fragnetic
Legacy Member
Ja er zijn verschillende klassen, zoals sniper en een soort anti-tank ect.sypro9000 zei:hoe zit dat eigenlijk met de classes kan je dan ook bv : egineer , sniper of assault nemen ? en zijn er ook mines explosion packs en van die dingen ?
zijn er veel maps ? zijn er veel verschillende maps . zijn er ook veel verschillende type's zoals die witte troopers en die robot troopers ?
maandag zal ik het zien eh want dan koop ik hem ook \o/
Er zijn mijnen en een soort van explosion pack heb ik ook al gezien. Maar da hangt allemaal van de clas af waarmee je speelt. Er zijn een heel aantal maps, in iedergeval genoeg
. Ik denk wel meer als bij bf1942. En ja ge hebt de stormtrooper, dark trooper of chewbaka ofzo 
Ik heb nog nie alles gezien aangezien ik pas van deze namiddag speel. Maar het is verslavend

, en dan die AT-ST's die ge op u ziet afkomen. We moesten echt gaan lopen (door van die grote holle boomstammen) en ons verstoppen in de struiken, want we werden gewoon "over-run". In mijn opinie verbleekt battlefield hier gewoon voor.
