Archief - The Belgian Way

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wat vind je van deze movie


  • Totaal aantal stemmers
    143
  • Opiniepeiling gesloten.

Royco

Legacy Member
Typisch filmpke gelijk elk ander, helft zijn eco kills :niceone:

Moet wel toegeve dat er een paar nice tussenzitte :applause:

Desperadoooo

Legacy Member
Mooi initiatief, kan het alleen maar aanmoedigen, wel paar opmerkingen :

(-)

- Fix uw settings, vraag tips aan paar moviemakers op welke settings ze alles zetten in videomach enz , want voor zoveel mb en die tijd kan dat een pak schoner.

- Paar momenten dat de movie echt "schokt" , cfr xeno & freekje , laat die eruit want da komt alleen de movie ten slechte ook al zijn de kills nice.

- Over de kills zelf geef ik geen commentaar zult ge wel al genoeg gekregen hebben.

- Als ge een belgisch publiek aanspreekt dan is de movie fine. Wilt ge int. gaan dan zullen er bekendere teams moeten insteken ( die gefragged worden ) die ook de aandacht trekt van hun ... maar dat ziet ge zelf maar.

- Probeer de muziek in 1 stijl te houden ...




(+)

- Intro is nice , simpele fade in fade outs zijn ook schoon, bullet is mooi geprobeerd dus dat zie ik wel goedkomen later.

- Mooi initiatief



Anyway keep up the good work :niceone:

EndjA

Legacy Member
Vind de movie zeker de moeite maar ik mis iets: Iluminate ! :love: :applause:

Shyheim

Legacy Member
kan iemand mij eens een linkje geven naar enkele movies van de beste spelers uit BE?


of linkjes naar de beste movies die je kent? :woohoo:

(geen namen, links... ik ken al die sites niet hehe)

Shyheim

Legacy Member
waffelaar zei:
:offtopic: www.counter-strike.nl daar staat er nu ook ne mooie video (2de newspost ofzo) zeker het dlen waard

hoe heet die nieuwspost? zijn er ondertussen al wat bijgekomen...



edit: en hoe heet dat nummer dat begint rond 3 minuten en een beetje, als xenoke begint, en bij freekje speelt het ook nog... ben geen fan van het genre (ken er eerlijk gezegd geen bal van), but I like it... :woohoo:

split

Legacy Member
mja weet nie oe dat da komt mo ik kan da nie bekijken, alleen intro en dan blijft da hangen.
iemand een idee hoe dit komt?

mYsT`1

Legacy Member
Ik vond hem niet slecht, maar had achteraf wel iets van "ah, dat was het?"
Mooi in elkaar gestoken, dus aan de skills van de moviemaker ligt het niet.
't Zijn, zoals al eerder vernoemd, meer de kills die niet altijd even "wauw" zijn.
Maar heb toch met plezier gekeken en vind die mb's niet weggegooid! :)

*S|N*

Legacy Member
Nice.... my vote. Veel knappe effecten, maar frags zen idd wel aan de magere kant, en te veel muziekgenres dooreen imo.(en over sommige tactics heb ik ook mn bedenkingen, of t moest voor die movies 'gedaan' zijn) Voor de rest... keep it up. Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan