Archief - Super Meat Boy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Thx.

Het spel is wel extreem verslavend. Je wil gewoon het level completed hebben, maar dan komt daarna weeral een level. Het stopt gewoon niet ^^.

Fredvdp

Legacy Member
Ik heb net de eerste wereld uitgespeeld en dit is spel is heel gelijkaardig aan Jumper Two. Dit is een gratis spel dat ook enorm moeilijk is en ongetwijfeld heeft gediend als inspiratie, aangezien het personage Ogmo uit Jumper een unlockable is in Super Meat Boy.

Ikaruga

Legacy Member
kzit halverwege the hospital nu, in die map waar alle platformen zwart zijn. Kheb ook de dark versie van bijna alle levels uit chapter I gehaald. Sommige hadden net iets te veel saw blades :)

UrbanusVanAnus

Legacy Member
The forest heb ik 98% completed, nog 1 bandage ergens zoeken ofzo
zit al aan Hell maar ik ga eerst de dark levels van Hospital en Salt Factory doen

juist uit een een level 30 keer op rij gedaan en steeds maar domme fouten maken
uit frustratie op alt+f4 geramd en nu even pauze nemen :p

smon

Legacy Member
Bijna niets van frustratie gehad hier, terwijl het in andere games toch soms anders is. (LoL :angry:)

De instant respawn in SMB helpt veel, ik ben al gerespawned voor ik op mijn toetsenbord kan slaan. :p

b1nge

Legacy Member
net eindelijk uitgespeeld

eind cutscene is zo'n bawwww moment ;(

nu nog die hele cotton alley, of hoe da ook noemt, uit proberen te krijgen

Fredvdp

Legacy Member
Ik heb de light world uitgespeeld (nog niet alle badges en warp zones). Tot nu toe was het nog ni echt moeilijk. Ik denk dat de dark world van de laatste wereld wel wat anders zal worden.

KiPpIe

Legacy Member
Allee, gisteren dan uiteindelijk VVVVVV uitgespeeld met alle trinkets (extra achievements ga ik ni behalen daar).
Nu vanavond nog is terug beginnen met SMB zodat Foxhound stopt met zagen!

smon

Legacy Member
Het heeft mij 12610 deaths gekost, maar het is eindelijk gelukt. Alle 310 levels en 100 bandages gehaald. :woohoo:

FleXe

Legacy Member
Hier ook veel minder frustratie dan verwacht. Dat wil in andere games wel eens anders zijn. In BO bijvoorbeeld.

Moet wel zeggen dat Chapter 5 extreem moeilijk is. Ben daar nu ongeveer halverwege maar elk level is echt wel pittig t.o.v. de andere chapters.

KnightOfCydonia

Legacy Member
De bijna instant respawn, een perfecte leercurve en de afwerking in alle details - grafisch, muzikaal, perfecte controls - zorgen ervoor dat ge onmogelijk gefrustreerd kunt worden in dit spel.

Ik denk wel dat ik maar eens een controller in huis ga halen, o.a. voor dit spel.

Therapy

Legacy Member
Ik vind het ook heel leuk, een probleem though. Ik zat daarstraks langs een vriend die ook SMB aan het spelen was maar bij mij ging alles veel sneller. :/ Die zagen bewegen overdreven snel bij mij ivm bij hem. Iemand die weet waar dit aan kan liggen ?

sainsaw

Legacy Member
Hier komt de "frustratie" ni echt uit slechte dingen zoals bij andere spellen, geen slechte controls of problemen fzo. Daarom da ge ook mr blijft doorgaan om verder te geraken.
Echt een bewijs da een afgewerkt spel veel kan doen.

FleXe

Legacy Member
Inderdaad. Wat mij betreft één van de beste of toch op zijn minst meest verrassende games van 2010.

smon

Legacy Member
Nog wat nieuws over de editor, zou deze maand nog moeten uitkomen.
We are currently working on finalizing the editor and huge portal for playing/submitting all user made chapters and levels.

also working on a new chapter to upload with the update.

its of course taking longer than expected due to the size of the update and other yet to be announced SMB info that should be unveiled in the coming months.

bear with us! its going to be awesome!
-Edmund
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan