Archief - Toernooi 3v3, 5v5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ciberth

Legacy Member
Hoi jongens hier ben ik weer :niceone:

Hoewel we nu nog wel bezig zijn met de 1v1 cup, vind ik het geen slecht idee om de inschrijvingen al te starten.

Zoals de meesten wel aangaven in het vorig topic is en blijft het spel League of legends een teamspel en is 1v1 niet altijd even tof. Zoals ik al reeds eerder vertelde was het vooral om mensen bij elkaar te brengen en het ingame kanaal wat populairder te maken. (volgens mij is dat enigszins wel geukt :D)

Goed hoe gaat het deze keer in zijn werk gaan.
Vrij simpel, we gaan gewoon LoL spelen. Net zoals de vorige keer gaan er 3 toernooien zijn. Een 3v3, een 5v5 en nog eens een 5v5.

De bedoeling is dat jullie je team inschrijven. Dat betekend dat ik in mijn inbox op 9lives een PM wil krijgen van 1 persoon die hier aangeeft persoon X, Y, Z doen mee met 3v3 (en/of de 5v5). Je schrijft je dus in per team (minimaal 5 personen). Eén of twee reserves zijn toegelaten maar niet verplicht! Bij voorkeur kies je ook een team-naam.

Het laatste toernooi is een solo Q toernooi. Hier is het de bedoeling dat je enkel jezelf opgeeft. Je wordt dan door mij (of andere personen die meehelpen) in een team gestopt (allemal 9livers ofc.). In dit toernooi zal je altijd andere teamgenoten hebben :-)

Deze keer is er geen datum voor de inschrijvingen. Ik zal nog aangeven wanneer de tournament three opgesteld is en dus inschrijvingen niet meer kunnen, tot die tijd is alles mogelijk ^^

In tegenstelling tot de vorige keer zal het niet mogelijk zijn om zo soepel te zijn en te wachten op elkaar. Er zullen dus tijdstippen vastgelegd worden wanneer de wedstrijden doorgaan (ik vrees dat het niet echt anders kan). Dit zal voornamelijk in de avond zijn omdat dan de meesten online zijn. (1 dag kan er eventueel geswitch'd worden (dag vroeger of later) maar niet meer, helaas).

Concreet verwacht ik volgende zaken in een pm:
- Doe je mee met de solo Q 5v5 ?
- Jouw naam (ingame name)
- Teamgenoten (ingame name)
- Welk toernooi of beide.

Er zijn enkele zaken waar ik nog op terug wil komen.
- Het spel zal ik proberen streamen.
- Ik wil een jungler zien in elke match samen met een support (beide rollen hoeven niet alledaags te zijn maar ik wil geen duo top lane zien! Karthus, vayne, veigar jungle zijn niet verboden !)
- Have fun !!


Zijn er nog vragen dan contacteer je me maar.
Een opmaak voor deze beginpost volgt hopelijk later :-)

Grtz Cibje

UPDATE

Mensen die willen weten waarom dit nu anders gaat dan eerst gedacht wil ik gerust een verklaring geven, spreek me gewoon aan.

Op dit moment doen we gewoon het volgende, we spelen voor de fun !!!

Team 1 Random 1
Team 2 Random 2
Team 3 Alex40014 +1/+1
Team 4 UNTILICOLLAPSE +3
Team 5 TheDopplerEffect
Team 6 Belgskuh +3
Team 7 Koerrie
Team 8 Ciberth

(Er mogen nog teams komen post het hier gewoon onder)
+1 voor een loss +3 voor een win
Iedereen speelt tegen iedereen die hij wil. Zelf zelfde teams tegen elkaar mogen gerust plaats vinden, de punten worden voor de tweede keer echter (voorlopig) niet samengeteld.

Voor iedereen dat wil zagen over dat dit geen echt toernooi is, heb ik enkel de vraag om nog even geduld te hebben tot het echte 9lives toernooi er komt :-)

begbodyguard

Legacy Member
Ik wil wel meedoen aan beide :D dus iemand die iemand tekort heeft in z'n team mag mij erbij doen :p

BrNlicious

Legacy Member
Ik wil wel meespelen met 5v5 toernooi, als er mensen nodig zijn.

h0pje

Legacy Member
Ik wil echt graag mee doen, maar in de week zit ik op kotnet. En dan is LoL praktisch onspeelbaar met 1000 ping :( Als de solo Q nog deze week doorgaat wil ik zeker meespelen ^^

begbodyguard

Legacy Member
Mag je voor de 5vs5 teams inschrijven die geen 9 live account hebben en waarvan geen enkel lid hier een account heeft?(Het zijn allemaal belgen of Nederlanders) anders gaan we wss niet zoveel teams zien.

Ciberth

Legacy Member
h0pje zei:
Ik wil echt graag mee doen, maar in de week zit ik op kotnet. En dan is LoL praktisch onspeelbaar met 1000 ping :( Als de solo Q nog deze week doorgaat wil ik zeker meespelen ^^

Het is niet zeker dat het deze week al doorgaat.
Misschien de eerste paar matches maar kan ik nog niet garanderen.

begbodyguard zei:
Mag je voor de 5vs5 teams inschrijven die geen 9 live account hebben en waarvan geen enkel lid hier een account heeft?(Het zijn allemaal belgen of Nederlanders) anders gaan we wss niet zoveel teams zien.

Het toernooi is iets wat ik organiseer en niet 9lives.
Dus ja dat mag volledig :)

Thorfin

Legacy Member
IsildithX en ik hebben nog 1 iemand nodig voor ons 3v3 team.
Mensen die al met 3 zijn mogen ons inviten voor een 5v5 team. :)

Syntec

Legacy Member
Als team nog spelers zoekt voor da tornooi, moogde altijd inviten :).

Ciberth

Legacy Member
Ik zie er veel die willen meedoen maar geen team hebben.

Misschien is het geen slecht idee als ik overzicht maak van alle personen zonder team ?

Of zoeken jullie zelf mensen ?

Alex40014

Legacy Member
Mag het ook een team zijn waarin ook niet 9lives mensen zitten? Bv ik en een paar maten?

pinoken

Legacy Member
Ik zou willen meedoen (heb al wat teamgenoten in gedachten), is er ook nog geen periode bekend van wanneer ongeveer de matchen zullen plaatsvinden?

Faal

Legacy Member
Ik zoek een team :)
Schommel rond de 1200 elo maar in de laatste paar dagen van 900 naar 1200 geklommen. Speel voornamelijk mid en top maar main vooral mid champs.

Thorfin

Legacy Member
ciberth zei:
Ik zie er veel die willen meedoen maar geen team hebben.

Misschien is het geen slecht idee als ik overzicht maak van alle personen zonder team ?

Of zoeken jullie zelf mensen ?

Maak maar een overzicht a.u.b. ;)

Ciberth

Legacy Member
Ik post enkel de teamcapt's aan!


Solo Q (mensen zonder team)
- begbodyguard
- brainrain
- h0pje
- Alex40014
- Thorfin & IsildithX
- STEFFEN
- pinoken
- Faal
- wartaal
- Weebl
- enj0i^
- Maser00
- Mio
- nexonion




3v3
- Headguard
- Koerrie


5v5
- Ciberth
- Koerrie
- Belgskuh
- TheDopplerEffect
- UNTILICOLLAPSE
- Alex40014


Zoals jullie zien zijn er genoeg Solo Q's die een team willen maar nog geen hebben.
Gelieve hier zo snel mogelijk aan te werken en nog wat teams te maken aub :-)
Wie de homepagina in het oog houdt weet waarom ik al volgende week wil beginnen!

Alex40014

Legacy Member
Ik krijg wel een team bijeen maar dan moet ik eerst een datum weten en tijdstip. De mensen waarmee ik speel kunnen niet altijd, daarmee dat ik dat effe op voorhand zou willen weten.
Volgende week vrijdag tot de week daarop vrijdag ben ik op Romereis, ik kan me voorstellen dat er nog meer mensen tijdens de krokusvakantie op verlof zijn dus mss ervoor of erna houden? Kijk maar gewoon wat het best uitkomt als ik nu niet kan doe ik het volgende toernooi wel mee.Zie er wel naar uit om tegen het team van ciberth te strijden xd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan