Archief - Super Meat Boy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Eindelijk de hoofdbaas in de light wereld verslagen, nu nog alleen bandages en warp zones, en een groot stuk van de dark world (alles behalve the forrest en de eerste levels van the hospital). Ben al bijna 5000 keer gestorven, en ik vrees dat dit aantal nog minstens zal verdubbelen met Cotton Alley en de Dark world nog voor mij...

smon

Legacy Member
En volgende week komen er op xbox 2 nieuwe chapters uit.
The first is a set of "expert remix" levels from the original game. Yes, Team Meat done gone and made twenty of the game's levels even harder -- including the first level of "The Kid." The team is also planning to release the first user-created level pack.
PC krijgt de nieuwe levels samen met de editor, hopelijk binnenkort.

KnightOfCydonia

Legacy Member
Ik heb die Kid Warp zone nog steeds niet uitgespeeld, moet ik dit nu lezen als dat ze die nog moeilijker gaan maken binnen een paar weken?

smon

Legacy Member
Er komt een nieuwe chapter met expert versies van 20 levels uit SMB. Een van die levels is het eerste The Kid level. The Kid warpzone zelf verandert niet.

Bv202

Legacy Member
Jammer dat de update nog incompleet is en vol bugs zit:

- The End = broken
- Navigatie in SMW-menu kan enkel met de muis = zéér irritant
- De juiste character wordt niet altijd weergegeven
- Levels kloppen niet (gisteren was ik 0-0 aan het spelen in zo'n chapter)
- Levels worden niet als voltooid aangeduid
- Tijd wordt niet bijgehouden
- Voten lukt nog niet
- Altijd dezelfde muziek

Als ze al deze dingen fixen, is 't wel een zalige update. Maar op dit moment wacht ik nog even af.

smon

Legacy Member
Ook jammer dat er geen achievements zijn voor de nieuwe chapters. Ik heb toch een pak minder motivatie om de expert chapter te doen nu. :(

Bluto

Legacy Member
Mijn god, dit is echt een frustrerend spel. Dat eerste level was echt çava, het tweede werd al moeilijker, maar dat derde is gewoon pure frustratie :cry: Voor sommige levels heb ik dagen nodig om er door te raken.
Dat belooft voor de rest van het spel.

Bv202

Legacy Member
Bluto zei:
Mijn god, dit is echt een frustrerend spel. Dat eerste level was echt çava, het tweede werd al moeilijker, maar dat derde is gewoon pure frustratie :cry: Voor sommige levels heb ik dagen nodig om er door te raken.
Dat belooft voor de rest van het spel.

Eenmaal je in wereld 5 zit moet je The Kid eens proberen:p

darkshaw

Legacy Member
Bluto zei:
Mijn god, dit is echt een frustrerend spel. Dat eerste level was echt çava, het tweede werd al moeilijker, maar dat derde is gewoon pure frustratie :cry: Voor sommige levels heb ik dagen nodig om er door te raken.
Dat belooft voor de rest van het spel.

Ken het gevoel, zit echt vast in wereld 4 xd

Lorim

Legacy Member
Ff oude bump, excuses :p. Net aangekocht in de sales, welke controller raden jullie aan? Ik heb mijn pc altijd en alleen maar gebruikt voor fps en strategy games (waar je dus echt een muis voor nodig hebt imo), maar ik voel dat dit spel met keyboard toch wel lastiger is dan het zou moeten zijn ;). Alleszins extreem verslavend en enorm leuk, platformen zoals het hoort.

lowscore

Legacy Member
360 controller. Enkel en alleen omdat die het meest gebruikt wordt voor nieuwere games.

Savatar

Legacy Member
Lorim zei:
Ff oude bump, excuses :p. Net aangekocht in de sales, welke controller raden jullie aan? Ik heb mijn pc altijd en alleen maar gebruikt voor fps en strategy games (waar je dus echt een muis voor nodig hebt imo), maar ik voel dat dit spel met keyboard toch wel lastiger is dan het zou moeten zijn ;). Alleszins extreem verslavend en enorm leuk, platformen zoals het hoort.

Als ik me niet vergis heb jij een ps3 ?
Ik gebruik mijn ps3 controller, werkt perfect met MotioninJoy.
(wel moet ik in dat programma Xbox 360 aanklikken als controller, anders verschijnt hij niet in SMB)

Lorim

Legacy Member
Ah echt? Idd ps3, zal het eens testen als ik terug thuis ben (had SMB gedownload om iets te kunnen doen als ik bij m'n ouders zit, maar uiteraard heb ik geen controllers hier) merci alvast

u4ea

Legacy Member
Pff, en ik vind de eerste wereld al moeilijk.:p
Zit ergens in één van de laatste levels waar ge een muur moet kapot doen door der over te glijden en dan naar de andere kant moet raken.
Eén keer is da gelukt, en dan ben ik doodgegaan op de laatste 5 cm.

smon

Legacy Member
Je kan eens proberen met een ander character. In wereld 1 kan je Commander Video unlocken dacht ik.

u4ea

Legacy Member
Heb ik unlocked. :) Ben gewoon slecht in platformers blijkbaar.:p
Die 2 andere warpzones krijgek ook ni uitgespeeld trouwens. (lees: Heb er het geduld ni voor.)

amdr

Legacy Member
Die warpzones zijn idd retemoeilijk. Wacht maar tot ge in de volgende wereld zit, daar gaat ge het pas moeilijk hebben :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan