Archief - The Belgian Way

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wat vind je van deze movie


  • Totaal aantal stemmers
    143
  • Opiniepeiling gesloten.

batsed

Legacy Member
mooi gemaakt, alleen jammer dat er weinig mooie kills zijn zoals die van luce, bax, phoenix en bruce
wat sommige spelers/situaties daarin zitten te doen versta ik niet echt (bv. een glockrushende t schiet bijna de 'hero' omzeep die zat te sprayen)

nexN

Legacy Member
ik en zeer nice gedaan kwa graphics en spel ma die players intreserenj me de balle en klein detail, konvekt is geen belg

josdenos

Legacy Member
ma konvekt speel wel in belgische clan enij woont ij belgie dusjah:p

mudvAyne

Legacy Member
Omfg ik had die kut movie bijna en dan doen ze iets met die server mag ik helemaal opnieuw gaan downloaden gg :angry:

KaarZ

Legacy Member
downloading @ 220kbs :D

heb hem nog niet gezien, maar het zou idd leuk zijn als er een movie werd gemaakt over wat 'onbekende' spelers, die hebben vast ook wel leuke frags :P

FLeXiE^

Legacy Member
kvind et maar gewoontjes (nie da ik zelf zo goe ben), ma ik heb al veeeeeel movies gezien en deze is weer gewoon eentje in de rij nie slecht ma ook nie super. kheb al betere gezien

-Phoen!x-

Legacy Member
BuLLeT 7 zei:
Hoe komde (zoals bruce) bij de_nuke op die railing te zitten bij de ramp ??
die heeft speciale jedi powers maardoor hem zo hoog kan geraken.
don't try this at home !!!

Bruc3

Legacy Member
BuLLeT 7 zei:
Hoe komde (zoals bruce) bij de_nuke op die railing te zitten bij de ramp ??

veel bokes met choco eten smorgens...

en elke dag 42 km gaan joggen!

Bruc3

Legacy Member
sni slecht voor belgisch movieke...

effecten zijn wel nice tbh
:applause:

-Phoen!x-

Legacy Member
ge hebt daar zo 2 grote kisten staan. 1 iemand bukt zich daarop, andere derop. rechtstaan en springen tussen de reling (onderste moet ook springen, goede timing is belangrijk :)). (met 2 is het int begin moeilijk met 3 lukt het zeker )

waffel

Legacy Member
LessThanJake zei:
GODVERDOMME


klote telenet draadloos zeik


valt dat hier NET uit sjeez


en wat is dat flashget ding? als dat zo rap gaat wilk het ook wel, want kvrees dat dat netwerk hier nog is gaat uitvallen :/


kende da google? :)
Is gewoon proggie die het beste connectie weergeeft aan jouw erop zet en ge kan downloads pausere en morge bv downloaden


En 12mensen zeggen slecht
begin zelf es aan zon movie en ge zal zien dat wa ge ier ziet 150% beter is dan wa gij zult make kut nerds


Ik blijf bij men mening zeer nice ;)

josdenos

Legacy Member
thx for positieve kritieken eh:) zeker waffelaar^^ mja die 12 mensen die willen mij in de zak zetten ofzo dno. kindjes die gewoon voten om te kloten:) mja greetz pancho

#Q-movies

nameless

Legacy Member
"minder" goede spelers
spele tege clans op lager niveau
dus zen de frags ook van mindere waarde en tege minder waardige tegenstand
kunde veel meer truckjes doen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan