden...

:(

hashtag

Legacy Member
jsyk:

9lives League of Legends Cup #1
9lives.be organiseert een LoL-cup voor zijn bezoekers! Gedurende vier weken kunnen teams van vijf hun kampioenen uitsturen om de ultieme legende te worden.

Ronde: 1/4 Zaterdag 25 februari 2012 - 19u30 tot 23u00
Ronde: 2/4 Zondag 26 februari 2012 - 19u30 tot 23u00
Ronde: 3/4 Zaterdag 3 maart 2012 - 19u30 tot 23u00
Ronde: 4/4 Zondag 4 maart 2012 - 19u30 tot 23u00

Ciberth

Legacy Member
sluikreclame o.O

^^

Nee het is gewoon een 5v5 maar jullie worden bij elkaar gezet als je geen team hebt.

Voeg me gwn ingame toe (Ciberth)

Ciberth

Legacy Member
Overzichtje

Alex zijn team tegen untilicollapse (winnaar)

Alex tegen Belgskuh (kennethdw) (winnaar)

==> untilicollapse speelt een halve finale tegen Belgskuh :)

:)

unskilled

Legacy Member
haha, opeens zieke invades en rushes toen ik ged/c was voor 10 min blijkbaar. ;( gg

wartobi

Legacy Member
hoe kan er al een halve finale zijn als dit spel nog niet eens deftig is begonnen ^^

Kennethdw

Legacy Member
Ist nie beter om gewoon iedereen tegen iedereen te laten spelen en dan met een puntensysteem te werken? Bv win krijgt 3 punten, verliezer 1.

unskilled

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ist nie beter om gewoon iedereen tegen iedereen te laten spelen en dan met een puntensysteem te werken? Bv win krijgt 3 punten, verliezer 1.

This. En daarna playoffs.

DarkKhen

Legacy Member
STOP CONFUSE AND FILL IN DIZ SHIT PLOX

Hu97m.jpg

Ciberth

Legacy Member
of we doen gewoon niets wachten tot echt 9lives toernooi komt en bam no blame

tournament dismissed ?

easy ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan