Lorim
Legacy Member
Super, meteen A+ gehaald op de levels die niet lukten met m'n keyboardTCF-Trip zei:Als ik me niet vergis heb jij een ps3 ?
Ik gebruik mijn ps3 controller, werkt perfect met MotioninJoy.
(wel moet ik in dat programma Xbox 360 aanklikken als controller, anders verschijnt hij niet in SMB)
. MotionInJoy werkt perfect! Als ik u nog eens kon reppen, deed ik het meteen!
Ik zit aan de eindbaas lvl 2 atm... Indien je een Nintendo DS hebt, N Plus is ook zo een soort game. heel verslavend en perfect voor de kleine wachttijden op te vullen.
.