Archief - SW battlefront clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

G@medude

Legacy Member
Ik ga mij vrijdag SW battlefront aanschaffen en zou graag direct meedraaien in het clan circuit. Dus als er mensen zijn die het spel ook gana kopen en een clan zoeken ...

PM me

scorpionbruno

Legacy Member
Ik ga toch eerst ff afwachten.

Zien hoe het speelt , of het vlotjes draait , enz...

sypro9000

Legacy Member
nooit goed, een clan opstarten zonder dat het spel er al is .

fragnetic

Legacy Member
komt er een demo van uit? Want ik wil da spel eerst eens testen alvorens een aankoop te overwegen!

G@medude

Legacy Member
Ik heb et al gespeeld en kan zeggen dat het ZALIG is. Beter dan battlefield.

fragnetic

Legacy Member
G@medude zei:
Ik heb et al gespeeld en kan zeggen dat het ZALIG is. Beter dan battlefield.
Kunt ge eens zeggen waarom? wat de goede punten van de game zij en eventueel ook de negatieve als die u zijn opgevallen. Ik hou wel van die star wars setting, maar een game moet blijven boeien :)

[MJ]

Legacy Member
G@medude zei:
Ik heb et al gespeeld en kan zeggen dat het ZALIG is. Beter dan battlefield.

Omg, kan het nog pathetischer? Proficiat, ge hebt een Deviance release ofzo gedownd, moeten we nu applaudisseren...
Moeste nu nog iets zinnigs vertellen over de gameplay ofzo, maar nee: "ik heb t al gespeeld"... Look at me, look at me, I want some attention :ironic:

Om maar te zeggen: drop the wareztalk.

scorpionbruno

Legacy Member
Vrijdag is het er , ben benieuwd.

Als het even goe is al Battlefield ben ik weer voor een tijdje gezet.

Ik heb ook ergens gelezen dat er Jedi's en Darthvaders in rondlopen.

Maar zelf niet speelbaar , jammer.

Darth-Falcon

Legacy Member
heb ergens gelezen da het nen 3rd person shooter is ? in da geval moet k het al niemer hebben

sypro9000

Legacy Member
ik zou hem ook willen kopen maar ik wil eerst wat meer reacties . moest het echt een 3 person shooter zijn dan koop ik hem dus ook nie .

sparco

Legacy Member
check die nieuwe filmkes, ge ziet dat ge kunt kieze tussen 1st en 3d person

m0x

Legacy Member
Ik ga mij het wss ook wel kopen, maar tis te zien, alleen maar als de first person view goed is uitgewerkt. En nie zo gelijk in H&DII dat het meer 3rdperson gericht is.
Filmkes zijn er wel goed uit :niceone: en nog een vraagsken : kheb gezien dat er een pilot class is, kunde alleen maar vliegen als ge pilot zijt?Zou wel dmax zijn, hebde meer teamwork nodig.

fragnetic

Legacy Member
xReAVeRx zei:
ik twijfel nog, kzou em graag eeerst eens spele
ik zit met hetzelfde gedacht :(
Ik hoop dat er enkele mensen die het spel hebben hier hun bevindingen eens zetten. Het idee enzo lijkt me goed en de star wars setting ook, maar ik weet begot nie hoe de gameplay is. Zijn de levels groot en goed uitgebalanceerd? Een vraag die ik zeker wil weten :)
Voor de rest vond ik de review op IGN al nie slecht, vooral omdat ze zijden dat er veel teamplay nodig is, bv. om zo een AT-AT tegen de grond te krijgen :)

G@medude

Legacy Member
Ik eb al een singeplayer demo gespeeld.
Het heeft enorm veel weg van Battlefield rara, wa dachte.
Online weet ik ni hoe et natuurlijk is, ma et is echt ZO COOOOL.
Gewoon al de sfeer en die gevechten. den demo was op planeet Endor en ik heb er ueren op gespeeld. En al die kleine dingen zoals spionnen die hun kunne verklede als emp trooper of als emp troop een recon robot op uitsturen.
En dan op de achtergrond ziede nen AT-ST tussen 2 boomstronken verpletterd worde.
Verder was die map perfect qua lengte en viel de actie nooit stil.


ps, kheb al lang gevote op die ladder

sypro9000

Legacy Member
OMG lol :p het word nog moeilijke keus om een spelleke te kiezen :p morgen ga ik 1tje kopen daarmee . ik heb wel zin in een starwars spel dus ik ga voor de starwars game want die COD is niet zo ultra vernieuwend he .

COD uitbrijding
Starwars spelleke
The sims

wolfen

Legacy Member
Kben vandaag weest kopen & het is verslavend ... heb alleen nog de single player getest .. maar die iz gewoon weg NICE , ik ben geen fan , allez behalve , het is men aller eerste star wars spel , maar tis dan ook direct het beste ... je kan elk gevecht bijna van de filmz spelen enzo ... het is gwn weg nice ,

het speelt heeel soepel ... je controlez wel ff inzette ' DUH ' en dan ben je vertrokke ... mooie battlez ...

ik wist totaal nie hoe het speelde en jah , tis heeeel goed meegevalle KOPEN DIE HANDEL , in game mania 49,98¬ , pff das geen geld

*edit* voor de mense die het spel hebbe en samen willen spelen [email protected]

sypro9000

Legacy Member
is er een demo van ? er zijn 3 goeie games en weet nei wa kiezen :p

fragnetic

Legacy Member
Zopas de FRS en extrazone binne geweest in Tongeren en ze hadden het beiden nog nie binne :(
Hopelijk strak of morgen naar de game mania of media markt. Want ik heb hoofdzakelijk no gmaar lovende reacties gehoord.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan