Archief - TO-Editor Tutorials!!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Target-

Legacy Member
Dahmer zei:
geduld is een schone zaak, wilde da maybe s leren ofzo? :p

ja anders zat ik hier niet te wachten :lol: maar kameraad heeft eht me al eens willen uitleggen ma tging iets te snel voor het te onthouden dus dan doe ik het mar stapke voor stapke :tongue:

dognose

Legacy Member
iedereen zit hier zo te wachte met de unreal editor
bij de hand :)

Target-

Legacy Member
dognose zei:
iedereen zit hier zo te wachte met de unreal editor
bij de hand :)
ja kdenk het ook ... iedereen refreshen de hele tijd :lol: maaja ik denk dat ik dadelijk eventjes ga gamen in de tussentijd maar dan laat ik UED wel open staan :-) :stickouttongue:

Smashy

Legacy Member
plekkerke zei:
ja anders zat ik hier niet te wachten :lol: maar kameraad heeft eht me al eens willen uitleggen ma tging iets te snel voor het te onthouden dus dan doe ik het mar stapke voor stapke :tongue:
goe idee :D

& over da tonen was ma grapke :p
ging zoiets zijn van "2 dagen banned, hf waiting" :unsure:
eigenlijk ni zo grappig ook ma bon :p

*wacht ongeduldig op nieuwe tut van install*

Target-

Legacy Member
als ge mij moet hebben ik zit op een of andere server , ik kom om 8 u nog wel eens checken ofwel tussendoor als ik eraan ben :lol:

=CID=Drone

Legacy Member
how to build a TO map
step 1 : open editor
step 2 : ask drone
step 3 : ask drone
...


:crazy:



ben al bekomen van LCD en ben dees al ffkes aant volgen :rofl:


ne kubus maken is 1 ding :baard:


2e kubus me andere kubus verbinden is al iets moeilijker :help:




is wel grappig om da hier te zien :), meeste geraken toch nie verder dan wa kubuskes aan een te maken ( no offence voor iemand die beter probeert te doen ).

laat staan dat ge me skyboxes, fake walls, ( bewegende ) deuren, 200 verschillende actors me elk 2-3 instellingen en dat ge nog is moet leren om een goeie belichting te maken :woohoo:

kben al 4 + jaar bezig me de editor ( UT toen wel , is in feite hetzelfde alleen moet ge in TO , TO actors ( meestal ) gebruike )

=CID=Drone

Legacy Member
:offtopic:


btw diene zero.be is toch nie ene van BYE he, diene die ik op LCD5 2 keer serieus op zen broek hem gegeve me C&C generals Zero Hour :p

Insanity

Legacy Member
Ey ma ff serieus ist mogelijk om zelfgemaakte Textures in te steken? En hoe maak je dan zelf ne texture?

Peace Insa

Target-

Legacy Member
en toch hebben we nog geen post van hoe het nu verder moet :lol: haha

dognose

Legacy Member
=CID=Drone zei:
how to build a TO map

is wel grappig om da hier te zien :), meeste geraken toch nie verder dan wa kubuskes aan een te maken ( no offence voor iemand die beter probeert te doen ).

laat staan dat ge me skyboxes, fake walls, ( bewegende ) deuren, 200 verschillende actors me elk 2-3 instellingen en dat ge nog is moet leren om een goeie belichting te maken :woohoo:

kben al 4 + jaar bezig me de editor ( UT toen wel , is in feite hetzelfde alleen moet ge in TO , TO actors ( meestal ) gebruike )

euhm ik heb die ene map blackhawk ofzoiet volledig nagemaakt
ma zonder deure :doh:

=CID=Drone

Legacy Member
1) open grafisch program ( ja zelfs paint telt mee :p )

2) maak texture, zie dat het links en rechts schoon, boven en onder schoon aaneensluit ( da ge geen mis alligned textures krijgt in de editor )

3) texture sieze mag max 256*256 zijn ( 256*128 enzo mag ook )

4) resoluatie mag max 256 kleuren zijn

5) slaag op als pcx,naam moogde zelf bedenken, maar het simpelst is muur tex= wall1, vloeren floor1, plafonds ceiling1, nog gemakkelijker is bv = concretewall01, kunde me alle tex best doen

6) open editor <= moeilijkste gedeelte van al :p

7) open texture browser

8) file => new => gevult maar iets in ( naam utx moete zelf maar bedenke ) , bij class pakte maar 'texture' ( tenzij da ge weet hoe ge bv vuur moet maken of water ) => ok

9) eens ge u eigen texture pack hebt geopened ( leeg normaal ) => file => import => kies bestand => ok => texture wordt getoond in browser

10) slaag u utx file op => file => save

Target-

Legacy Member
install reply de rest eens :p:p:pwaarop er veel zitten te wachten of leg iemand die deuren uit voor hem :lol: :stick out tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan