KnightOfCydonia
Legacy Member
Eindelijk de hoofdbaas in de light wereld verslagen, nu nog alleen bandages en warp zones, en een groot stuk van de dark world (alles behalve the forrest en de eerste levels van the hospital). Ben al bijna 5000 keer gestorven, en ik vrees dat dit aantal nog minstens zal verdubbelen met Cotton Alley en de Dark world nog voor mij...

Voor sommige levels heb ik dagen nodig om er door te raken. 
. Alleszins extreem verslavend en enorm leuk, platformen zoals het hoort.
Ben gewoon slecht in platformers blijkbaar.