Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marginal0 zei:Ja khem het ook zitten gehad. Paypal niet op tijd gereload voor deze sales van toch wel een awesome publisher (naar mijn smaak). Dan maar alleen Warlock ipv alles te halen.
Vraag me af wat ze vandaag gaan promoten.


rafbanaan zei:Voor een euroke extra voor de moeite wil ik de mensen wel helpen![]()
Der zijn er ook weinig die het voor niets gaan doen als je de persoon totaal niet kent he. Ik ben der toevallig wel zoéne. 
amdr zei:Ik snap de commotie er niet rond? Er zijn posts van mensen die niet kunnen betalen omdat ze geen geld op hun Paypal hebben staan dus er bied iemand zich aan om het even voor te schieten voor een symbolische euro extra... En dit is iets slecht?![]()
Kennaah zei:Blijkbaar mist iedereen mijn punt.
Analogie:
Als er iemand met zijn auto in panne staat, gade dan ook stoppen en zeggen: Hey gij kunt wel hulp gebruiken, voor 5 euro help ik u.
Als ge hulp aanbied, moete geen geld vragen voor die hulp. Ge bied het aan, ge verkoopt het niet. Dat is "profiteren" van de mensen die pech hebben. Het gaat niet om die euro, maar om het principe. Dat is hoe ik het bekijk althans, maar ben precies de enigste.

Marginal0 zei:Ja ik had het al op gezocht staan voor ik het hier postte hoor mensen. En twas meteen in orde met de symbolische euro derbij. Is niet meer dan normaal, zelfs al is het maar 5 euro. En met die sales maak je dat al rap goed he.Der zijn er ook weinig die het voor niets gaan doen als je de persoon totaal niet kent he. Ik ben der toevallig wel zoéne.
Ik denk ook dat het iets anders wordt als Warlock, maar heb nog gewacht met de aankoop om zeker te zijn. En dan zou'k de DLC erbij knn nemen. As't Cities niet is is't mss Europa Universalis. We zien wel.

CL4P-TP zei:Kunt gij voor mij is Railworks 3 Train Simulator 2012 + alle DLC kopen voor mij? Is in totaal 1513.46 euro. Voor uw moeite stort ik 1515 euro terug!
![]()


Marginal0 zei:Hmm... I smell profit! Helaas is mijn kapitaal beperkt tot een kleine fractie van dat bedrag. Jammer. Nee ma serieus, wat verwacht je dan dat ik extra stort? 5 euro voor 5 euro te lenen voor één dag? Niemand is zo achterlijk. Dan kan ik evengoed gewoon over een paar dagen het spel kopen zonder korting.
On-topic: Nu is't blijkbaar Crusader Kings II voor 10 euro. Nu moet ik kiezen tussen deze of Warlock. Damnit. Somme luxeproblemen.
edit: gezien Warlock voor 12£ op amazon staat mss toch maar CK2. Warlock is helaas ook nog wat unpolished. Maar ben nogal een Civ fan dusja...
The_Cat zei:Wat is crusade Kings eigenlijk voor soort game?
En is het een aanrader?![]()
Kennaah zei:Warlock staat op steam voor 10 euro en de dlc voor 2.49
Grand strategy game, je bent een natie en moet eigenlijk alles tot in "detail" beheren.
aanraden is het zeer moeilijk vermits het niet voor velen is. Het heeft ook een hoge leercrurve en je moet er veel tijd in investeren. Daarom dat ik nog niet veel met Hearts of iron 3 heb gespeeld
(kan ook altijd betalen met WWE Raw Deal decks
. Speelt hem het spel nog btw?
)Kennaah zei:Grand strategy game, je bent een natie en moet eigenlijk alles tot in "detail" beheren.
aanraden is het zeer moeilijk vermits het niet voor velen is. Het heeft ook een hoge leercrurve en je moet er veel tijd in investeren. Daarom dat ik nog niet veel met Hearts of iron 3 heb gespeeld
goh dan denk ik dat ik hem toch ga passen
Ik heb Europa Universalis al en nu net mount & blade gekocht xD en het zijn ook nog examens xDThe_Cat zei:In de stijl van Europa Unversalis dan?goh dan denk ik dat ik hem toch ga passen
Ik heb Europa Universalis al en nu net mount & blade gekocht xD en het zijn ook nog examens xD
