Archief - TO-Editor Tutorials!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Install

Legacy Member
hahaha zagerkes install is hier
en geloof het ofnie me nen nieuwe TuT

Install

Legacy Member
OK we hadden dus al een kamer
nu gaan we leren hoe we erin kunnen spelen
dus open uw mappeke en ga naar de actor browser das een pionneke :applause:

druk op open-->tactical ops--> tactical ops----> system

nu selecteerde S_SWAT.u
dan navigation point en daarin staat ergens s_Zone control point
die zet je waar je base moet komen je kan hem slepen door het 2D veld met ctrl + linker muis
nu hebde al nen buyzone nu nog ne plaats waar dadde kut starte

(hint)<zet uw control point nie te hoog of ge gaat telkens dood>
omhoog omlaag is Ctrl+linker+rechter muisknop(hint)


ok nu nog eenpaar playerstarts en klaar is Install :p
dus actor browser Nav.point.
playerstart selecteren

zet er zo een paar neer en we zijn klaar

hoop dat dit goede hulp is

jammer dat telenet me geen images laat posten anders waren de tuts beter geweest maar ja

=CID=Drone

Legacy Member
install ge zijt den helft vergete :rofl:



als ge buyzone zet; kijk dan bij de eigenschappen van de buyzone of deze naar wens zijn ingesteld, want buyzones = escape zones = bomb zones = hostages rescue points.


da ge geen verkeerde instelling hebt ;)


als ge iet wilt uitlegge doe het goed e :p , nie alleen van zet actor A op punt C en dan punt B ( instellingen actor A ) vergete :p

Install

Legacy Member
=CID=Drone zei:
install ge zijt den helft vergete :rofl:



als ge buyzone zet; kijk dan bij de eigenschappen van de buyzone of deze naar wens zijn ingesteld, want buyzones = escape zones = bomb zones = hostages rescue points.


da ge geen verkeerde instelling hebt ;)


als ge iet wilt uitlegge doe het goed e :p , nie alleen van zet actor A op punt C en dan punt B ( instellingen actor A ) vergete :p
bij mij zijn die installingen standaar drone dno wa er me de andere scheelt :p

Target-

Legacy Member
als ik mijne ued open dan komt er alleen nog maar een wit scherm dus ik kan niks meer zien wat ik doe... kheb al opnieuw gedownd en uitgepakt in de juiste system map ma kblijf het hebben .... wat nu?

[B\\'R]yourmoth

Legacy Member
dognose zei:
handig :)
ma please leg die klote deure is uit
:doc:
http://www.planetunreal.com/lode/ <- dit is voor de mensen met tijd.
alles van licht wel tof als ge een mooie map wilt met discolichtjes ena l :lol: en bij movers vinde toch bijna alles wa ge nodig hbet om een deur te maken. Mja en als ge uw deur zelf wilt moede ook e wa verbeelding gebruiken he ik heb men eerste deur op men eigen gevonden en ze deed et goed ;)


als ik mijne ued open dan komt er alleen nog maar een wit scherm dus ik kan niks meer zien wat ik doe... kheb al opnieuw gedownd en uitgepakt in de juiste system map ma kblijf het hebben .... wat nu?

Awel start ued op
View -> viewports -> configure -> OK ge kunt daar ook veranderen hoe da uw kaderkes zijn ma das nie nodig vind ik :doc:
En als er nog vragen zijn stel maar he ik kan altijd proberen antwoorden.

dognose

Legacy Member
H: 300
B: 1500
W: 2500

kweet da da veels te groot is zenne
ma het doel was om onder de banke te kunne lope
en da is mij ook gelukt :doc:

=CID=Drone

Legacy Member
1) is idd veel te groot

2) u maten zijn verkeerd, basis regel me UT ED is om muren x2 te doen =
2-4-8-16-32-64-128-256-512-1024-2048-4096 ezno :p ; ( 512+128 mag ook natuurlijk ) anders gaan u texturen nooit nie mooi samen komen

3) afmetingen van een ventje da zich bukt : 64 , rechtop = 92, breedte = 32 dus waarom u lokaal zo groot maken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan