Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YamiKaraSuKa zei:hopelijk word ut iets. anders vertrek ik same met obj team net al vorige jaar. trok op nix, want da van die red card: mooner zei me da die kwijtgescheld was, maar ze staat er nog en als ze er njog staat ist geen team belgium is obj NC.
@azkme waarom mag er geen TDM belgium zijn ? liever tdm dan jullie zuigende CKR n44bs!


azkme zei:ma bende sjokodraaiers kzeg nog gl met je team en dan beginne jullie sprinkhane nog wa te vozen![]()
kabouters :doc:
sebiet ganek ulle papfles halen, GOED?!?

)macgrudah zei:CKR met een tijdbom aan je lijf dat je verplicht boven de 5km/h te blijven zou ownen.
op ne server me vier man
dan kunne ze ni mikke 
Dude, zie da er daar eenen tege hoge snelheid uit den bocht vliegt...macgrudah zei:CKR met een tijdbom aan je lijf dat je verplicht boven de 5km/h te blijven zou ownen.
Malarkey zei:in uwe laatste zin kan ek me wel vinden
veel succes met ut, yami![]()

eh... we zijn over nen NC bezig op clanbase#adelaar zei:geen slecht gedacht maar euh...
waarom start je dan ook geen team provincies op
bv team w-vl^^![]()
ni goe geslape pssies? 
YamiKaraSuKa zei:@cl van team
Grim Screamy Des Messi KamY Supramik psy(ja die speelt weer) cin zoid ga die vragen ipv boons dan ziet het er mooi uit en zoals mal zei "hopelijk voor hem niet leader van de zooi die zich hebben aangemeld op die site.." ...doe ut deftig! :>

, Globe (had em toch nog pas gezien) en kan nooit kwaad om cin of grim of kamy op te stelle, die lere da wel vlug 
Dripke zei:Wat is er dan met het vorige be TDM team gebeurd?? Want vriend van mij heeft daar nog ingespeeld!
da vroeg ik mij just ook afMalarkey zei:was er dan al ooit een Team Be TDM ?

