Tr!ckY*
Legacy Member
Destroyer zei:eerder optopic!!1
ok vriend!!1!one
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Destroyer zei:eerder optopic!!1
Die west-vlamingen geloven toch ook alles#adelaar zei:maar w-vl zou toch winnen![]()
remember gij speelt geen mohaa meerEazY zei:westvl2win :<

Destroyer zei:remember gij speelt geen mohaa meer![]()

hydra, killgore[T-RAW]Freak zei:als Eazy ni meedoet gaat Antwerpe winnen !!!
Damn, wie kan er een cb achtige site make?![]()
if u pay em?Nickolajev zei:hydra, killgore
[T-RAW]Freak zei:Damn, wie kan er een cb achtige site make?![]()
of vraag een Hosted Cup aan?
[T-RAW]Freak zei:mja, als ge zoiets doet moet ge het ineens tegoei doen vind ik ...![]()

Tr!ckY* zei:begint der dan aan he![]()
(server bak)