Het 3v3 mag tegen elkaar gespeeld worden maar hoeft niet aangezien er maar weinig zijn die dat zien zitten.
Het solo q wil ook anders aanpakken.
Het komt erop neer dat we dus enkel in team verband spelen.
Al degene in de lijst zal ik nemen om teams te maken. We komen dan uit op 8 teams wat mooi is om tegen elkaar te gaan.
Team 1 Random 1
Team 2 Random 2
Team 3 Alex40014
Team 4 UNTILICOLLAPSE
Team 5 TheDopplerEffect
Team 6 Belgskuh
Team 7 Koerrie
Team 8 Ciberth
Ik weet dat de post vrij laat komt maar als er twee teams online zijn mogen ze vanavond een wedstrijd spelen. Is dat niet het geval dan post ik rond middernacht de effectieve planning waar iedereen zich aan moet houden of je moet forfeiten. De effectieve matchen gaan in van morgenavond
Elke teamleider moet me toevoegen ingame (Ciberth)