Archief - Team Belgium TDM

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wil je een team be tdm ?


  • Totaal aantal stemmers
    97
  • Opiniepeiling gesloten.

YamiKaraSuKa

Legacy Member
hopelijk word ut iets anders vertrek ik same met obj team net al vorige jaar trok op nix want da van die red card mooner zei me da die kwijtgescheld was maar ze staat er nog en als ze er njog staat ist geen team belgium is obj NC

@azkme waarom mag er geen TDM belgium zijn ? liever tdm dan jullie zuigende CKR n44bs!

Malarkey

Legacy Member
YamiKaraSuKa zei:
hopelijk word ut iets. anders vertrek ik same met obj team net al vorige jaar. trok op nix, want da van die red card: mooner zei me da die kwijtgescheld was, maar ze staat er nog en als ze er njog staat ist geen team belgium is obj NC.

@azkme waarom mag er geen TDM belgium zijn ? liever tdm dan jullie zuigende CKR n44bs!

in uwe laatste zin kan ek me wel vinden :)

veel succes met ut, yami :p

macgrudah

Legacy Member
CKR met een tijdbom aan je lijf dat je verplicht boven de 5km/h te blijven zou ownen.

azkme

Legacy Member
ma bende sjokodraaiers kzeg nog gl met je team en dan beginne jullie sprinkhane nog wa te vozen :angry:

kabouters :doc:

sebiet ganek ulle papfles halen, GOED?!?

oxS

Legacy Member
azkme zei:
ma bende sjokodraaiers kzeg nog gl met je team en dan beginne jullie sprinkhane nog wa te vozen :angry:

kabouters :doc:

sebiet ganek ulle papfles halen, GOED?!?

krijg ik ook men papfleske .. ? :cool:


zo funny toch, azkme zegt iets en wordt aangevallen, azkme azkme, das ni goe voor die reputatie eh jongen .. :naughty:

imo ist wel ni duidelijk of het over realism of over default ga, ik zie daar DaViper aanmelden, das bij mijn weten rea-speler en dan zie ik ng default spelers .. wadist nu ? :p

[T-RAW]Freak

Legacy Member
macgrudah zei:
CKR met een tijdbom aan je lijf dat je verplicht boven de 5km/h te blijven zou ownen.

en dat met sniper only :D op ne server me vier man :p dan kunne ze ni mikke :D

Nickolajev

Legacy Member
macgrudah zei:
CKR met een tijdbom aan je lijf dat je verplicht boven de 5km/h te blijven zou ownen.
Dude, zie da er daar eenen tege hoge snelheid uit den bocht vliegt...

YamiKaraSuKa

Legacy Member
@cl van team

Grim Screamy Des Messi KamY Supramik psy(ja die speelt weer) cin zoid ga die vragen ipv boons dan ziet het er mooi uit en zoals mal zei "hopelijk voor hem niet leader van de zooi die zich hebben aangemeld op die site.." ...doe ut deftig! :>

macgrudah

Legacy Member
kijk, met clanbase weet je nooit.
ik wil niemand hoop geven zolang we niet voldoende votes hebben.
en voor de nations cup hebben ze nog geen supervisor zegt Fergie.
eens die er is spelen de votes mee...

to be continued

#adelaar

Legacy Member
geen slecht gedacht maar euh...
waarom start je dan ook geen team provincies op
bv team w-vl^^ :cool:

azkme

Legacy Member
#adelaar zei:
geen slecht gedacht maar euh...
waarom start je dan ook geen team provincies op
bv team w-vl^^ :cool:
eh... we zijn over nen NC bezig op clanbase :) ni goe geslape pssies? :crazy:

Dripke

Legacy Member
Wat is er dan met het vorige be TDM team gebeurd?? Want vriend van mij heeft daar nog ingespeeld!

Zoid

Legacy Member
YamiKaraSuKa zei:
@cl van team

Grim Screamy Des Messi KamY Supramik psy(ja die speelt weer) cin zoid ga die vragen ipv boons dan ziet het er mooi uit en zoals mal zei "hopelijk voor hem niet leader van de zooi die zich hebben aangemeld op die site.." ...doe ut deftig! :>

Yami, TDM is nie etzelfde als OBJ he :p

Wie er cker bij moet (imo)

Makavelli, Bhaal, Des, Messo, Supramik, Killing Scum, zoiD :D , Globe (had em toch nog pas gezien) en kan nooit kwaad om cin of grim of kamy op te stelle, die lere da wel vlug :D

Kan zijn da'k er nog wel paar vergete ben :/

YamiKaraSuKa

Legacy Member
zoid scum speelt ver alleen realism obj en rb maar is idd heel goeie tdm'er mja weeet niet waarom ze me gevraagt hebeb vor die tdm ik speel toch alleen stalin en algiers graag :P zoidis grim niet met |I| ergens 3de geworde in TDM ? dus die hoeft niet snel bij te leren :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan