Ciberth
Legacy Member
Hoi jongens hier ben ik weer 
Hoewel we nu nog wel bezig zijn met de 1v1 cup, vind ik het geen slecht idee om de inschrijvingen al te starten.
Zoals de meesten wel aangaven in het vorig topic is en blijft het spel League of legends een teamspel en is 1v1 niet altijd even tof. Zoals ik al reeds eerder vertelde was het vooral om mensen bij elkaar te brengen en het ingame kanaal wat populairder te maken. (volgens mij is dat enigszins wel geukt
)
Goed hoe gaat het deze keer in zijn werk gaan.
Vrij simpel, we gaan gewoon LoL spelen. Net zoals de vorige keer gaan er 3 toernooien zijn. Een 3v3, een 5v5 en nog eens een 5v5.
De bedoeling is dat jullie je team inschrijven. Dat betekend dat ik in mijn inbox op 9lives een PM wil krijgen van 1 persoon die hier aangeeft persoon X, Y, Z doen mee met 3v3 (en/of de 5v5). Je schrijft je dus in per team (minimaal 5 personen). Eén of twee reserves zijn toegelaten maar niet verplicht! Bij voorkeur kies je ook een team-naam.
Het laatste toernooi is een solo Q toernooi. Hier is het de bedoeling dat je enkel jezelf opgeeft. Je wordt dan door mij (of andere personen die meehelpen) in een team gestopt (allemal 9livers ofc.). In dit toernooi zal je altijd andere teamgenoten hebben
Deze keer is er geen datum voor de inschrijvingen. Ik zal nog aangeven wanneer de tournament three opgesteld is en dus inschrijvingen niet meer kunnen, tot die tijd is alles mogelijk ^^
In tegenstelling tot de vorige keer zal het niet mogelijk zijn om zo soepel te zijn en te wachten op elkaar. Er zullen dus tijdstippen vastgelegd worden wanneer de wedstrijden doorgaan (ik vrees dat het niet echt anders kan). Dit zal voornamelijk in de avond zijn omdat dan de meesten online zijn. (1 dag kan er eventueel geswitch'd worden (dag vroeger of later) maar niet meer, helaas).
Concreet verwacht ik volgende zaken in een pm:
- Doe je mee met de solo Q 5v5 ?
- Jouw naam (ingame name)
- Teamgenoten (ingame name)
- Welk toernooi of beide.
Er zijn enkele zaken waar ik nog op terug wil komen.
- Het spel zal ik proberen streamen.
- Ik wil een jungler zien in elke match samen met een support (beide rollen hoeven niet alledaags te zijn maar ik wil geen duo top lane zien! Karthus, vayne, veigar jungle zijn niet verboden !)
- Have fun !!
Zijn er nog vragen dan contacteer je me maar.
Een opmaak voor deze beginpost volgt hopelijk later
Grtz Cibje
UPDATE
Mensen die willen weten waarom dit nu anders gaat dan eerst gedacht wil ik gerust een verklaring geven, spreek me gewoon aan.
Op dit moment doen we gewoon het volgende, we spelen voor de fun !!!
Team 1 Random 1
Team 2 Random 2
Team 3 Alex40014 +1/+1
Team 4 UNTILICOLLAPSE +3
Team 5 TheDopplerEffect
Team 6 Belgskuh +3
Team 7 Koerrie
Team 8 Ciberth
(Er mogen nog teams komen post het hier gewoon onder)
+1 voor een loss +3 voor een win
Iedereen speelt tegen iedereen die hij wil. Zelf zelfde teams tegen elkaar mogen gerust plaats vinden, de punten worden voor de tweede keer echter (voorlopig) niet samengeteld.
Voor iedereen dat wil zagen over dat dit geen echt toernooi is, heb ik enkel de vraag om nog even geduld te hebben tot het echte 9lives toernooi er komt
Hoewel we nu nog wel bezig zijn met de 1v1 cup, vind ik het geen slecht idee om de inschrijvingen al te starten.
Zoals de meesten wel aangaven in het vorig topic is en blijft het spel League of legends een teamspel en is 1v1 niet altijd even tof. Zoals ik al reeds eerder vertelde was het vooral om mensen bij elkaar te brengen en het ingame kanaal wat populairder te maken. (volgens mij is dat enigszins wel geukt
)Goed hoe gaat het deze keer in zijn werk gaan.
Vrij simpel, we gaan gewoon LoL spelen. Net zoals de vorige keer gaan er 3 toernooien zijn. Een 3v3, een 5v5 en nog eens een 5v5.
De bedoeling is dat jullie je team inschrijven. Dat betekend dat ik in mijn inbox op 9lives een PM wil krijgen van 1 persoon die hier aangeeft persoon X, Y, Z doen mee met 3v3 (en/of de 5v5). Je schrijft je dus in per team (minimaal 5 personen). Eén of twee reserves zijn toegelaten maar niet verplicht! Bij voorkeur kies je ook een team-naam.
Het laatste toernooi is een solo Q toernooi. Hier is het de bedoeling dat je enkel jezelf opgeeft. Je wordt dan door mij (of andere personen die meehelpen) in een team gestopt (allemal 9livers ofc.). In dit toernooi zal je altijd andere teamgenoten hebben

Deze keer is er geen datum voor de inschrijvingen. Ik zal nog aangeven wanneer de tournament three opgesteld is en dus inschrijvingen niet meer kunnen, tot die tijd is alles mogelijk ^^
In tegenstelling tot de vorige keer zal het niet mogelijk zijn om zo soepel te zijn en te wachten op elkaar. Er zullen dus tijdstippen vastgelegd worden wanneer de wedstrijden doorgaan (ik vrees dat het niet echt anders kan). Dit zal voornamelijk in de avond zijn omdat dan de meesten online zijn. (1 dag kan er eventueel geswitch'd worden (dag vroeger of later) maar niet meer, helaas).
Concreet verwacht ik volgende zaken in een pm:
- Doe je mee met de solo Q 5v5 ?
- Jouw naam (ingame name)
- Teamgenoten (ingame name)
- Welk toernooi of beide.
Er zijn enkele zaken waar ik nog op terug wil komen.
- Het spel zal ik proberen streamen.
- Ik wil een jungler zien in elke match samen met een support (beide rollen hoeven niet alledaags te zijn maar ik wil geen duo top lane zien! Karthus, vayne, veigar jungle zijn niet verboden !)
- Have fun !!
Zijn er nog vragen dan contacteer je me maar.
Een opmaak voor deze beginpost volgt hopelijk later

Grtz Cibje
UPDATE
Mensen die willen weten waarom dit nu anders gaat dan eerst gedacht wil ik gerust een verklaring geven, spreek me gewoon aan.
Op dit moment doen we gewoon het volgende, we spelen voor de fun !!!
Team 1 Random 1
Team 2 Random 2
Team 3 Alex40014 +1/+1
Team 4 UNTILICOLLAPSE +3
Team 5 TheDopplerEffect
Team 6 Belgskuh +3
Team 7 Koerrie
Team 8 Ciberth
(Er mogen nog teams komen post het hier gewoon onder)
+1 voor een loss +3 voor een win
Iedereen speelt tegen iedereen die hij wil. Zelf zelfde teams tegen elkaar mogen gerust plaats vinden, de punten worden voor de tweede keer echter (voorlopig) niet samengeteld.
Voor iedereen dat wil zagen over dat dit geen echt toernooi is, heb ik enkel de vraag om nog even geduld te hebben tot het echte 9lives toernooi er komt


Als de solo Q nog deze week doorgaat wil ik zeker meespelen ^^