Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
u4ea zei:
Weet iemand of die season pass de moeite is vo 5 euro? (Voor Saints Row 3)

CL4P-TP zei:
Kvraag het mij ook af.

ik denk dat het in total 6 missies zijn + nieuwe genki bowl dingen, voor de prijs dat het nu staat is het zeker het overwegen waard voor de volle prijs (13 euro) zou ik het laten.

Het heeft mij een 4+ uur bezig gehouden (puur missie achter missie en met wat gefail ook :p)

Therapy zei:
Ze gaan er wel zwaar over met hun hoeveelheid DLC.
Ja en nee, op zich buiten de seasons pass heb je er niets van nodig (lees: dat is het enige dat echt nuttig is ivm nieuwe missies/gameplay), kleinere dlc kost 1-2 euro wat niet onoverkomelijk is. Als je alles wilt ben je wel blut maar ik zou het nut er niet van inzien alle dlc te kopen (sommige verkloten de game zoals vampire en die legal cheats).

Btw Saints Row: The Third – Enter The Dominatrix gaat als stand alone uitkomen

edit: nog een tip als je games van THQ wilt kopen kijk ook altijd eens op hun website ze doen veel vaker promoties dan steam enz en vaak ook nog beter promoties.
Ze hebben geen webshop voor België maar wel voor Frankrijk :unsure:

amdr

Legacy Member
Bangelijk, het spel stopt gewoon met mijn inputs te registreren vanaf ik in het keyboard/muis setup scherm kom.
gg :/
(Saints Row3)
nm, ge moogt zoals in BF3 geen enkele andere controller hebben ingeplugged of hij geeft dat voorrang aan u muis en keyboard.

ElZ

Legacy Member
das idd heel klote .

ben zo regelmatig ineens pal in de lucht aant kijken

dan ist aja fukking g25 zit nog aangesloten :(

CL4P-TP

Legacy Member
ElZ zei:
das idd heel klote .

ben zo regelmatig ineens pal in de lucht aant kijken

dan ist aja fukking g25 zit nog aangesloten :(

²

Is echt bij veel spellen zo...

CL4P-TP

Legacy Member
Ffs, wil ik die SR:TT Season Pass kopen en lukt het niet.

Sinds Dexia die nieuwe Belfius direct net gebruikt wilt hij geen enkele betaling meer uitvoeren.

Ik krijg altijd dit:

The login into your bank was not possible.
Your bank's message: Geachte klant, Uw oude favoriet werkt niet meer met de nieuwe versie van Dexia Direct Net.Klik op www.dexia.be en start dan Dexia Direct Net via de knop AANMELDEN, die rechts boven staat.

Dan meld ik me aan via die Direct Net en werkt het nog niet.

amdr

Legacy Member
Idd same here ElZ, hier zijn het mijn stand alone pedalen die moeilijk doen. ALtijd achter dee PC kruipen om die uit te trekken >_>

Kennaah

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Ffs, wil ik die SR:TT Season Pass kopen en lukt het niet.

Sinds Dexia die nieuwe Belfius direct net gebruikt wilt hij geen enkele betaling meer uitvoeren.

Ik krijg altijd dit:

The login into your bank was not possible.
Your bank's message: Geachte klant, Uw oude favoriet werkt niet meer met de nieuwe versie van Dexia Direct Net.Klik op www.dexia.be en start dan Dexia Direct Net via de knop AANMELDEN, die rechts boven staat.

Dan meld ik me aan via die Direct Net en werkt het nog niet.
Krijg ik dus ook iedere keer met dexia en als ik betaling afbreek en dan een melding wilt schrijven kan ik dat niet eens :s

Kennaah

Legacy Member
Paradox weekend.

Ik hoop op een flinke korting op mount & blade.
Vandaag king arthur franchise aan -75%, mij zeer goed geamuseerd met de eerste.

Audaxis

Legacy Member
Kennaah zei:
Paradox weekend.

Ik hoop op een flinke korting op mount & blade.
Vandaag king arthur franchise aan -75%, mij zeer goed geamuseerd met de eerste.

75% van Mount & Blade is niet slecht dan :D

Kennaah

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Hier doet het ook nog altijd niks...

Email naar die Ebankingdirect site werkt ook niet, al meerdere keren gedaan en nog geen enkel antwoord gehad.
dit probleem is zich dus al enkele weken aan het voordoen :(

u4ea

Legacy Member
Aaagh, moet mij inhouden om mount & blade ni te kopen.
Kheb al zoveel games dak nog moe spelen.:p

Kennaah

Legacy Member
u4ea zei:
Aaagh, moet mij inhouden om mount & blade ni te kopen.
Kheb al zoveel games dak nog moe spelen.:p

Zeer goede games hoor :p
8.74 voor 3 games (en dlc) is amper geld :p

Mini

Legacy Member
ik heb jaren geleje al m&b gespeeld en heb het nu in de sales nog eens gekocht

de napoleonic wars versie : de max

altijd m&b mp only gespeeld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan