Archief - SW battlefront clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xReAVeRx

Legacy Member
khebbet ook gekocht vandaag en et ruled idd, ook nog maar de singleplayer weliswaar

sypro9000

Legacy Member
a sweetness dat word mij spelletje : ) hopelijk lekker support en laat het ons hopen dat het even goed of beter word dan BF 1942 . \o/
kan je ook vliegen enzo ?

xReAVeRx

Legacy Member
jep je kan vliegen met tie fighter, x wings en nog allerlei leuke dingen.
juist lvl gespeeld in sp waar darth vader in rondliep echt wel cool als je dicht loopt hoor je hem zo ademen

wolfen

Legacy Member
hi ff vraagje , mijne maat & ik hebbe duz vande morge star warz battlefront gekocht en nu als hem het heeft geinstalt .., dan krijgt hij bij het opstarten :fatal error ,

zen 3D kaart is nvidia geforce4 mx 440
em kan farcry draaien , UT2004 , alee em eeft wel detige pc ... em zegt ook da direct x op zen pc staat dus da kant ook nie zijn , ma kan het zijn da het spel nie speelt me een nvidia geforce4 mx 440
want op de doos vanachter staat alleen al Ge-Force 4 familly ... en nix van MX 440

alvast bedankt

sypro9000

Legacy Member
een mx er zijn al veel games die daar nietmeer op draaien zo'n oude kaart . want die mx was in de tijd van direct 7 he dacht ik nu in de 9 zijn er heele wa nieuwe dingskes bjijgekomen .

wolfen

Legacy Member
zou geen download limiet verspille aan demo :p gwn kopen :) , ofjah als je nog niet direct kan kopen , jah dan raad ik je zeker de demo aan ... het spel blijft maar boeien ... maar ik heb 1 probke , is het normaal da ik geen servers vin via gwn battlefront ?

alvast bedankt

*edit* hij had directX 9 staan op de pc , hij is nu 9 c aan het installen , eens zien wat dat geeft , en als dat niet lukt , kan ik hem gwn mss ng eens de nieuwste driverz van geforce laten installen ...

wezulle zien

fragnetic

Legacy Member
Naar mijn weten is er geen pc demo (er komt er normaal gezien wel één), wel een ps2 demo. Maar de ps2 versie blijkt de zwakste te zijn.
Als de nieuwte direct x en graka drivers nie werken voor die MX, vrees ik ervoor dat het gewoon niet gaat met dat kaartje. Want de MX serie zit nu toch wel compleet op zijn laatste adem.

NecromanX

Legacy Member
Heb em gekocht en vind em zalig :)
enkel de ingame browser die wat buggy doet en wacky amper wil refreshen : /
alles wat je in dit soort game WIL zien zit er eigenlijk in.
Enkele negatieve punten:

-Sommige maps zijn te klein voor vliegschepen en heb je het gevoel dat je cirkeltjes vliegt(bespin bv)
-Chaotische gameplay (is eigenlijk ook een pluspunt)
-Debiele AI (is dan ook bedoelt om in mp te spelen)
-Bugzor ingame browser

Anoniem05

Legacy Member
meh, ik ga voor republic commando ze, dees lijkt mij maar aan afkooksel van battlefield me spacecowboys drin

xReAVeRx

Legacy Member
meh ik vind het duust keer cooler dan bf, veel coolere sfeer STAR WARS

wolfen

Legacy Member
wel, ik ben onder de indruk ... van het spel , dat ik mss ook wel voor republic commando zal gaan ... , raar hé , nooit tevoren een star wars spelletje gespeelt , en nu , toch wel redelijk verslaafd aan Battlefront ... tiz nie zomaar een afkooksel van battlefield , want da heb ik een tijdje gespeelt , en Star wars speelt veeeeeeel beter , kvin ook mooiere grafix ... tiz gwn nice game ...

mja kben weg , yuuwz

sypro9000

Legacy Member
weeee and here is the new comunity . alleen er moet meer promotie zijn zodat meer mensen snapen dat dit een zeer goed spel is .


echt maandag heb ik geld dan koop hem kziet al zitten met een speedster over de ground mmmmmm mmmmmm mm mm zoef trrrrr :crazy:

Jedi

Legacy Member
wolfen zei:
zou geen download limiet verspille aan demo :p gwn kopen :) , ofjah als je nog niet direct kan kopen , jah dan raad ik je zeker de demo aan ... het spel blijft maar boeien ... maar ik heb 1 probke , is het normaal da ik geen servers vin via gwn battlefront ?

alvast bedankt

*edit* hij had directX 9 staan op de pc , hij is nu 9 c aan het installen , eens zien wat dat geeft , en als dat niet lukt , kan ik hem gwn mss ng eens de nieuwste driverz van geforce laten installen ...

wezulle zien


Het zal wel aan die DirectX 9c liggen, want heb ff op de site naar de system requirements gekeken en ik zag bij GRFX card: "64MB 3D Graphics card w/Hardware Transform & Lighting (T&L) Capability"

En een GF4 MX support da nog.

wolfen

Legacy Member
héhé spyro , zo kweenie hé , kheb vroeger zo ez ne film gezien , van Star Wars en da waz zo een stukske in azo een boz , waar die witte mannekez opzitte zo , en daar mee vliege ze door de boompjez ... me die kleine beertjez ' hoe cute :) ' ...

enjah me de die kunde ook ... en da ga nogal redelijk euh SNEL ..; vin ik toch ...

ik heb maar 1 min punt , maar da zal wel verdwijnen , en das van de vliegtuige , daar was battlefield wel ietske beter in , ma voor derest TOP game ...
die mega grote ijzere blikkende beeste zijn coowl ... die zo in de sneeuw rond lopen , gebt zo kleintjez , ma gehebt ook zo heeeel heeeeel heeeeeeeeeeeeeeeeeel grote ...

en van da probke , jah mss wel , ma kweetnog nie , kheb em gezegt da em de 9.c ez moest installe ... en die ging da doen ma kheb em nog nie gehoort ... duz ,

alee mense , bb :x

fragnetic

Legacy Member
Ik heb het derstrak gekocht en ik ben al verslaafd :)
De gameplay vind ik stukken beter dan die van battlefield, vooral de sfeer is geweldig wanneer ge door het bos loopt en dan die AT-ST's op u af ziet komen lopen. Ook grafisch vind ik het beter dan ik had verwacht. Ik ben blij dat ik het heb gekocht, ik denk dat ik me hier nog geruime tijd mee ga amuseren, zeker als er een goede community is.

sypro9000

Legacy Member
hoe zit dat eigenlijk met de classes kan je dan ook bv : egineer , sniper of assault nemen ? en zijn er ook mines explosion packs en van die dingen ?
zijn er veel maps ? zijn er veel verschillende maps . zijn er ook veel verschillende type's zoals die witte troopers en die robot troopers ?

maandag zal ik het zien eh want dan koop ik hem ook \o/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan