Archief - Team Belgium TDM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wil je een team be tdm ?


  • Totaal aantal stemmers
    97
  • Opiniepeiling gesloten.

macgrudah

Legacy Member
aloha,

Ik ben dus macgruder en denk wel dat de meeste moh mensen me kennen.
Ter zake nu. Clanbase zou een Nations Cup TDM starten ergens in november.
Ik heb voor het nodige gezorgt een site gemaakt met al een 20 tal recruits bla bla bla. Iedereen krijgt een eerlijke kans en aan vriendjespolitiek doen we niet.
Meer info vind je hier : http://tdmcup.clanhosting.be

Gelieve ook op de poll te stemmen, want we hebben een 100-tal votes nodig.

Danke

azkme

Legacy Member
tdm :rofl: naja, ik wens jullie veel geluk! :)

nway, kwist ni da cb aan tdm NC deed?

EazY

Legacy Member
n/o maar met 't merendeel van die mensen die ik nu op dat forum zie staan ga je je maar wat belachelijk maken :(

en wie is daar leader van ? -_-

stoica_dva

Legacy Member
Daarom dat mac het hier ook post he, zo goed als niemand weet er iets van dus nogal normaal dat er zo weinig bekende mensen geregistreerd zijn.

Veel succes in ieder geval mac :)

#GerteKeuH#

Legacy Member
ik wil wel :o niet dat ik veel tijd heb

men tdm historie :

{GT} (ken je wel 7e tdm ladder , redelijk goed :p)

enigste wat ik ooit tdm heb gedaan.

Malarkey

Legacy Member
EazY zei:
n/o maar met 't merendeel van die mensen die ik nu op dat forum zie staan ga je je maar wat belachelijk maken :(

en wie is daar leader van ? -_-

mac zou voor leader gaan

en hopelijk voor hem niet leader van de zooi die zich hebben aangemeld op die site.. :ironic:

Destroyer

Legacy Member
i like tdm:), soms zen ik er goe in soms nie, hoeveelste stonden wij met Gamevision mala?

Messi

Legacy Member
mss als ik nog genoeg tijd vind wil ik wel meedoen because I love tdm :). Alleen jammer dat er nog weinig goede belgische tdm'ers zijn en onze beste tdm'er is spijtig genoeg gestopt (stain aka flaps) ;)

edit: met Gv zijn we tot 2de plaats tdm geraakt indertijd Des.

Striker_belgium

Legacy Member
omg kijk dit allemaal. azkme, wat vind jij nu mis met tdm, wij vinden dat nu éénmaal leuk. jij neukt met andere gasten maar wij lachen jou daar toch ook niet voor uit?

EazY

Legacy Member
Striker_belgium zei:
omg kijk dit allemaal. azkme, wat vind jij nu mis met tdm, wij vinden dat nu éénmaal leuk. jij neukt met andere gasten maar wij lachen jou daar toch ook niet voor uit?


lol wat is jouw probleem noob :woohoo:

Nickolajev

Legacy Member
Striker_belgium zei:
omg kijk dit allemaal. azkme, wat vind jij nu mis met tdm, wij vinden dat nu éénmaal leuk. jij neukt met andere gasten maar wij lachen jou daar toch ook niet voor uit?
zielig....

OT: hahaha yami :p
n/o ma ge zult toch meer aan mensen zoals yami moete gerake als ge ook maar enige kans wilt

Destroyer

Legacy Member
Messi zei:
mss als ik nog genoeg tijd vind wil ik wel meedoen because I love tdm :). Alleen jammer dat er nog weinig goede belgische tdm'ers zijn en onze beste tdm'er is spijtig genoeg gestopt (stain aka flaps) ;)

edit: met Gv zijn we tot 2de plaats tdm geraakt indertijd Des.


:woohoo: stain was te goed in tdm :cry:

EazY

Legacy Member
ik wil mij ook wel kandidaat stellen, maar wacht nog wel ff af als het iets word...

ik ben zo bang op dat forum geraped te worden door svenny,doc joss, xeetah enzo :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan