Archief - SW battlefront clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fragnetic

Legacy Member
sypro9000 zei:
hoe zit dat eigenlijk met de classes kan je dan ook bv : egineer , sniper of assault nemen ? en zijn er ook mines explosion packs en van die dingen ?
zijn er veel maps ? zijn er veel verschillende maps . zijn er ook veel verschillende type's zoals die witte troopers en die robot troopers ?

maandag zal ik het zien eh want dan koop ik hem ook \o/
Ja er zijn verschillende klassen, zoals sniper en een soort anti-tank ect.
Er zijn mijnen en een soort van explosion pack heb ik ook al gezien. Maar da hangt allemaal van de clas af waarmee je speelt. Er zijn een heel aantal maps, in iedergeval genoeg :). Ik denk wel meer als bij bf1942. En ja ge hebt de stormtrooper, dark trooper of chewbaka ofzo :)
Ik heb nog nie alles gezien aangezien ik pas van deze namiddag speel. Maar het is verslavend :)

wolfen

Legacy Member
idd , je hebt wel iedere klasse die je in de films tegen komt ... echt ,

het ownt gwn :)
*edit* en en gekunt zo manneke pakke denk ik om gunz te bouwen , mijntjez kunde ook legge enzo ... tiz gwn coowl :) gunz genoeg ... jetpackz Moehahaha ! :)

gwn , verslavend...

moest ik nu nog maar wa meer serverz vinde hé , mja tiz nog maar net uit duzjah

fragnetic

Legacy Member
Idd, ik ben dan aant spelen en dan denk ik na dees map stop ik toch ff en dan begint het terug te loaden en blijf ik weer spelen. ge krijgt gewoon nie genoeg, die gevechten zijn gewoon immens. Alleen zijt ge niks, ge moet echt in team spelen. Zojuist een level in het bos gehad (in multiplayer), ik speelde met de rebellen en had nog zo van die klein beerkes aan mijn zijde (kan nie op de naam komen). Maar het was gewoon af, het leek net alsof we met honderden in het bos liepen, die beertkes die zo een fantastisch geluid maken :D, en dan die AT-ST's die ge op u ziet afkomen. We moesten echt gaan lopen (door van die grote holle boomstammen) en ons verstoppen in de struiken, want we werden gewoon "over-run". In mijn opinie verbleekt battlefield hier gewoon voor.

sypro9000

Legacy Member
ma lol me van die speedsters ( zo'n motokes die snel gaan ) een raace doen :cool:
in puppy was ik vroeger pilot ik hoop dat ik hier ook pilot zal kunnen zijn met van die tie fighters zoef ZOEF !

Mace zei:

zijn dat geen wokies ?

xReAVeRx

Legacy Member
sypro9000 zei:
ma lol me van die speedsters ( zo'n motokes die snel gaan ) een raace doen :cool:
in puppy was ik vroeger pilot ik hoop dat ik hier ook pilot zal kunnen zijn met van die tie fighters zoef ZOEF !



zijn dat geen wokies ?

nee dat zijn van die grote wookies duidelijk geen star wars kenner
:p

byter

Legacy Member
oei nog geen demo
dit lijkt echt op een spel dat ik wil kopen maar twijfel :\

sypro9000

Legacy Member
byterage zei:
oei nog geen demo
dit lijkt echt op een spel dat ik wil kopen maar twijfel :\

ok ik help je :bow:
stel jezelf deze twee vragen

Hou ik van Starwars ?
Hou ik van Gamez zoals Battlefield ?


nuja ik heb het nog niet gespeeld maar ik hoor alle mensen die het gespeeld hebben alleen goeie reacties .

fragnetic

Legacy Member
Is er al een clan ladder ofzo? Want dees game lijkt me echt wel heel goed in clanverband.
@byterage, een maand geleden was ik nie echt geinterreseerd in de game. Ik had zowat screens en zo gezien en het leek me wel mooi, maar ik twijfelde over de gameplay. Pas een aantal dagen geleden, heb ik veel filmkes bekeken en review/previews gelezen en opnies van mensen die het al gespeelt hadden. Ik twijfelde net zoals u, maar heb voor het eerst eens geriskeerd een game te kopen die ik vooraf nog niet had gespeelt. Maar ik heb er nog geen seconde spijt van. Ge moet wel van het massive war gevoel en teamplay houden. het eerste half uur of uur is het ff wennen. Want er gebeurt zoveel rondom u. Overal ziet ge laser stralen vliegen en voertuigen heen en weer vliegen/rijden. Maar eens ge het door begint te krijgen, is het gewoon pure fun. Alles heeft het star wars gevoel. Hallbattles zijn geweldig. Maar het gevoel is moeilijk uit te leggen als ge het nie zelf speelt. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan