Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MmoRpgGuy zei:fable the lost chapters is die leuk?
Renegadexxripxx zei:Die was gisteren in de aanbieding, heb hem dus gekocht. Is in mijn opinie beter dan fable 3.
Maar fable 3 is ook maar meh.

El Dombo zei:Geen gratis gifts vandaag. ( behalve die van spiral knights mss ? )
MmoRpgGuy zei:oblivion moet dan maar wachten
ik zal alvast Hl2 en fable lost chapters kopen

SXe zei:Kzou nog effe wachten met ME te kopen (ik kijk er ook een beetje naar uit). Die zal hoogstwaarschijnlijk wel in een daily komen.


Cranberry zei:kga thans ook wachten voor ME!
