RodriQu3z
Legacy Member
EazY zei:wie's er van west-vl?
easy,screamy,greeny,moonboon,triadaz,tricky...
ik ook :ironic:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EazY zei:wie's er van west-vl?
easy,screamy,greeny,moonboon,triadaz,tricky...
Destroyer zei:mja, gijle speelt ook niemeer, dus in feite telde ook niemee mala& ll![]()

YamiKaraSuKa zei:oost vl
Grim
ik
psy
woobai
killing scum
genocide (wel goeie tdmer)
supramik
herpius (was ook wel goe spelerke)
globe
socrates
pinhead (maar die speelt niemeer)
voor de rest kan ik er niet opkomen
ad:YamiKaraSuKa zei:soz canis
ik wist niet van waar gij zijtad:
