Archief - Toernooi 3v3, 5v5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ciberth

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ik krijg wel een team bijeen maar dan moet ik eerst een datum weten en tijdstip. De mensen waarmee ik speel kunnen niet altijd, daarmee dat ik dat effe op voorhand zou willen weten.
Volgende week vrijdag tot de week daarop vrijdag ben ik op Romereis, ik kan me voorstellen dat er nog meer mensen tijdens de krokusvakantie op verlof zijn dus mss ervoor of erna houden? Kijk maar gewoon wat het best uitkomt als ik nu niet kan doe ik het volgende toernooi wel mee.Zie er wel naar uit om tegen het team van ciberth te strijden xd.

Lolz zo speciaal is dat niet :p
Euhm ik denk ook dat er genoeg in de vakantie (voor sommigen dan :p) weg zijn.
Daarom zou ik het ervoor willen houden.

Alle wedstrijden (op dit moment zijn dat er niet zoveel) gaan door in de avond. Ik heb al eens gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat we maandagavond de eerste twee wedstrijden spelen vanaf half acht - kwart voor acht.



Inschrijvingen liefst ten laatste morgenavond dus :-)

unskilled

Legacy Member
Waarom ga je eisen of er al dan niet jungle/support moet zijn. Ieder team kiest toch zijn eigen meta. ;(

Alex40014

Legacy Member
unskilled zei:
Waarom ga je eisen of er al dan niet jungle/support moet zijn. Ieder team kiest toch zijn eigen meta. ;(

Doe maar een andere meta dan heb ik meer kans om te winnen xd

Kennethdw

Legacy Member
Meh, krijg net te horen dat een iemand van me team banned is tot de 16e lol. En zijn vriend die onze 6e was kan maandag niet.

Alex40014

Legacy Member
Kennethdw zei:
Meh, krijg net te horen dat een iemand van me team banned is tot de 16e lol. En zijn vriend die onze 6e was kan maandag niet.

Die vriend die gebanned is kan als hij wil op mijn account spelen heb wel niet alle champs

Kennethdw

Legacy Member
Mio zei:
Ik wil wel méédoen. Anyone team ?

Je kan eventueel in mijn team sinds je er al inzit (kut fransen), hoop wel dat we dan aan 5 man komen die on zijn.

En alex kzal het em es vragen dan:) merci

Kennethdw

Legacy Member
Mio zei:
Aight dan zit ik bij jullie ? :P

Met jouw erbij hebben we misschien 5 man ja, moet nog een iemand van ons team vragen. Diegene die banned is kan op het acc van een ander teamlid die niet kan dus.

Mio

Legacy Member
Kennethdw zei:
Met jouw erbij hebben we misschien 5 man ja, moet nog een iemand van ons team vragen. Diegene die banned is kan op het acc van een ander teamlid die niet kan dus.

Oh bummmmer. Vraag et em is anders maak ik zelf wel een team zeker ..

Kennethdw

Legacy Member
BlackDespair zei:
Wie is er banned :P :P :P?

Ik stream onze match trouwens.

Jij bent banned irrietant hollandertje^^

En mio ik moet enkel nog timmie vragen, als hij kan zijn we met 5.

Alex40014

Legacy Member
Nu maar hopen dat het team van mij en pino niet meteen tegen het team van belgskuh moet xd

Kennethdw

Legacy Member
Alex40014 zei:
Nu maar hopen dat het team van mij en pino niet meteen tegen het team van belgskuh moet xd

Ons team is echt niet zo sterk hoor lol:) le mio heeft nog niet echt met ons gespeeld op één game na die compleet misliep. Verder hebben we ook een superlow elo support :P

Onze 5e zei net dat hij maandag kan spelen, maar pas na 9uur.

Alex40014

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ons team is echt niet zo sterk hoor lol:) le mio heeft nog niet echt met ons gespeeld op één game na die compleet misliep. Verder hebben we ook een superlow elo support :P

Onze 5e zei net dat hij maandag kan spelen, maar pas na 9uur.

Onze support is de beste speler in het team op Pino na xd Van ons is er niemand ranked en jij bent 1600 elo :p Dat geeft jullie toch wel het voordeel van de twijfel denk xd

Kennethdw

Legacy Member
Alex40014 zei:
Onze support is de beste speler in het team op Pino na xd Van ons is er niemand ranked en jij bent 1600 elo :p Dat geeft jullie toch wel het voordeel van de twijfel denk xd

Wij hebben met dat team al wa keren verloren tegen teams me vele unrankeds lol. In team ranked kan alles gebeuren als ge maar goe samenwerkt.

Alex40014

Legacy Member
Mijn ingamenaam is wel Bloodvampire, kzie in de lijst mijn naam als Alex40014, dat is niet helemaal juist (het is wel mijn accountnaam op LoL xd)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan