Archief - The Belgian Way

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wat vind je van deze movie


  • Totaal aantal stemmers
    143
  • Opiniepeiling gesloten.

SithCloud

Legacy Member
uw boosted 3kills spray vondek ook niet zo speciaal hoor bruce :] natuurlijk wel altijd nice op dat moment zelf...

nameless

Legacy Member
waffelaar zei:
kende da google? :)
Is gewoon proggie die het beste connectie weergeeft aan jouw erop zet en ge kan downloads pausere en morge bv downloaden


En 12mensen zeggen slecht
begin zelf es aan zon movie en ge zal zien dat wa ge ier ziet 150% beter is dan wa gij zult make kut nerds


Ik blijf bij men mening zeer nice ;)
ze vrage de mense hun mening
krijge ze
dan moete nie zage da er mense een andere mening ebbe dan u

One-t|M@[hINe

Legacy Member
kben ier dus ide grote movie aant downloade,, it better be good


cervanes gij zat op lanscape he?! naast hamxor of zo?!

Chrometjeeuh

Legacy Member
bwa het is eens goed dat ze zon project doen ; heb de movie zelf nog niet gezien maar vind het best cool dat er mensen bereid zijn daar wa tijd in te steken :)

josdenos

Legacy Member
jow ja ik zelf vond de movie voor 70 procent geslaagd... ter ware idd paar foutjes enz. was eigenlijk de bedoeling om me die movie te tonen wa we kunne. anyway wadak ging zegge is dawwe op zoek zijn achter nieuw project over de prijs val te discussieren enneuh. ONLY SKILLED CLANS:) greeetz pancho #Q-movies

-*De_Jelle*-

Legacy Member
Kvond er ni veel aan tbh ... doorsnee filmpke / doorsnee frags.
Nuja ik had nix anders verwacht :p

(en nee ik kan het ni beter :ironic: )

dimpy

Legacy Member
waffelaar zei:
kende da google? :)
Is gewoon proggie die het beste connectie weergeeft aan jouw erop zet en ge kan downloads pausere en morge bv downloaden


En 12mensen zeggen slecht
begin zelf es aan zon movie en ge zal zien dat wa ge ier ziet 150% beter is dan wa gij zult make kut nerds


Ik blijf bij men mening zeer nice ;)
ze vragen om onze mening ..
ik denk ni dat er hier iemand gezegd eeft dat ij 't beter kan ..
die mensen die die movie maken zijn dagelijks bezig met movies maken, ze vragen onze commentaar want wij moeten ernaar kijken en wij geven die ..

ta55o

Legacy Member
250 kbs, als je hem lekker s'ochtends download dan heb je hem snel binnen :)

Heb je em al mudvayne ?
Nogal komisch met al je posts :p

jeppe

Legacy Member
ik zou zo zeggen 7 op 10 , muziek kan beter.
tis belgisch, tis goe :D
btw speelt bax ni links ipv rechts?

Chrometjeeuh

Legacy Member
bah k'vond de frags inderdaad niet zo spectaculair ; k'weet echt wel niet wat er speciaal is aan die frags van bv fez en dien bruce ... 3 killkes kan iedereen :/

maar kom et was het downloaden waart ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan