Archief - Super Meat Boy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lorim

Legacy Member
TCF-Trip zei:
Als ik me niet vergis heb jij een ps3 ?
Ik gebruik mijn ps3 controller, werkt perfect met MotioninJoy.
(wel moet ik in dat programma Xbox 360 aanklikken als controller, anders verschijnt hij niet in SMB)
Super, meteen A+ gehaald op de levels die niet lukten met m'n keyboard :p. MotionInJoy werkt perfect! Als ik u nog eens kon reppen, deed ik het meteen!

Hayrus

Legacy Member
No shit, maar mijn pols doet echt zeer van dit te spelen (keyboard). En frustraties alom :p

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Ligt er op elk level een bandage (want zie dak er maar 2/20 heb), maar heb ze nog is gedaan en zag geen andere bandages liggen :s

Lorim

Legacy Member
Hayrus zei:
No shit, maar mijn pols doet echt zeer van dit te spelen (keyboard). En frustraties alom :p

Ik had het eerst echt niet door. Eerste wereld ging best aardig maar nu met controller is het gewoon dag en nacht verschil.

smon

Legacy Member
f@t_b@$t@rd zei:
Ligt er op elk level een bandage (want zie dak er maar 2/20 heb), maar heb ze nog is gedaan en zag geen andere bandages liggen :s
Die 20 zijn van de Light en Dark world samen (11 in de Light world, 9 in Dark).

http://www.diygamer.com/2010/10/super-meat-boy-bandage-warp-zone-guide/
Guide met de levels waar je bandages kan vinden.

Lorim zei:
Ik had het eerst echt niet door. Eerste wereld ging best aardig maar nu met controller is het gewoon dag en nacht verschil.
Ik heb 100% gehaald met het toetsenbord, toen vond ik dat nog normaal. :p
Onlangs een controller gekocht en ik moet ook toegeven dat het veel beter speelt. Geen kramp meer van een uur lang de sprint knop in te houden.

smon

Legacy Member
A+ ranks op zich maken niets uit.
Elke wereld heeft wel een achievement als je totale tijd daar snel genoeg is (alle Hell levels in minder dan 500 seconden bijvoorbeeld).

Lorim

Legacy Member
Het is wel leuk om die A+ ranks te halen, anders is het maar simpel.
Ik zit nog wel niet zo ver, dus ik zal nog ff mijn mond houden :p

Savatar

Legacy Member
Lorim zei:
Super, meteen A+ gehaald op de levels die niet lukten met m'n keyboard :p. MotionInJoy werkt perfect! Als ik u nog eens kon reppen, deed ik het meteen!

Hehe, nice! Zelfs met controller vind ik het een hele uitdaging :) Ik zit aan de eindbaas lvl 2 atm... Indien je een Nintendo DS hebt, N Plus is ook zo een soort game. heel verslavend en perfect voor de kleine wachttijden op te vullen.

Hayrus

Legacy Member
En dan heb je eindelijk die ene sprong gemaakt waar je al 1000 maal over gedaan hebt, loop je stomweg tegen een slijpschijf. :doh:

Lorim

Legacy Member
TCF-Trip zei:
Hehe, nice! Zelfs met controller vind ik het een hele uitdaging :) Ik zit aan de eindbaas lvl 2 atm... Indien je een Nintendo DS hebt, N Plus is ook zo een soort game. heel verslavend en perfect voor de kleine wachttijden op te vullen.

Juist, die stond nog op mijn te kopen lijst :). Is wel mijn soort spel dit, puur skill en fun, en als je een fout maakt is het je eigen schuld waardoor het amper frustrerend is.

Rider

Legacy Member
Damn ik kan die shit echt maar max 15 minuten spelen...mijn polsen gaan fataal kapot; zelfs met controller.

Gotta man up !

Lorim

Legacy Member
MAN UP BRO!

Ik voel het ook wel in mijn duim als ik langer dan een uur speel hoor, maar dat vind ik eerder een heerlijk nostalgisch gevoel naar de gamedagen van vroeger :D.

Wereld 1 op zowel light als dark allemaal A+ en bijna alle bandages, als ik tijd heb eens beginnen aan wereld 2 :). Echt één van de leukste platformers die ik al ooit gespeeld heb.

Nielskeuh

Legacy Member
Net gekocht op steam, nooit iets van gehoord tot ik het zag op een livestream.

Het is echt een geweldige platformgame, net lvl 1 completed.

Hiermee ga ik nog dagen kunnen slijten ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan