Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bioshiit

Legacy Member
Heer ook nog een heel zakje uit te spelen, maarja wat wil je Summersale is 2 weken na m'n verjaardag :D

u4ea

Legacy Member
kil911ler zei:
Kwil et ni weten... mn portefeuille :'(

Doe lijk mij, ge zet 20 euro ofzo op u paypal en ge zegt op voorhand da ge alleen daarmee gaat betalen.

Dan kunt ge ook ni opnieuw opladen voor da één spel want da duurt 3 dagen eer het erop staat ofzo. ^^

Lorim

Legacy Member
Paypal allemaal goed en wel, maar sinds uw bankkaart gewoon werkt op Steam is het niet meer goed gekomen :p

Depresjon

Legacy Member
Bioshiit zei:
Heer ook nog een heel zakje uit te spelen, maarja wat wil je Summersale is 2 weken na m'n verjaardag :D

Wanneer begint summersale?

Lorim zei:
Paypal allemaal goed en wel, maar sinds uw bankkaart gewoon werkt op Steam is het niet meer goed gekomen :p


Ik ken het probleem :p

DreamTheater

Legacy Member
Saints Row the Third voor 10,19 euro t.e.m. 4 juni.

Aanrader of niet? Ziet er mij wel fun & crazy uit.

Yusifer

Legacy Member
Was van plan om Saints Row the Third nog eens te kopen maar niet echt voor €30, maar voor €10 doe ik het zeker. :D

Nooby4Ever

Legacy Member
Therapy zei:
Ik heb er mij goed mee geamuseerd.

² en voor 10 euro zou ik niet twijfelen als het genre u ligt.
edit: seaons pass is redelijk duur maar nu met korting het wel het overwegen waard (als je de main game leuk vind ofc).

Tritser

Legacy Member
Wat?! Kun je tegenwoordig met bcc ook gewoon op steam betalen...
Gvd ik wist dat ik dit topic moest vermijden he!!!

Achja, het kwaad is geschiedt, vanavond is wat shoppen!! XD

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Brick Top

Legacy Member
tritser zei:
Wat?! Kun je tegenwoordig met bcc ook gewoon op steam betalen...
Gvd ik wist dat ik dit topic moest vermijden he!!!

Achja, het kwaad is geschiedt, vanavond is wat shoppen!! XD

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Gij bedoelt gewoon bankcontact ofwa? Gelijk KBC-online enzo? :D

Damn, is dat dan ook instant play? Of moet ge wachten vooraleer dat geld op hun rekening staat?

Kennaah

Legacy Member
Weet niemand dat ge via onilne banking op steam kunt betalen :s Is al lang hoor.

Tritser

Legacy Member
Neen is ook insta dan, das gelijk gamecard.nu enzo... Meer en. Meer sites beginnen er eindelijk mee te werken...

SR3 hoe speelt dat op pc?? Te doen of barslechte console port??

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

u4ea

Legacy Member
tritser zei:
Neen is ook insta dan, das gelijk gamecard.nu enzo... Meer en. Meer sites beginnen er eindelijk mee te werken...

SR3 hoe speelt dat op pc?? Te doen of barslechte console port??

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Goeie port. Stond er versteld van. Heb mij der echt mee geamuseerd, zeker coop is een aanrader!

u4ea

Legacy Member
Weet iemand of die season pass de moeite is vo 5 euro? (Voor Saints Row 3)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan